31.10.2009

Erkeklerin modaya bakışı


Etrafımdaki canım kadar sevdiğim erkeklerin Ugg botlar ve yağmur botlarıyla ilgili yorumları:

Sahne 1:
Kız erkeğe vitrindeki Uggları gösterir.

Erkek: Çok çirkin
Kız: Ama çok rahatlar
Erkek: Bana göre de don rahat, donumla mı geziyorum? Rahat diye bu çirkin şeylerle gezilir mi?

Sahne 2:
E: Şu plastik botlar var ya.
K: Hıı, yağmur botları
E: Onu moda yapan diyordur ki "Ulan aldım amele çizmelerini boyadım, üstüne de 100 lira etiket koydum. Yuttular moda diye, herkesi amele çizmesiyle gezdiriyorum."

Sahne 3:
Okulda metrekareye 10 Ugg giyen kız düşmektedir. Yeni aldığı Ugg'ını hevesle olay kahramanına gösteren kız şu tepkiyi alır

E: Bu sene kimlik kartı kullanılmıyormuş zaten okula girmek için. Ugg'ını okutacakmışsın girerken.

Sahne 4:
E: Bu Ugg dedikleri botlar var ya
K: Evet var
E: Bence aynı Kermit'e benziyor!

Erkeklerin düz mantığını seviyorum:)

46 yorum:

Laçin Tenel dedi ki...

Ay benim içimde bir erkek var galiba, sanırım aynı muhabbeti yapabilirim :))

JuVeNiL dedi ki...

1 ve 3 mükemmel;ama en mükemmeleri 1 numara..aynen öyle! çok çirkinler...rahat diye düşündüğümüz her şeyle geziyor muyuz...

Merve dedi ki...

:)) zaten erkek modası bu yüzden ilerlemiyor çillim ;)

neyseki benim kuzuu seviyor modayı takip etmeyi beğenilerimizde uyuşuyor ki bende giyebiliyorum :)
hem anlamıyorlar değişikliğe ihtiyacımız var biziim her sezon yeni şeyler keşfetmeliyiz ki giyinmek keyifli olsun di mi? ;)

yaprakela dedi ki...

hehehe :) cok super :)

Nasilgiysem dedi ki...

Yazını erkek arkadaşıma okuyordum demin, UGG diyince anlamadı, çirkin botlar diyince anladı :)
UGG okutma muhabbetine çok güldüm bu arada :))

nora dedi ki...

Ahahaha :D

Bu konuda erkeklere katılıyorum vallahi ^^

tuğçeadaş dedi ki...

:))
topuklu kırmızı güzelmiş yavv :)

Adsız dedi ki...

Puhaha:))Doğru bizzat yasıyorum bu konusmaları:))

Gizem. dedi ki...

ama şimdi mükemmel bir mantık ve cevaplama sistemi değil mi?çok güzel cevaplar bence :))

beetlejuice dedi ki...

Laçincim, bu muhabbeti yapan kız bulmak kolay değil, herkes Ugg hayranı:)

Juvem, bana göre de en rahatı pijama. Pijama da bir gün moda olacak, bekliyorum:)

Mervecik, cidden erkek modası ne kadar kısır. Yıllardır aynı şeyler var:)

Yaprakelacım, bunları yazdım diye beni kesmezlerse iyidir:)

Lydia, biz de ilk başlarda hani şu çirkin, kaba botlar diye anlaşıyorduk, artık adını öğrendi:)

Noracım, seni de Ugg'la savaşma derneğine üye yaptım gitti:)

Tuğçecim, bak fotoğrafa bir sen dikkat etmişsin, içindeki kokoş canlanıyor haberin olsun:)

Tatlı cadıcım, erkekler isyan ediyor artık:)

Pammukcum, bu cevapları aldıkça hem hak veriyorum hem de gülmekten yerlere yatıyorum. Çok şekerler:)

yıldız dedi ki...

Çiliicim çok hoşuma gitti,çok güldüm yahu:))

Özellikle 1 ve 2 numaraya çok güldüm:)

yass dedi ki...

gunahlarını almıım sımdı haklılar beetlem

Fashioncholic Girl dedi ki...

ugg'lar hakkında ne güzel diyomuş o şahsiyet :D ve açıkçası 2.sindekine de katıldığım için lacoste yağmur botu alıcam :D modelleri biraz daha farklı

beetlejuice dedi ki...

Yıldızcım, 1 ve 2 numarayı söyleyen şahıslar mutlu olur bu yorumunu okuyunca:)

Yasscım, Ugg'ın herkeste olması konusunda hele tamamen haklılar. Bedava dağıtsalar bu kadar çok olmaz:)

Fashioncholic girl, Lacoste'un yağmur botları cidden diğerlerine göre daha güzel duruyor:)

Haydins dedi ki...

Bende erkek arkadaşlarınla aynı şekilde düşünüyorum valla..koca koca ne onlar öylee birde yan basanlar giyiyor şekilleri bozuk bozuk çok çirkin!!
Yağmur botları da bir başka alem , ben içlerininde plastik olduğunu bilmiyordum alma girişimim olmayacağından incelememiştim çünkü..Hasta eder onlar insanı canım..Benim eşim şantiyeci olduğundan bizim amele botlarımızdan diyip duruyor ..İstiyorsan sana getireyim boya boya giy diyor :) Aman almayayım ben :)

alis dedi ki...

Ugg'ları beğenmemeleri kabul edilebilir, nitekim kızların bacakları Allah vergisi 120 cm değilse bastıbacak gösteriyor, fakat mesela sevgilim ve hatta tüm arkadaşları babetlere karşı kampanya başlatacak kadar nefret ediyorlar.. İlginç değil mi?

Adsız dedi ki...

çillicim çok güldürdün beni, abartmıyorum dün kadıköy de önüme çıkan iki kızdan birinde ugg vardı :) erkekler biraz haklı sanırım

beetlejuice dedi ki...

Serpilcim, o yağmur botları bir de terletiyormuş bacakları. Ben denemedim bile, söyleyenlerin yalancısıyım:)

Aliscim, aaa üstüme iyilik sağlık, babetlerin nesi varmış ki:) Bence çok güzeller:)

Handancım, okulda 4 kız konuşuyordu, 3'ünde kahverengi Ugg vardı:) Bari ayrı renk giyin canım:)

Prima Donna dedi ki...

burdan kızlara sesleniyorum o ugg yorumları erkeklerın kalaslığı değil. valla bak ben de bi kadınım ama amaaa amaa o ugg botları artıkın görmek istemiyorum cidden çok çirkinler yapmayın etmeyin. Alsancakta liseli kızları görüyorum hepsi forma hepsi ugg saçlar da zaten aynı hemen hemen yani neticede 3 model kız var pembe ugglu turuncu uzun saçlı kız grı ugglu sıyah saclı kız dıgerı de sarı saclı krem ugglu kız :D nolur bıtsın bu kabus herkes tiksinsin yaksın o botları..
ohhh bee
hee hele kısa kızlar nolur kendınıze yapmayın bunu.

Adsız dedi ki...

çok çok ender kişide uggların güzel durdugunu düşündüm.çok kabalar bence de .

lezzettabağı dedi ki...

Ugg konusunda haklılar bence de.Ben de hiç sevmiyorum,ama herkes giyiyor yaa!Onları giymeyen birilerini görmeden geçmiyor bir günüm.Ama şu plastik yağmur botlarını seviyorum sanki:))

Abuk Kraker dedi ki...

Bende şuan Ugg alma konusunda gelgitlerdeyim Çillicim.Almak istemiyorum çünkü sahtesi gerçeği herkesin ayağında Ugg var.Almak istiyorum çünkü hem spor hem kokoş kıyafetlerle kombinlenebilen başka bot da yok.

Bellek Kutusu dedi ki...

He he he süpersin Çillicim, çok güldüm:D

Goddess Artemis dedi ki...

UGG'larla ilgili aynı görüşü blogumda paylaşmıştım ama rain boots bana çok sevimli geliyor :)
Amele botu doğru ama rengarenk, içimi açıyor aklımı başımdan alıyor ne yapayım :))

Lokum dedi ki...

bizde de durum aynı hep, netten isteyip gecikince endişelendiim hunterlarımı görünce ben sana metrodan alırdım bunlardan dedi bizimki de :)

beetlejuice dedi ki...

Prima Donnacım, artık kızlar prototip oldu. Yanımdan biri geçiyor, 5 dakika sonra başkasına "Aaa bu kız o kız" diyorum, 10 dakika sonra bir başkasını yine ilk gördüğüm zannediyorum. Fotokopi gibi herkes:)

Gizemelcim, Ugglar ince uzun bacakta güzel duruyor, dombili bacakları daha da tombik yapıyor:)

Anne ve kızları, ben 40-50 yaşında skinny kot ve Ugg giyen bir teyze gördüm! Üstüne bir de kiloluydu:) Biri bu akıma dur demeli.

Abuk krakercim, ben hep almama taraftarıydım, bir gün deneyince o pofudukluğuna kapılıyordum az kalsın. Ama herkeste olan bir şey benim için çekiciliğini yitiriyor:)

Kutucum, ehehe yüzüme söyledikleri an ben de çok güldüm:)

Goddess Artemis, albeni karşılaştırması yaparsak yağmur botları Ugg'ı döver:) Her zaman renkli ambalaj kazanır:)

Lokumcum, desenliler durumu biraz kurtarıyor da tek renk olanlar bence de amele botuna benziyor ama ya:)

lezzettabağı dedi ki...

Canım mimlendin:))

beetlejuice dedi ki...

Anne ve kızları, aa uzun zamandır mimlenmemiştim, teşekkürler canım:)

a. gizem dedi ki...

hahaha yazı süper, gerçekten haklılar çilli :)

sochic dedi ki...

bloğunu uzun zamandr takip ediorum canımmmm ama yorum yazmak bu güne kısmetmişşş cok güldüm yazıyaa demekki bütün erkekler aynı:)ugglardan ben de nefret ediorum resmen bi ayı ayağı görüntüsü var cok kaba ve çirkin yağmur botlarında da kombine bağlı bazıları cok şık durabiliolar ama nadir tabi.ben de geçen yağmur botlarını gösterdm erkek arkadasıma allah aşkına sen lağımcımısın dedi koptum tabi,ugg hakkında yorumlarını da ne siz sorun ne ben söyliim:)

Adsız dedi ki...

bu uggları bir erkeğin ayağında görmüş biri olarak bazen onlarda şaşbiliyor diyorum..acaba bi iddaya falan mı kurban gitti ki çok endişeliyim:)

beetlejuice dedi ki...

Gizemcim, onlara hak veren yorumları okudukça nasıl mutlu oluyorlar bir bilsen:)

Sochic, hoşgeldin canım:)Lağımcı yorumuna ben de koptum:) Ama erkek arkadaşın haklı, bazıları estetikten o kadar uzak ki aynı lağımcı botu gibi:)

Fulyacım, ben de acaba cidden erkek miydi ondan endişe ettim şimdi:))

Unknown dedi ki...

Bugün Palladium'daydım. Abartmıyorum her 10 kızdan 7'sinde Ugg vardı. Bir şey moda olmayagörsün herkes hemen alıyor!

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Ama cidden çok kötüler yaa...

fatoş dedi ki...

sahne 1 süper, bu arkadaş benim kafadan, giyilir mi onlar yahuu. güzel günler...

beetlejuice dedi ki...

Quentins, ben nasıl rahatsız olmadıklarını anlayamıyorum, herkes birbirinin aynısı:)

Recep, yakışanda çok da kötü değiller ama ya:)

Pıtırcığın aşkı, lupinin annesi, ben de sırf rahatlığına kapılıp bir denedim. Çok bastıbacak oldum:) Gerçekçi olmak lazım, uzun boylu değilsen giymeyeceksin onları:)

ceydabural dedi ki...

diyaloğlar şahane ama bazı hatunlarda hoş duruyor gördüğüm kadarıyla :))

beetlejuice dedi ki...

Fotoğraf penceresinden, uzun bacaklı olan azınlığa yakışıyor:)

tuku dedi ki...

İtiraf ediyorum 16yasındayken cıkan Barbour cılgınlıgna bende dahil olmuştum herkesde vardı ama hoş duruyordu en azından
ama ugg hem çirkin hemde kocaayak gibi duruyor.
yokum diyorrr

beetlejuice dedi ki...

Tukucum, ben de Cat bot çılgınlığına kayıtsız kalamamıştım:) Sarı olanlarına değil ama:)

KokoSh dedi ki...

benim erkek arkadaşımı anlattın sankiii
koptummm:)

beetlejuice dedi ki...

Cdm, bu erkeklerin hepsi aynı şekerim:)

CherrybLossomgirL dedi ki...

bayıldım bu diyaloglara :)

beetlejuice dedi ki...

Cherryblossomgirl, komik ama gerçekçi diyaloglar:)

KIRMIZI dedi ki...

cok guldum tum bu diyaloglara... erkek arkadasina aynen katiliyorum bende.. daha once bi farklilik ifadeydi ugg lar, ki ben hiic bi zaman sevmedim... simdi ise siradanliktan baska bisey degil... sevgiler...

beetlejuice dedi ki...

Kırmızı, Kızılay dağıtmış gibi artık herkesin ayağında bir çift Ugg, bence artık başka bir şeyin moda olma zamanı geldi:)