22.10.2009

Motivasyonumu kaybettim, hükümsüzdür!


Şu an önüme alıp notlarımı, kitabımı ders çalışıyor olmam lazımdı. Oysa ben aldım laptopımı kucağıma, açtım "Ben bir anneyim" programını (hıhı evet, çok alakalıydı zaten seninle), o blog senin bu blog benim geziyorum. Ey gidi tembel teneke Çilli, sen ki bir zamanlar doğumgününde 11 saat ders çalışan, 300-400 sayfalık notları su gibi okuyan, sınavlardan önce her satırı ezbere bilen biriydin ne hallere geldin cicim sen?

Üniversitedeyken 50-60 yaşlarında bir amca afla bizim bölüme geri dönmüştü. Ne yazık ki okul macerası sadece 1 ay sürmüştü. İlk vizelerde tekrar bırakmıştı okulu. Üzülmüştüm o zaman, keşke biraz daha zorlasaydı, çalışmak zor değil ki derslere demiştim. Ne büyük konuşmuşum? Yaş ilerleyince beynin alabileceği ders kapasitesi azalıyormuş. Şimdi 20 sayfa okusam pes ediyorum. Benim bu hayattaki derse girme, ödev yapma, sınava çalışma kotamın sonuna gelmiş bulunuyoruz. Her hücrem çığlık çığlığa "Akademik kariyer senin neyine. Biz ders çalışmak istemiyoruz sahip" diye bağırıyor. Dönemin bitmesine 8 hafta, gireceğim 6 sınav, yapacağım yaklaşık 15 ödev var. Ha gayret kızım, dayan! (Arka fonda Eye of the Tiger çalıyor farz edin arkidişler:))
Fotoğraf: Kaynak

21 yorum:

tuguna dedi ki...

Uf hislerime tercuman olmussun cilli:(

nilo dedi ki...

Oy oy oy Allah kolaylık versin bacıııımmm:D

beetlejuice dedi ki...

Tugunacım, bu sene herkes böyle hissediyor nedense. Toptan sınıfta kalacağız:)

Nilocum, oyy bacııım çok zor yahu. Bitse de gitsek:)

MAVİANNE dedi ki...

ayyy canım benim
kolay gelsin sana
ama ne kadar güzel olacak bitince yüksek yapmak veya dr olmak
her ne iş için kariyer yapıyorsan yap pişman olmazsın eminim
başarılar

beetlejuice dedi ki...

Maviannecim, doktoraya gücüm yetmeyecek gibi hissediyorum. Gittiği yere kadar artık, en kötü ihtimalle yüksek lisans diplomamı alıp hadi bana eyvallah derim:)

Haydins dedi ki...

Ha gayret bir şey kalmamış :)

Adsız dedi ki...

az daha dayan azıcık kalmış pes etmek yok :) anlık geçicidir ruh halin.

beetlejuice dedi ki...

Haydins, biri ittirsin beni arkamdan:)

Handancım, yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim. Sona yaklaştıkça motivasyon kalmadı:)

gly dedi ki...

al benden de o kadar. ne zaman zorla kendimi heveslendirip, hevesli bi sekilde ders calismak icin otursam beynimde koca bi ampul "yeteeeerr, istemiyorum" diye bagriyor.

cook kolay gelsin sana. bol motivasyonlu gunler.

JuVeNiL dedi ki...

ahh ah ben de kronik öğrenciyim çilli ve evet benim de bu sene bitti ders çalışma kotam.. dayanamıyorum.. ha geyret bi bitse de kurtulsam artık ..
yaş geçtikçe bu işler olmuyor..

beetlejuice dedi ki...

Gülaycım, yarın sabah yine kendimi gaza getireceğim, yaparsın ha gayret diyeceğim, 1 saat zor dayanıp kapatacağım kitabı! Off, ne zormuş niyetin yokken ders çalışmak:)

Juvecim, 26 oluyorum artık sıkıldım ders,sınav,ödev. Bi uyusak uyansak, bir baksak okul bitmiş:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Acı yok Çilli'cim, acı yok! Hadi devam Rocky'lerin en Çillisi;)

pofiş♥ dedi ki...

nazar değmiş olmasın çillime güzelime:)

beetlejuice dedi ki...

Kutucum, düştüğüm yerden kalkıp kitabıma bir sol kroşe çakmaya gidiyorum:)

Pofişcim, ay kim çekemedi benim akademik başarımı hıı, nazar boncuğu takayım kalemime:))

Primarima dedi ki...

Kolay gelsin...zor günler.Çoook çalışmak lazım çoook.

Pinky dedi ki...

dayan Çillicim! nedir ki senin için 6 sınav, 15 ödev. hadi kim tutar seni :)

beetlejuice dedi ki...

Prima Rimacım, çok çalışmak lazım çook da bende niyet yok:)

Pinkycim, eskiden haftada 6 sınavım olurdu, gıkım çıkmazdı. Paslandım mı ne:)

a_y_s_e dedi ki...

aynen ben de oyleyim...

beetlejuice dedi ki...

Ayşecim, toptan nazar değdi bize:(

gözde dedi ki...

Aaah aahhh, sen bir de bana sor. Başlayan bir yüksek lisansın son dönemi,girilmesi gereken sınavlar, yapılması gereken ödevler ve bakılması gereken 1,5 aylık bir bebek.. Pöööfff..

beetlejuice dedi ki...

Gözdecim, melekler yardımcı olur güç verir tatlım sana. Zaten kucağında en güzel meleği tutuyorsun sen, onun şansıyla her şeyi halledersin:)