3.02.2009

Brownie? Yanmış kek?



Televizyonda ilk kez reklamı dönen ya da gazetede ilk kez gördüğüm bir ürünü hemen alıp denemek gibi saçma bir huyum var. Süt dilimi reklamını görünce, 1 hafta babam fellik fellik süt dilimi aramıştı:) Napayım, denemezsem çatlarım.

Danette Brownie aromalının reklamını gördüğüm gün başka bir şey almaya gittiğim markette rastgeldim. Hadi dedim şanslıyım, aramama gerek kalmadı. Amaaaa... Tadına bakınca tam bir hayal kırıklığı! Zor bir damak tadım yoktur (Yemekteyiz gibi oldu:)). Sakatat hariç herşeyi yerim, büyük çoğunluğunu güzel de bulurum. Hatta herkesin berbat bir tat dediği Knorr Peynirli Çabuk Çorba bile lezzetli gelir bana. Fakat bu Danette son zamanlarda yediğim en kötü tatlı. Danone AR-GE çalışanları sanırım hiç brownie yememiş. Benim aldığım tat bildiğin yanmış kek, hem de en yanık kısımları:) Erkek arkadaşıma göre ise dibi tutmuş puding. Ayrıca kutusunda "Browni" yazıyor. İngilizcesini kullanacaksan doğru yaz, yok kullanmayacaksan Brovni ya da kek aromalı de gitsin. Danone'ye sinirliyim bugün:P

Not: Sünger Bob'u seviyorum:)




3 yorum:

"PRETTYCOOL" dedi ki...

Süt dilimiyle ilgili bir entry girecektim desem inanır mısın?her yerde arıyorum,yok yok yok!!!evet marketlerin soğuk dolaplarına da bakıyorum,ama gene yok.tesadüfün de böylesi,çok değişik;)Bana süt dilimini anlatsana,nasıl bişey,peki yeni soğuk kekini yedin mi,o süt dilimini nasıl canım istiyo bir bilsen:)))

bettlejuice dedi ki...

Prettycim,
Süt dilimi güzel ama reklamlarda gördüğümde daha süper olacağını düşünmüştüm. Keki yumuşacık sünger gibi, kreması da eti puf gibi puf puf. Ama cocuklar için olduğundan bal koymuşlar içine, biraz bal tadı geliyor. 10 üzerinden 6 bence. Bal tadı olmasa 8 olurdu.
Soğuk kek pingui ise, işte o 10 üzerinden 10. Dışında sert bir çikolata var, içi pamuk pamuk. Soğuk yenince çok çok daha güzel oluyor.
İkisi de dün Tansaş'ta vardı. Büyük marketlerde değil de daha çok mini Tansaşlarda görüyorum.
Bu konuda bu kadar yazdığım için kendimi tebrik ediyorum:) Oburluk diz boyu:)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

süt dilimini bulamadığım zamanlarda ben de uzanamadığı ciğer misali,içi eti puf gibidir onun yaa der avututrdum kendimi:))doğruymuş demek,demek pingui araştırıcaz artık;)merakımı giderdin,süpersin!