Konumuz şudur: 1 ay önce Limango'dan yaptığım alışverişin kargosuna Yurtiçi Kargo evde olmama rağmen hiç zili çalmadan "Evde yok" notu düşmüş. Üstüne bir de gidip kapıcının kızına teslim etmiş!! İçinde de 3-5 kuruşluk değil, değerli bir ürün var. Delirdim tabii ki. Hemen arayıp Yurtiçi kargoyu şikayetimi belirttim. Çok ılımlı yaklaştılar ve paketin bana ulaşmasını sağladılar. Ben konuyu kapatmışken dün bir paket daha geldi. Yurtiçi kargo müşteri hizmetleri görüşlerimi onlarla paylaştığım ve daha iyi hizmet vermelerinde yardımcı olduğum için bana bir kutu çikolata göndererek teşekkür etmek istemiş. Ağzım açık kaldı bu davranışları karşısında! Bir Türk firmasının böylesine ince bir davranışta bulunması göğsümü kabarttı. Hatalarını kabul etmeleri, bu hatayı telafi etmeleri, bir de üstüne bu güzel jesti yapmaları çok hoşuma gitti. Ne diyeyim? Helal olsun Yurtiçi Kargo:)
15.08.2010
Çok güzel hareketler bunlar
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
38 yorum:
çok zarif bir geri dönüş olmuş gerçekten,keşke bu firmalar çoğalsa
vallahi şaştım kaldım. ne güzel yaa :)
Çok şaşırtıcı doğrusu.Aslında olağan türde böyle jestlere böylesi çok şaşırmamız da firmalarımız açısından vahim bir durum ayrıca:S
Bir otobüs firması da karışıklık olup da beni mola yerinde unuttuklarında-orası da ayrı bir hikaye tabi-önce muavin özürler dilemiş,o günün akşamına da firmadan özür dilemek için aramışlardı,ben aramalarına dahi şaşırmıştım...
http://uzayinatolyesi.blogspot.com/
http://kuyruksuzyildiz.blogspot.com/
sanirim bunu herkese yapmiyorlar cunku bir seferinde benim de paketimi kaybedip birde hem suclu hem guclu psikolajisiyle uste cikmislardi :(
sonuc paket aylar sonra ortaya cikti...
birak cikolatayi ozur bile duymadim :(
sen sansliymissin yani, ya da umut ediyorum sirket politikalarini degistirdiler bu konuda...
Seda, aslında bakarsan 3-5 liralık bir jest ama firmanın gözümdeki değerini 3'e 5'e katladı:)
Pinkycim, ben de çok şaşırdım, hatta yanlış gönderim falan diyordum yazıyı okuyuncaya kadar:)
Uzay, bizim firmalarımızda ne olursa olsun tüketici haksızdır tutumu olduğundan böyle davranışlara çok şaşırıyoruz. Oysa ki doğrusu bu:)
A-H, ben kargo firmalarının tümüne gıcıktım, hepsi birbirinin aynısı diyordum. Ama Yurtiçi Kargo'da yavaş yavaş bir düzelme var gibi, daha iyiye gider umarım:)
valla benimde başıma geldi UPS den , başkasına teslim edilmişdi .
geçen hafta yurtiçi o kadar saçma bir şey yaptı ki bir de hala üste çıkma cabası ıcındeydı konusmlar ıyı kı kayt altına alınıyor :) en derin sevgılerımle yurtiçine :D
ama sana az bu jest bence :) bir de kendılerını toparlamılar yurtiçine yakısmıyor bazı seyler
Nalan, UPS bi de deli gibi para alıyor. Hiç olacak iş mi o paraya?
Fotoğraf penceremden, ben iyi birine denk geldim galiba müşteri hizmetlerinden. Kimse o görüştüğüm, teşekkürler burdan ona:)
aynı kargo şirketi aynı hatayı bana da yaptı ancak böyle bir jestle karşılaşmadım:/ evime geldiklerini iddia ettikleri tarihte bütün gün boyunca evde olmama rağmen kapı çalmadı,üstelik posta kutusuna geldiklerini ve beni evde bulamadıklarını bildiren bir not bile bırakmamışlardı, kargoda tel nom olduğu halde aramayada tenezzül etmediler.ben uzun bi süre kargomu bekleyip durdum.bu süre içinde kargom da yurtiçi kargo şubesinde beni beklemiş beklemiş ve sonra göndericiye iade edilmiş. gönderici beni arayınca bütün bunlardan haberim oldu.hemen kargo şirketini aradım.gayet kibarca derdimi anlattım.önce siz evde yoktunuz fln diyip üste çıkmak istediler,ben evde olduğumda ısrar edip not bile bırakmadıkları için kızınca kek küm ettiler ama bir kusura bakmayın bile demediler...
o yüzden çok sanslısın çillicim müşteri hizmetlerinde iyi ve nazik biri denk gelmiş sana:)
http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/
Hayat güzel, ay seninki çok kötüymüş:( Bence ara hizmetten memnun kalmadığını tekrar belirt hatta üşenmiyorsan mail at. Bir duyarlı çıkar elbet:)
aa iyiymiş yaa darısı diğer firmalaraa. ( limangodan ne aldın:P)
şu anda benim de ağzım açık kaldı!!
aynı davranışı hepsiburadan.com dan da bekliyoruz. zira tekme tokat girişecez birbirimize az kaldı!!
Mercan, saat almıştım canım ama duvar saati boyutlarında çıkınca iade ettim:)
NzN, hepsiburada'dan hiç ümidim yok benim, onlar adam olmaz:)
Yurtiçi Kargo bana dünyanın tüm çikolatalarını yollasa mecbur kalmadıkça onları kullanmam. Bugüne kadar onların teslim etmesi gereken hiç bir paketi tek seferde teslim alamadım, hep evde olmama + paket teslim alan güvenlik olmasına rağmen internet sitelerine "alıcı bulunamadı" yazıyorlar. İşin aslı adrese falan geldikleri yok. Hep ara, derdini defalarca anlat, uğraş, peşinde koş, şubeye git şeklinde bir işkence. Ne anladım o zaman kapıma ürün teslim edilmesinin rahatlığından?
diğer firmalar örnek alsınlarrrr
alis, ben bu son teslim etmeme olayına kadar çok memnundum. Sanırım şubede ve kişide bitiyor iş. Sen oldukça kötü bir şubeye denk gelmişsin maalesef:/
Şıkella, alsınlar bence de ama işlerine gelmez:)
Ahaha benim gönderdiğim zarfı "içinde ne var" bilemedikleri için yırtıp iade etmişlerdi Allahın cezaları. Günahım kadar sevmem kendilerini. Hayret, sana bakan müşteri temsilcisi henüz idealist demek ki :D
La Santa Roja, amanııın seninki tam bir felaket olmuş. Benim de daha önceki deneyimlerim hep olumsuzdu, ilk kez böyle olumlu bir yaklaşım oldu. Umarım daim olur:)
Merhabalar sizi sürekli takip ediyor fakat sürekli yorum yapmaya fırsat bulamıyorum. Günlerdir yeni bir yazınız var mı diye takip ediyorum ama her seferinde yine mi yok diyorum :( sanırım çok yoğunsunuz fırsat bulunca yazacağınızı biliyor ve dört gözle bekliyorum :)
Güzelkadın, çok teşekkür ederim merak edip sorduğun için, çok incesin. İş değiştirdim, onun telaşı üzerine abimin yaklaşan düğünü derken hepten koptum blogdan. Ben de dönmeyi, yazmayı çok istiyorum ama takatim yok. Biraz daha beklerseniz bomba gibi döneceğim:) Sevgiler
Ne güzel bir jest ;) afiyet olsun..
Pelince, teşekkürler, böyle jestleri her yerden bekler oldum artık:)
Biz de bugün yurtiçiyle bir sorun yaşadık ben de tam onu yazmaya hazırlanıyordum:) Valla çikolata falan beklemiyorum, çok hayal kırıklığına uğradım...
Aslıcım, hemeeen şikayet telefonu aç, baktın olmuyor mail at. Hakkını aramadıkça haksız duruma düşüyorsun maalesef:(
Beetlejuice'cum cillicim,niye yazmiyorsun artik :)
Yeni post yok ama buradan yaziim dedim, mutlu bayramlar canim,optum ♥
FerahFezacım, sana da iyi bayramlar canım. Yazmamamın sebebini yoğunluğum olarak görsem de aslında çok ciddi bir şevk ve ilham kaybı yaşıyorum. Yazacak, anlatacak konum, söyleyecek sözüm yok. Umarım düzelip geri dönebilirim. Sevgiler, çok öpüyorum.
hakkaten ağzım açık kaldı:)bravo vallahi.
ben hâla büyük bir merakla abinin dügünü icin aldigin elbiseyi paylasmani bekliyorum. nolur kurtar beni bu meraktan..... :-) sevgilerle... sevim
Pembe fiyonk, başka firmalar da ağzımızı açık bırakır inşallah:)
Sevimcim, düğün haftasonuydu, bakayım fotoğraflar gelince. Elbisenin en net göründüğü fotoğrafı koyayım buraya;)
artık neden girmiyosunn :(
Adsız, blog ilham perileri artık bana uğramıyor:( İki cümleyi bir araya getiremiyorum, o yüzden uzak duruyorum buralardan.
çoooooooooooooooooooooooook özledim seni
Naz, ay canım yaaa:) Geri dönmeye çalışıyorum dönemiyorum, aklıma yazacak bir şey gelmiyor. Dur bakalım ne olacak bu işin sonu:)
İnşallah gelir aklına yazıcak şeyler.ben senin küçük okuyucunum 12 yaşındayım yazıların bana çok güzel geliyor
Ayy canım benim yaa:) Senin gibi fıstık bir okuyucum varken ilham perileri bana uğramazsa ayıp ederler artık:)
vaaauuvvv ağzım açık kaldı,ilk kez görüyorum böyle bir jest. Bravo valla!
Çilli kız nerdesin yafs???
Cincim, doğrusu bu aslında aa biz kötü muameleye alıştığımız için ilginç geliyor:)
Nalancım, ben tüm şevkimi yitirdim bloga karşı. Yeni yazı yazmak istemiyorum hatta blogu açmıyorum bile. Ara verdim bir müddet diyelim:/
Yorum Gönder