16.10.2009

Stila sen de büyüksün:)

Tanıştırayım efendim, yeni cicilerim:) Bu yazımda bahsettiğim indirimin ganimetleri karşınızda.


Ürünlerin hepsine tek kelime ile bayıldım. Rujun rengini görüp de çok koyu demeyin sakın, o kadar hafif o kadar güzel bir renk veriyor ki. Kendi rengiyle alakası yok:) Illuminating Finishing Powder, benim tenime koyu kaçtı. Zaten ben allık niyetine almıştım, allık olarak kullandığımda çok güzel durdu. Swatchta en üste olan kendileri. Trio farı da bugün denedim, pigmentasyonu çok iyi. Ahahah, bu cümleyi tamamen attım:) JustMakeup ve Makyaj Çantam'dan araklama bir cümle:) Sizi seviyorum kızlar:)


Bu setin assolisti kesinlikle güzeller güzeli çanta. Sadece o çantaya bile 25 lira verilir. Hala almayı düşünüp kararsız kalanınız varsa hiç düşünmesin derim. İndirimde son 2 gün:)

Not: Swatch tam bir imrenme ürünüdür. Tüm makyaj bloglarını öperim:)

20 yorum:

eb dedi ki...

bi makyaj yapıp ta tanıtsan ürünleri keşme (:

nazo dedi ki...

Ay çok sevindim güzel çıkmasına :))
Çanta parıldımıyor mu sanki.. Allık olarak da güzel olur ama benim tenime de uygun olur o. ohh ohh çok sevindim valla, iyi ki varsın strawberrynet :))

beetlejuice dedi ki...

Ebcim, makyaj konusunda yeteneğim olsa da makyaj fotoğrafı yayınlayabilsem keşke:)

Nazocum, çanta yanar-döner, enteresan bir kumaşa sahip. Keten gibi ama değil:) Cicilerimiz çok güzel, güle güle kullanalım:)

birkadin dedi ki...

sabirsizlikla bekliyorum ben de mutlucum :)

cecilia dedi ki...

off sabırsızlanıyorum ya benimde bu haftaiçi gelir heralde he? çok güzel görünüyorlar, güle güle kullan beetle'cım :)

Unknown dedi ki...

bizde seni operiz!! :-**
guzel gunlerde kullan canım, stila en begendigim markalardan biridir :)

beetlejuice dedi ki...

Görkemcim, hayal kırıklığına uğramayacağını garanti ederim canım:)

Ceciliacım, benim tam bir haftada geldi. Seninki de haftabaşında gelir:)

Hello Kittycim, ohh aldım kokulu öpücüğünü:)

Unknown dedi ki...

şu benefitin ürünleride indirime girsede bnde kapsam bir kaç tane :)

tuguna dedi ki...

Gule gule kullan cillicim, gercekten uygunmus fiyati:)

beetlejuice dedi ki...

Miacım, hatırlıyorum 1-2 sene önce sürekli Stila'nın ürünleri indirime girsin diye bekliyordum. Şimdi sık sık indirime giriyorlar, darısı Benefit'in başına:)

Tugunacım, bu fiyata ufak ufak ecüş bücüş gelecekler sanıyordum. Hepsi orjinal boyutunda ve mis gibi:)

Unknown dedi ki...

Ahaha Çilli'cim çok güldürdün beni, vallahi atmamışsın merak etme Stila'nın pigmentasyonu gerçekten de çok iyi;)
Bu setin fiyatı harika, bir tane daha vardı böyle bir blogda görmüştüm o setin de fiyatı harikaydı. Çilek iyi iş çıkarmış. Ben almadım bunları, birşeyden de geri kalayım di mi hihi;)

Güzel günlerde kullan canım xxx

beetlejuice dedi ki...

JustMakeup, vay be sizi okuya okuya bu makyaj jargonunu öğrenmişim demek ki:) Diğer sette de gözüm kaldı ama abartma Çilli otur yerine dedim:) Teşekkür ederim şeker:)

yass dedi ki...

:))) ben de ozenıyorum bı gun ecus bucus her yerımı boyayıp cıkıcam karsınıza:P

Adsız dedi ki...

Güle güle kullan canım. Farın renklerine bayıldım =)

beetlejuice dedi ki...

Yasscım, benim tüm makyajlarım ecüş bücüş:) Ama heves ediyorum, napiim:))

Roxanacım, teşekkürler canım. Far cidden çok güzel:)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

puhhahaah pigmentgasyon!ben de acayip tavım bu kelimelere,süpersin beetle:))

bacım pigmentasyondan azbişi gene çakıyom da bu swach ne demek oluyor,birde onlara soramıyorum,sana sorabilirim:)))bu msf nedir bacım?ya bir de bu mufe olayı ne:))aydınlat beni beetelım?

"PRETTYCOOL" dedi ki...

ya bir de cnm güle güle kullan ben de bu sete bakıyorum,hiçbişi olmasa çok güzel bir hediye olur bu fiyata,allığı çok mu pullu onu sorucam bir de..

beetlejuice dedi ki...

Prettym, aydınlatayım tatlım seni:) Şimcik, swatch kolunda,elinde, orda, burda ürünlerin renklerini göstermek oluyor. Msf mineralized skin finishti sanırım, atmış da olabilirim. mufe'yi ben de bilmiyorum ama:)
Allığı da çok pullu değil şeker, ben azıcık alıp sürdüm fırçayla çok güzel durdu. Çilli bu seti şiddetle öneriyor prettym:)

Unknown dedi ki...

Anaa adam mı yiyoruz biz, cadıya bak sen:P Hatırladım sen sormuştun bunları bana ama yazıyı hazırlamayı bekliyordum Pretty'cim:(

Bu arada MUFE = Make Up For Ever
Kendisi pro bir marka, ama Trde yok:(

beetlejuice dedi ki...

JustMakeup, canım senden öğrendiklerimi ucuca eklesek burdan Ankara'ya yol olurdu:)