10.10.2009

Nere mi nere mi?



İnanılmaz bir benzetme huyum var. Birini ilk kez göreyim, ilk tepkim "Aaa birine benziyor" oluyor. Sonra kime benzettiğimi de bulamıyorum, düşün Allah düşün kime benziyor diye. Ünlü dünyasını da birbirine benzetmeye başladım bu aralar. Jessica Simpson'ı ne zaman görsem bizden birilerine benziyor diyordum. Bu fotoğrafı görünce jeton düştü. Jessica Simpson bildiğin Banu Alkan:)

Benzetmeyi kaş,göz, saç olarak yapmıyorum. Yansıttıkları enerjiler, kendilerini hep güzel bulmaları, kumaş dolamayı giyinme sanmaları yaratıyor bu benzerliği. Bundan 20 sene sonra Jessica Simpson "Ben 90-60-90'ım" diye gezmeye başlarsa hiç şaşırmam:)

Not: Yıllar evvel Jessica Simpson ile Nick Lachey'nin evliliğini konu eden reality showda Jessica vücudunun bozulmasından korktuğu için çocuk sahibi olmak istemediğini söyler dururdu. Daha aylar önce doğum yapan kardeşi incecikken kendisi etli butlu. Ne oldum demeyeceksin Jessica:)


Fotoğraf: JustJared

13 yorum:

birkadin dedi ki...

hihiihih, bence de coook benziyor, bi de banu alkanin bu fotografini hic gormemistim, yuzunu gordugum fotograflar kadar antipati yaratmadi bende nedense, sasirdim, yoksa, acaba, bende gizli bi banu alkan hayranligi mi var, amaaan allhim :)

tuguna dedi ki...

Sen benim fotografimi ilk gordugunde de birine benziyorsun demistin:) Bulabildin mi kime benziyorum:)

Ayrica bence de Jessica ve BAnu Alkan benziyor, super demissin!

Adsız dedi ki...

hahahaha :D kesinlikle katılıyorum ya :D

Syhn dedi ki...

resmi ilk gördüğümde bende banu alkan sandım!
daha önce aklıma gelmemişti ama:)

beetlejuice dedi ki...

Gorkemcim, fotoğraf ararken neler neler çıktı karşıma. En kapalı fotoğrafını seçtim Banu Alkan'ın:))

Tugunacım, seni hala şiddetle birine benzetiyorum. Bir gün jetonum düşse de seni de kime benzettiğimi bulabilsem:)

Roxanacım, aynı hava var ikisinde de:)

Syhn, bu fotoğrafta benzerlik doruğa ulaşmış:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

çok doğru bi teşhis:)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

ay bunu banu alkan kadını çok fena ya,reality show gibi,bu etler senin de mideni bulandırıyor mu?yoksa hamilelikten mi:)))

MM. dedi ki...

nick bunu terkettikten sonra dağıldı zaten. bi ara bildiğin obez olduydu.

beetlejuice dedi ki...

Zeynepcim, benzetme konusunda iyiyimdir övünmek gibi olmasın:)

Prettyim, yıllar önce arkadaşlarla Bodrum'a tatile gitmiştik. Banu Alkan'ın kaldığımız otelin müdavimi olduğunu ve her geldiğinde bizim odada kaldığını öğrenmiştik. Yataktan, koltuklardan falan tiksinmiştim:)))

Mademoiselle marttle, Nick canını kurtardı bence, çocuğun yaşam enerjisini çekiyordu:)

HaNdE... dedi ki...

ay ne güldüm :):)

beetlejuice dedi ki...

Handecim, komik ama:))

tuku dedi ki...

Çillicim aynı huy bizdede var hele ki bir de aklıma takılıp bulamazsam ızdırap geçiyor dakikalar:)

beetlejuice dedi ki...

Tukucum, ben de deliriyorum bulamayınca kime benzettiğimi:)