15.08.2010

Çok güzel hareketler bunlar



İşte bu! Tüm Türk firmalarından beklediğim davranış şekli budur. Görsünler, feyz alsınlar, biri kötü yorum yaptığında elini beline koyup "Hanım hanım mahkemeye veririm seni" tepkisi vermesinler.

Konumuz şudur: 1 ay önce Limango'dan yaptığım alışverişin kargosuna Yurtiçi Kargo evde olmama rağmen hiç zili çalmadan "Evde yok" notu düşmüş. Üstüne bir de gidip kapıcının kızına teslim etmiş!! İçinde de 3-5 kuruşluk değil, değerli bir ürün var. Delirdim tabii ki. Hemen arayıp Yurtiçi kargoyu şikayetimi belirttim. Çok ılımlı yaklaştılar ve paketin bana ulaşmasını sağladılar. Ben konuyu kapatmışken dün bir paket daha geldi. Yurtiçi kargo müşteri hizmetleri görüşlerimi onlarla paylaştığım ve daha iyi hizmet vermelerinde yardımcı olduğum için bana bir kutu çikolata göndererek teşekkür etmek istemiş. Ağzım açık kaldı bu davranışları karşısında! Bir Türk firmasının böylesine ince bir davranışta bulunması göğsümü kabarttı. Hatalarını kabul etmeleri, bu hatayı telafi etmeleri, bir de üstüne bu güzel jesti yapmaları çok hoşuma gitti. Ne diyeyim? Helal olsun Yurtiçi Kargo:)

38 yorum:

  1. çok zarif bir geri dönüş olmuş gerçekten,keşke bu firmalar çoğalsa

    YanıtlaSil
  2. vallahi şaştım kaldım. ne güzel yaa :)

    YanıtlaSil
  3. Çok şaşırtıcı doğrusu.Aslında olağan türde böyle jestlere böylesi çok şaşırmamız da firmalarımız açısından vahim bir durum ayrıca:S

    Bir otobüs firması da karışıklık olup da beni mola yerinde unuttuklarında-orası da ayrı bir hikaye tabi-önce muavin özürler dilemiş,o günün akşamına da firmadan özür dilemek için aramışlardı,ben aramalarına dahi şaşırmıştım...

    http://uzayinatolyesi.blogspot.com/
    http://kuyruksuzyildiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. sanirim bunu herkese yapmiyorlar cunku bir seferinde benim de paketimi kaybedip birde hem suclu hem guclu psikolajisiyle uste cikmislardi :(
    sonuc paket aylar sonra ortaya cikti...
    birak cikolatayi ozur bile duymadim :(
    sen sansliymissin yani, ya da umut ediyorum sirket politikalarini degistirdiler bu konuda...

    YanıtlaSil
  5. Seda, aslında bakarsan 3-5 liralık bir jest ama firmanın gözümdeki değerini 3'e 5'e katladı:)

    Pinkycim, ben de çok şaşırdım, hatta yanlış gönderim falan diyordum yazıyı okuyuncaya kadar:)

    Uzay, bizim firmalarımızda ne olursa olsun tüketici haksızdır tutumu olduğundan böyle davranışlara çok şaşırıyoruz. Oysa ki doğrusu bu:)

    A-H, ben kargo firmalarının tümüne gıcıktım, hepsi birbirinin aynısı diyordum. Ama Yurtiçi Kargo'da yavaş yavaş bir düzelme var gibi, daha iyiye gider umarım:)

    YanıtlaSil
  6. valla benimde başıma geldi UPS den , başkasına teslim edilmişdi .

    YanıtlaSil
  7. geçen hafta yurtiçi o kadar saçma bir şey yaptı ki bir de hala üste çıkma cabası ıcındeydı konusmlar ıyı kı kayt altına alınıyor :) en derin sevgılerımle yurtiçine :D

    ama sana az bu jest bence :) bir de kendılerını toparlamılar yurtiçine yakısmıyor bazı seyler

    YanıtlaSil
  8. Nalan, UPS bi de deli gibi para alıyor. Hiç olacak iş mi o paraya?

    Fotoğraf penceremden, ben iyi birine denk geldim galiba müşteri hizmetlerinden. Kimse o görüştüğüm, teşekkürler burdan ona:)

    YanıtlaSil
  9. aynı kargo şirketi aynı hatayı bana da yaptı ancak böyle bir jestle karşılaşmadım:/ evime geldiklerini iddia ettikleri tarihte bütün gün boyunca evde olmama rağmen kapı çalmadı,üstelik posta kutusuna geldiklerini ve beni evde bulamadıklarını bildiren bir not bile bırakmamışlardı, kargoda tel nom olduğu halde aramayada tenezzül etmediler.ben uzun bi süre kargomu bekleyip durdum.bu süre içinde kargom da yurtiçi kargo şubesinde beni beklemiş beklemiş ve sonra göndericiye iade edilmiş. gönderici beni arayınca bütün bunlardan haberim oldu.hemen kargo şirketini aradım.gayet kibarca derdimi anlattım.önce siz evde yoktunuz fln diyip üste çıkmak istediler,ben evde olduğumda ısrar edip not bile bırakmadıkları için kızınca kek küm ettiler ama bir kusura bakmayın bile demediler...
    o yüzden çok sanslısın çillicim müşteri hizmetlerinde iyi ve nazik biri denk gelmiş sana:)
    http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Hayat güzel, ay seninki çok kötüymüş:( Bence ara hizmetten memnun kalmadığını tekrar belirt hatta üşenmiyorsan mail at. Bir duyarlı çıkar elbet:)

    YanıtlaSil
  11. aa iyiymiş yaa darısı diğer firmalaraa. ( limangodan ne aldın:P)

    YanıtlaSil
  12. şu anda benim de ağzım açık kaldı!!
    aynı davranışı hepsiburadan.com dan da bekliyoruz. zira tekme tokat girişecez birbirimize az kaldı!!

    YanıtlaSil
  13. Mercan, saat almıştım canım ama duvar saati boyutlarında çıkınca iade ettim:)

    NzN, hepsiburada'dan hiç ümidim yok benim, onlar adam olmaz:)

    YanıtlaSil
  14. Yurtiçi Kargo bana dünyanın tüm çikolatalarını yollasa mecbur kalmadıkça onları kullanmam. Bugüne kadar onların teslim etmesi gereken hiç bir paketi tek seferde teslim alamadım, hep evde olmama + paket teslim alan güvenlik olmasına rağmen internet sitelerine "alıcı bulunamadı" yazıyorlar. İşin aslı adrese falan geldikleri yok. Hep ara, derdini defalarca anlat, uğraş, peşinde koş, şubeye git şeklinde bir işkence. Ne anladım o zaman kapıma ürün teslim edilmesinin rahatlığından?

    YanıtlaSil
  15. diğer firmalar örnek alsınlarrrr

    YanıtlaSil
  16. alis, ben bu son teslim etmeme olayına kadar çok memnundum. Sanırım şubede ve kişide bitiyor iş. Sen oldukça kötü bir şubeye denk gelmişsin maalesef:/

    Şıkella, alsınlar bence de ama işlerine gelmez:)

    YanıtlaSil
  17. Ahaha benim gönderdiğim zarfı "içinde ne var" bilemedikleri için yırtıp iade etmişlerdi Allahın cezaları. Günahım kadar sevmem kendilerini. Hayret, sana bakan müşteri temsilcisi henüz idealist demek ki :D

    YanıtlaSil
  18. La Santa Roja, amanııın seninki tam bir felaket olmuş. Benim de daha önceki deneyimlerim hep olumsuzdu, ilk kez böyle olumlu bir yaklaşım oldu. Umarım daim olur:)

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar sizi sürekli takip ediyor fakat sürekli yorum yapmaya fırsat bulamıyorum. Günlerdir yeni bir yazınız var mı diye takip ediyorum ama her seferinde yine mi yok diyorum :( sanırım çok yoğunsunuz fırsat bulunca yazacağınızı biliyor ve dört gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  20. Güzelkadın, çok teşekkür ederim merak edip sorduğun için, çok incesin. İş değiştirdim, onun telaşı üzerine abimin yaklaşan düğünü derken hepten koptum blogdan. Ben de dönmeyi, yazmayı çok istiyorum ama takatim yok. Biraz daha beklerseniz bomba gibi döneceğim:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Ne güzel bir jest ;) afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  22. Pelince, teşekkürler, böyle jestleri her yerden bekler oldum artık:)

    YanıtlaSil
  23. Biz de bugün yurtiçiyle bir sorun yaşadık ben de tam onu yazmaya hazırlanıyordum:) Valla çikolata falan beklemiyorum, çok hayal kırıklığına uğradım...

    YanıtlaSil
  24. Aslıcım, hemeeen şikayet telefonu aç, baktın olmuyor mail at. Hakkını aramadıkça haksız duruma düşüyorsun maalesef:(

    YanıtlaSil
  25. Beetlejuice'cum cillicim,niye yazmiyorsun artik :)

    Yeni post yok ama buradan yaziim dedim, mutlu bayramlar canim,optum ♥

    YanıtlaSil
  26. FerahFezacım, sana da iyi bayramlar canım. Yazmamamın sebebini yoğunluğum olarak görsem de aslında çok ciddi bir şevk ve ilham kaybı yaşıyorum. Yazacak, anlatacak konum, söyleyecek sözüm yok. Umarım düzelip geri dönebilirim. Sevgiler, çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  27. hakkaten ağzım açık kaldı:)bravo vallahi.

    YanıtlaSil
  28. ben hâla büyük bir merakla abinin dügünü icin aldigin elbiseyi paylasmani bekliyorum. nolur kurtar beni bu meraktan..... :-) sevgilerle... sevim

    YanıtlaSil
  29. Pembe fiyonk, başka firmalar da ağzımızı açık bırakır inşallah:)

    Sevimcim, düğün haftasonuydu, bakayım fotoğraflar gelince. Elbisenin en net göründüğü fotoğrafı koyayım buraya;)

    YanıtlaSil
  30. artık neden girmiyosunn :(

    YanıtlaSil
  31. Adsız, blog ilham perileri artık bana uğramıyor:( İki cümleyi bir araya getiremiyorum, o yüzden uzak duruyorum buralardan.

    YanıtlaSil
  32. çoooooooooooooooooooooooook özledim seni

    YanıtlaSil
  33. Naz, ay canım yaaa:) Geri dönmeye çalışıyorum dönemiyorum, aklıma yazacak bir şey gelmiyor. Dur bakalım ne olacak bu işin sonu:)

    YanıtlaSil
  34. İnşallah gelir aklına yazıcak şeyler.ben senin küçük okuyucunum 12 yaşındayım yazıların bana çok güzel geliyor

    YanıtlaSil
  35. Ayy canım benim yaa:) Senin gibi fıstık bir okuyucum varken ilham perileri bana uğramazsa ayıp ederler artık:)

    YanıtlaSil
  36. vaaauuvvv ağzım açık kaldı,ilk kez görüyorum böyle bir jest. Bravo valla!

    YanıtlaSil
  37. Çilli kız nerdesin yafs???

    YanıtlaSil
  38. Cincim, doğrusu bu aslında aa biz kötü muameleye alıştığımız için ilginç geliyor:)

    Nalancım, ben tüm şevkimi yitirdim bloga karşı. Yeni yazı yazmak istemiyorum hatta blogu açmıyorum bile. Ara verdim bir müddet diyelim:/

    YanıtlaSil