5.02.2009

Uyuyamıyorum öyleyse yokum



Hayatımda ufacık bir şey ters gitse ve hatta gitmese de ilk etkilenen uykum oluyor. Yastığa kafasını koyduktan sonra uyuyabilenlerden değilim ben. Önce günün hesabını, sonra geçmiş günlerin hesabını, sonra gelecekte olabileceklerin hesabını yapıp duruyorum yatakta. Uyuyamamamın nedeni bu biliyorum ama engelleyemiyorum kendimi. İçimden, "Sakın bir şey düşünme!" diye tekrarlıyorum ama iki dakika sonra başka düşüncelere atlıyorum.

Bu sorunumu bilenlerin önerdiği herşeyi denedim. Ilık süt, papatya çayı, uykudan ayakta duramayacak noktaya gelmeden yatmama, kitap okuma, müzik dinleme... Hatta kediotu diye bir bitki bile alacaktım önerildi diye. Almadan araştırayım dedim ve fantastik rüyalar görmeye yarayan uyuşturucumsu bir madde olduğunu öğrendim. Tek işe yarayan bedenimi ibre sıfırı gösterene kadar yormak oldu. Onu da haliyle her gün yapamıyorum. Mental olarak ne kadar yorgun olursam olayım, bedenim yorulmamışsa uyuyamıyorum. Youtube'ta "How to sleep?" diye video mu aratsam?:)

Karikatür: Dee Adams

0 yorum: