8.10.2009

İçecek değil tatlı tatlı!

Uzun zamandır yeme-içme yazılarına ara vermiştim. Sanmayın ki oburluğumu biraz dizginledim, eskisi gibi her şeyi canım çekmiyor. Performansımdan hiçbir şey kaybetmedim maşallah:) Yine aynı obur Çilli'yim:)

Bu verdiğim "oburluğunu ifşa etmeme" arasında yeni bir sürü mama keşfettim. Şimdi bir bir onları yazıya dökme vakti. Bu aralar yemek blogu şeklini alabilirim, beni tokken okumanızı öneririm efem:)

Gelelim bu yazının kahramanına. Garibime McDonalds milkshake demiş ama bence haksızlık etmişler. Kahveli Milkshake diyince aklınıza içecek gelir değil mi? Ama yook, bu içecek değil işte. Gayet kıvamlı, sıvıdan çok katıya yakın bir yapısı var. İçecek gibi hafif değil, tadı okkalı. Menünün, tatlının yanına içecek olarak alan şeker komasına girebilir. Başlı başına bir tatlı olmuş bu kahveli milkshake. Bir kıyaslama yapacak olursak, Starbucks'ın Frappucinolarına hiç mi hiç benzemiyor. Frappucinoda bir yerden sonra beni baymaya başlayan yağlı tat bunda yok. Fiyatı da yarı yarıya. McDonalds'ın önünden geçerken beni hatırlayın ve bir kahveli milkshake için arkidişler:)

23 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Oyyy,zaten şu yandaki ekmek kadayıfı fotosu beni benden aldı bugün,bir de milkshake dedin mmmhh:))

Pell-in dedi ki...

ay merak ettım denıcem mutlaka =)

tuku dedi ki...

Çileklisini de ben seviyorum. Starbucks deme üzerine sıktırdıgın çukulara bile ektra para. Yedi beni starbucks:)

yıldız dedi ki...

Uyarmışsın açken okumayın diye ama çok geçti:)

Nımm nımmm yaparken yanda bir de kaymaklı ekmek kadayıfını gördüm yaaa üff dedim:(

beetlejuice dedi ki...

Ebvatacım, ahh ahhh o ekmek kadayıfını nasıl aşeriyorum bir bilsen:)

Pell-in, mutlaka denemelisin:)

Tukucum, Starbucks'ta kahveler yemek fiyatına çıktı iyice:)

Yıldızcım, yazıyı yazan ben değilim sanki, yayınladıktan sonra kontrol için baktığımda benim de canım çekiyor:)

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Milkshake.e bayılırım zaten, kahvelisini hiç denememiştim bi deneyelim o zmn :))

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ben de merak etim şimdi. Denenecekler listesine eklendi bile :) Sevgiler..

Primarima dedi ki...

Yahu yemek yazılarına ara versen kaç yazar :)))
yan tarafdaki olsada yesek kısmı zaten bizi bizden alıyor...merak etme .Örnek ;yandaki kaymaklı güzellik.Yapılırmı bu yahu???
Harbiden olsada yesek!

beetlejuice dedi ki...

Güdük Farecim, milkshake gibi de değil kahve gibi de değil, ikisinin arasında harika bir şey:)

Esincim, denenecekler listesinde olmayı kesinlikle hakediyor:)

Prima Rimacım, ben de dayanamıyorum o kaymaklı güzelliğe, bu akşam Aşk-ı Memnu saatlerinde bana eşlik etme olasılığı çok yüksek:)))

MAVİANNE dedi ki...

afiyet şeker olsun tatlım
süper görünüyor :))

Simsponge dedi ki...

Ama şöyle bir şey var, bazı yerlerde kahve şurubu dengesini ayarlayamıyorlar, tadı bozuluyor. Alıp hemen oracıkta bir yudumla test etmenizi tavsiye ederim :) Ben öyle yapıyorum, bazen çok şuruplu oluyor, bir yudum alıp biraz şurupsuz koyduruyorum üzerine. Böyle yani.

Simsponge dedi ki...

Bir de, Burger King'den almayın sakın. Kahveli yok da orda zaten, diğerlerini de almayın yani. İçinde resmen buz parçaları oluyor ve aynı şurup krizi bunda da yaşanıyor, ama orada hatalarını telafi etmiyorlar. Mcdonalds favorimdir yani.

JuVeNiL dedi ki...

ama nie böle kalorili şeyler sölüyosun çilli ya:D

gly dedi ki...

Mc donalds'in milk shakelerini kasikla yedigim zamanlari hatirliyorum. nefesin yetmiyordu icime cekmeye.

beetlejuice dedi ki...

Maviannecim, afiyet olsun ama kilo olmasın:))

Simsponge, sen söyleyince farkettim Burger King'de hiç milkshake içmemişim. İsabet olmuş:)

Juvecim, cevap veriyorum:) Çünkü ben oburuuuum:)))

Gülaycım, pipetle çekmek çok zor cidden:)) Muhallebi gibi.

Bellek Kutusu dedi ki...

McDonalds'ın çilekli milkshake'i derim başka bir şey demem:)

beetlejuice dedi ki...

Kutucum, ben de bunu da bir dene derim başka bir şey demem:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Beetlejuice, bugün kesin deniyorum, seni mi kıracağım:)

beetlejuice dedi ki...

Kutucum, afiyet bal şeker olsun şimdiden:)

lezzettabağı dedi ki...

Ben hiç denememiştim ya bunu!Vay be demek o kadar güzel!O zaman iyileşir iyileşmez deneyeyim ben de!

beetlejuice dedi ki...

Anne ve kızları, aman tam iyileşmeden içme, çok soğuk. Ağzın donuyor içerken:)

Lokum dedi ki...

ben de bugün yolumu değiştirip içeceğim.. kahveyi dondurmayı çok yakıştırırım zaten. aklım gitti :)

beetlejuice dedi ki...

Lokum, yol değiştirmeye değecek bir lezzet. Umarım beğenirsin:)