13.11.2009

I love Mims:)

Uzun zamandır başka bloglarda yanıtlanan ama bana hiç uğramayan mim Nilocum sayesinde bana da paslandı. Ben bu mimleri pek bir seviyorum nedense:) Yollayın efendim her mimi bana da yollayın:) Yoksa size küserim:)

İşte cevaplarım:

-Bloguna neden bu ismi verdin?

Beni anlatan bir isim olmasını istiyordum. Kendime en çok yakıştırdığım iki sıfatı birleştirdim, blogumun adı oldu:)

-Blog yazarken star tribiyle davrandığın, istediğin olmazsa olmaz şeyler var mı?

Star tribini bırakın sessizlik bile aramam. Okulda iki dersin arasında, evde dizi izlerken, hatta biri yanımda benimle sohbet ederken bile takır tukur yazabilirim. Ama keyfim yoksa iki lafı bile bir araya getiremem.

-En son satın aldığın garip şey?

Aslında nesne olarak garip değil, C&A'dan kahverengi tayt aldım. Garip olan, taytın çocuk reyonunda olması ve de bacak boyunun abartısız 140-150 cm olması:) Gisele Bundchen giyse bile o tayt uzun olur:) Niye aldın derseniz, ucuzdu, güzeldi, terzi de yakındı:)


-Şeker gibi olduğun anlar?

Hava soğuk ev sıcakken, battaniyenin altında, yanımda dumanı tüten çayım, tabağımda kekim, kurabiyem, televizyonda da sevdiğim bir dizi. Pamuk şekeri gibi olurum o anlarda:)

-Arkadaşım artık sormayın şunları dediğin şeyler?

"Ne zaman evleneceksiniz?","Kaç sene oldu şimdi sizin?","Neden doktora yapıyorsun?","Doktora ne?", "Doktoran ne zaman bitecek?","Okul sana para veriyor mu?"....

-Aynaya bakınca gördüğün?

Yaz aylarında 100, kış aylarında 50 kadar çil, biri sağ gözümün yanında olmak üzere 3 adet gamze, ela küçük gözler, ufak bir burun, gülmek üzere yukarı kıvrılmış dudaklar... Gözleriminin etrafı da biraz kırışmış mı ne?

-Kendini okutan bir blog dediğin?

Listeme eklediğim her blog. Blog okumaya ciddi bir mesai harcıyorum. Ama derseniz ki en sevdiğin blog tarzı ne? Hayatından da bir kuple yazılarına serpiştiren bloglara bayılıyorum. Daha gerçekçi, daha sıcak geliyorlar.

-Bu blog sahibiyle karşılaşabileceğin yerler?

Kozyatağı ve Kadıköy civarları, İçerenköy Carrefour, Optimum, tabii ki pazarlar, Kadıköy-Ferhatpaşa minibüsleri...

And the mim goes to... Pretty for sure, Kozmosim and Gly. Umarım bu sefer mimi daha önce yapmamış birilerine paslayabilmişimdir:)

Not: Fotoğraflar alakaya çay demle:)

17 yorum:

Sim dedi ki...

Ayy teşekkür ederim ama ben yapmıştım bunu :)

iLiaZa dedi ki...

kesinlikle karşılaşabiliriz :) içerenköyde oturuyorum :))

Haydins dedi ki...

Yaa aynı yerlerde takılıyoruz ama hiç karşılaşamıyoruz Çillicim :)Yada karşılaşıyoruz ama birbirimizi tanımıyoruz büyük ihtimal :)
Gel bak sana İnekli çaydanlığımla bitki çayları yaparım,yanına da kurabiye filan bir de dizi açarım ohh..

gly dedi ki...

mim icin cok saol canim.
doktora ve okul hayatiyla ilgili sorulara bende uyuz oluyorum.

meltem dedi ki...

çillicimm bende senin gibi çok seviyorum mimleri :))sanırım çoğunluk sen çok mimleniyorsundur diye düşündüklerinden yollamıyorlardır sana mimi.. ehehe ama söz, bana mim gelirse ilk işim seni mimlemek olcak :)))) öptüm!

beetlejuice dedi ki...

Sim, yine nokta atışı yapıp mimi yapanı buldum desene:)

İliaza, çilli birini görürsen iki kere bak, belki benimdir:)

Serpilcim, karşılaşsak ben seni tanırım. Benim ismim cismim belirsiz:) Ama adresimi biliyorsun, pencereme taş at geçerken:) Benim inekli çaydanlığım yok ama güzel kekler, pastalar yaparım sana:)

Gülaycım, en çok da doktora ne sorusuyla afallıyorum. Nasıl açıklar ki insan bunu:)

Meltemcim, biz iki mimsever birbirimize mim paslar dururuz artık bundan sonra:)

Merve dedi ki...

Çok enteresan neden neredeyse tüm blog sahibeleri karşı tarafta? ;)

ben Florya'dayım kimseyle karşılaşamam :((

fotograf penceresinden dedi ki...

bugün bende ilk mim'imi aldım :)
seninkileri de okumadan geçemedim tabii :)

иαℓαи dedi ki...

çillicim blog adın çok hoşuma gidiyor

beetlejuice dedi ki...

Mervecik, oy kıyamam tatlım ben sana:) Ben hiç görmedim Florya'yı biliyor musun:)

Fotoğraf penceresinden. ilk mimimi aldığımda öyle mutlu olmuştum ki, ey gidi günler ey:)

Nalancım, teşekkür ederim canım. Ben de öyle çok seviyorum ki:)

pofiş dedi ki...

CANIIMMM MİMLEDİM SENÜÜ...HABERİN OLA:)

♥ Handan ♥ dedi ki...

cevaplar müthiş olmuş :) resimler alakaya çay demle cinsinden cidden ama çok çok şekerler yerim ben onları, alttaki feci mide bulandırıcı olsada onu da yerim yaa :))

beetlejuice dedi ki...

Pofişcim, teşekkür ederim canım, yihuu bir mim daha:)

Handancım, yavrucak geridönüşümü destekliyor napsın:))

Merve dedi ki...

* Mutlucum aa valla olmadı! :) gel tatlım sen ben seni gezdiririm buralarda çook güzel!

ciddiyim bak ;)

beetlejuice dedi ki...

Mervecim, ay canım benim ya, Florya rehberim:) İnşallah canım yolum oralara düşer de gezeriz birlikte:)

gözde dedi ki...

Çillicimmmm, İstanbul'da karşılaşırız belki. EŞİMİN AİLESİ ORALARDA OTURUYOR:))

beetlejuice dedi ki...

Gözdecim, İstanbul'a geldiğinde seve seve rehberin olurum canım:)