11.01.2010

Mehmet Yaşin olmak...



Allahım, eğer yeniden dünyaya gelme diye bir şey varsa bir sonraki hayatımda lütfen beni Mehmet Yaşin yap! Ben de "damak çatlatan bir lezzet", "lezzet şöleni" diyebileyim. Löp diye ağzıma attığım köftenin yağı ağzımın kenarından sızsın. Rize'de yediğim sütlacın pirinci bıyığıma yapışsın. Fırından çıkmış sıcacık Trabzon ekmeğini elimle koparıp yiyeyim. Gittiğim her yer en güzel yemeğini önüme sunsun. Ne kadar salaş yer varsa bileyim, lükslerde gözüm yok. Eğer bu mümkün değilse, şu iştahımı, gecenin bir vakti burulan midemi, olur olmadık zamanlarda hiç bulunamayacak yemekleri isteyen aklımı al benden:)

22 yorum:

bokbocesii dedi ki...

ya ben de arman kırım olmak istiyorum ya :((

JaDe dedi ki...

canım sen bir de ntv'de vedat milor'u izle bence. mehmet yaşin onun yanında bir hiç :)) eşimle hiç kaçırmayız miloru, tavsiye ederim ;) programın adı "tadı damağımda"

beetlejuice dedi ki...

Bokbcesii, öbür hayatımızda erkek olmayı kafaya koymuşuz:))

Jade, Vedat Milor'u biliyorum ama ısınamadım ben ona. Biraz kalantor gibi geliyor, güzelim yerlerin ambiyansına 1 vermiyor mu uyuz oluyorum:)

Unknown dedi ki...

ahaha, ben mehmet yaşin'i izlemeyi vedat milor'u ise okumayı seviyorum. iştahsızlık yaşadığım zamanlar bir doz mehmet yaşin özüme dönmemi sağlıyor:)
en kötüsü de gecenin bi körü tekrarına denk gelmek, hiç unutmam sabaha kadar "tiriit,tiriiit" diye sayıklamıştım:)

HaNdE... dedi ki...

dileğe bak :)))allahım yarabbim :)))

Leylak Dalı dedi ki...

Hislerime ayniyle tercüman olmuş bir yazı, daha dün kardeşimle bunu konuşmuştuk. Ah keşkem, ah keşkem:))

BLOOM dedi ki...

kesinlikle mehmet yaşin olmak istiyorum.ben ki hayatta kuru fasülye sevmem geçenlerde rizede bi yere gitti o gün bu gündür canım o fasülyeden istiyor.dağlarda sac tava falan yiyor aman allahım ölüyorum.

cici dedi ki...

Vedat Milor ''Ben bunu pariste .... de de yemiştim'' diye cümleler kurar ve bizim bütçemiz ve yaşantımız pek uymaz:)
Mehmet Yaşin bizden biri...O yerse biz de yeriz çünkü makuldur,uygundur:)
Aradaki fark bu .Yoksa damak tadı olarak Vedat Bey de süper olabilir ama o biraz Nişantaşı kalıyor :)
Canım dua hükmğne geçer akılsız kalırsın,al duanı geri:)

beetlejuice dedi ki...

Priscillacım, geçen gece gördüğüm mıhlama da beni sabaha kadar sayıklattı. O nasıl ekmek banmaktır, o nasıl peynir uzatmaktır. Oyy:))

Handecim, bir oburun dileği:)

Leylak Dalı, Mehmet Yaşin bizi yanına asistan alsın yediklerinden bir tabak da bize vesin, yeter bize:)

Bloom, o nasıl bir kurufasulyeydi ama, bir de kibarlık olsun diye tek kaşık alıp bırakmıyor hapur hupur yiyor ya, bayılıyorum:)

Cici, duamı değiştireyim o zaman canım, fazla iştahımı al aklımı koru Allahım:) Vedat Milor bir de antin kuntin şeyler yiyor, ben istiyorum ki bizim yemeklerimizi göreyim öğreneyim. Deniz tarağı yemesem de olur:P

çokoprenses dedi ki...

ayhan sicimoğlu olmak isterdim ben de:

hmm roma'da yaşarken her gün şurda kahvaltı yapardım.

new york'ta her akşam burda yemek yerdim.

falan filan:)

vedat milör gibi de lüks mekanlarda antin kuntin yemekleri tatmak isterdim.

mehmet yaşin gibi de pideleri,kebapları hüpletmek isterdim:))

obez ve şişman bir sevgi dedi ki...

bazılar chubby doğar bazılar chubby olur. bazılarıysa onun gibi yer yer chubby olamaz. büyük lanet. allah kimsenin başına vermesin! aman :P

beetlejuice dedi ki...

Çokoprenses, senin 3 kere daha doğman gerekiyor canım o zaman:)

Mehmet Akif, ben 36 beden olsam kaç yazar, benim ruhum chubby:)

Barbygirl_here dedi ki...

Ahahah tam isabet cilli'cim, bende esimle onu izlerken hep aynini dusunmusuzdur...Adam nasil bi zevkle yiyor, bisey piserken yutkunuyor, ve istahla yiyor...Insani eglendiriyor, yemek programi olmasinin otesinde kendini izlettiriyor adam:)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

bu güzel yiyen gurme ,bir de başka birtane var adını bilmiyorum ama o öyle bir yemek yiyor ki ay nedense midem bulanıyor o yemekten bile,ama bu adamı izlerken ben de çok ahhh etmişimdir,çillicim bir de yazını okurken ne geçti içimden biliyomusun,ben seni tanımasaydım da ki zaten tanımıyorum da ben ne bileyim işte hani bloğum olmasaydı,seninle karşılaşmasaydık da muhakkak normal vatandaş olarak seni izlerdim ve eminim ay bi kız var çok güzel yazıyor çok da komik diye ablamla fln konuşurdum,tarzını gerçekten çok beğeniyorum datlum,iyi ki benim beetleımsın:))böylece normal vatandaş olmama gerek kalmıyor,1,normal vatandaş ne demek 2,neden gerek kalmıyor:p
ya üpfss anladın di mi:))

Unknown dedi ki...

Valla bende istiyorum Mehmet Yaşin olmak!Hatta Mehemt Yaşin,Vedat Milor hiç fark etmez!Yeter ki hem gezeyim hem de o enfes yemeklerden tadayım!Böyle işe can kurban:))

beetlejuice dedi ki...

Ferahcım, onu izlerken senkronize hareket ediyoruz kendisiyle. O yutuyor lokmayı, ben yutkunuyorum. Gözümü kırpmadan izlediğim tek program:)

Prettym, normal vatandaşım:)) anladım tatlım ben seni:) Biliyor musun, aha bak bir itiraf geliyor, şimdi bizim birbirimizi keşfettiğimiz olay vardı ya hani. O olay oldugunda senin blogun vardı tabi 1 ay gibi uzuuuun bir süredir:P Sonrasında ben bloguna bakmıştım, ağzım açık kalmıştı. Sanki kendim yazıyorum, benim cümlelerim gibi. Aynı espri anlayışı, hatta bazen aynı süper komik(!) espriler. Tüm yazılarını ezberleyene kadar okumuştum. Bak sayayım Jennifer Aniston yazısı, Keira ne güzel gülüyorsun yazısı, House Cafe yazısı... Bunları bakmadan yazdım:) Ve yorumu da mektuba çevirdim. Susuyorum:))

Kitap kurduyum ben, yemek yarışmalarının jürisi olmaya bile razıyım. Önüme güzel yemekler konsun yeter:)

JaDe dedi ki...

evet milor tam bir gurme. bi keresinde şöyle bişey söylemişti "hmmm.. ben bu karidesi bir tek meksikanın bilmem ne köyünün ucunda bi restoran var, bir tek orda tatmıştım" gibi :))) ama o kadar nişantaşı değil, her programında bir sosyetik bir de geleneksel yer geziyor..mehmet yaşinse çok güzel hüpletiyor:)

beetlejuice dedi ki...

Jadecim, Vedat Milor yazın Ege'de bir balık restaurantına gitmişti. Nasıl güzel bir yer, denizin dibinde, salaş. Masayı donatmışlar, ağzım açık bakıyorum. Milor hepsini tattı suratını ekşiterek, bu olmamış, bunun sosu çok kötü gibi bir sürü kulp taktı. Sonra bir de benim bayıldığım mekana ambiyans çok kötü demesin mi:) Sanırsın Brunei sultanı da bir şeyi beğenmiyor:))

Bellek Kutusu dedi ki...

:))))
Ne güzel dilek bu Çilli'cim, Mehmet Yaşin'i her ekranda gördüğümde aklıma gelecek:D

beetlejuice dedi ki...

Kutucum, Mehmet Yaşin'i gördüğünde midenin gurultusundan beni hatırlar mısın bilmem:)

Nuray dedi ki...

bende istiyorum bende bende...
yaşasın yemek yemek...

beetlejuice dedi ki...

Nuraycım, nmmm şimdi de Pakize Suda'yı izliyorum. Offf deli gibi midem kazınıyor:)