14.10.2009

Kültür TV hayal kırıklığı!!


Kültür TV'den almış olduğum kitaplarım birkaç hafta önce geldi. O kadar sevinmiştim, o kadar mutluydum ki. Arka kapaklarını okuyup duruyordum. 7 kitap sipariş etmiştim. Beşi benimdi. Kültür TV 6 tanesini tedarik edebilmiş. Olabilir, bulamamışlardır dedim. Daha önce olumlu izlenimlere sahip olduğum için kötü bir şey getirmedim aklıma.

Tedarik edilemeyen kitabın ücretini de havale etmiştim ben. Kargoda kitap çıkmayınca hemen mail atıp ücretin hesabıma iadesini talep ettim. Cevap yok! Bir daha mail attım. Cevap yok! Mail attığım adres sipariş ve ödeme öncesi attığım her maile anında cevap veren adres. Yani para bendeyken anında cevap veren, para onlara geçtiğinde "Mailiniz bize ulaşmıştır." diye uyduruktan bir otomatik mesaj bile atmayan bir adres.

Blogumda bir siteyi, ürünü tavsiye etmeden önce kendim test etmeyi tercih ediyorum. Kültür TV ile yaptığım önceki alışverişimde hiçbir sorun yaşamamıştım. Buna güvenerek size önerdim. Şimdi öyle mahcubum ki size karşı. Ya siz benim tavsiyeme güvenip yüklü bir alışveriş yapsaydınız ve şu an yaşadığımı yaşasaydınız? Kitabın ücreti 10 lira, yani bir şey değil. Ama bu yaklaşımı anlayamıyorum ve daha önce çok memnun kaldığım Kültür TV'ye bunu yakıştıramıyorum. Ben bir müşteriyim ve müşterinin bir sorununa çözüm bulmaktansa suskunluk tercih ediliyor. Kültür TV'den bu sorunu aydınlatıcı bir açıklama ve bir özür bekliyorum. Bana gelen maillerden biliyorum ki birçok kişi o siteyi benim blogumdan görüp alışveriş yaptı. Benim ise başıma böylesine saçma bir şey geldi. Çok mutluydum böyle bir site var olduğu ve tutkunu olduğum kitapları yarı fiyatına alabildiğim için. Şimdiyse kocaman bir hayal kırıklığı yaşıyorum!

49 yorum:

JuVeNiL dedi ki...

üzülme çillicim, kültür tv'yi geçtim ben adı o kadar büyük alışveriş sitelerinde kaldı ki paramız.. Hiiç oralı olmadılar,battık dediler bitti gitti.. O yüzden web üzerinden alışveriş yapıyorsan bu tehlike her zaman var.. Bunu bilerek yapıyor zaten tüketiciler,bilmiyorlarsa da başlarına bir kere geldiği zaman öğreniyorlar:) Ama sen buna köprü olmak istemem diyorsun, nerden bilebilirsin cnm bnm.. Üzülme,bu onların terbiyesizliği,senin değil..

aysse dedi ki...

ah canım :( bu siteyi sayende öğrendimve kitap aldım. tabiki açıklamayı hakediyorsun.çillicim kültür tv'ye mail atarak değilde telefonla ulaşmayı denesen belki paranı geri alabilirsin.

ferulago dedi ki...

Ben genelde ideefixe'i tercih ediyorum kitap alışverişinde. Onlarda da indirim kampanyaları ouyor, tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

Aynısı benimde başımda canım. Mailime cevap gelmedi. 2 kitabım tedarik edilememiş. Şimdi bir mail daha atacağım. Kaç zamandr arayacağım aslında ama fırsat bulamıyorum :S

beetlejuice dedi ki...

Juvecim, öyle mutlu olmuştum ki KültürTV'yi ilk bulduğumda. Hala konduramıyorum böyle bir şey olmasını, bir yanlışlık bir hata olmasını diliyorum.

Aysecim, eve akşam saatlerinde döndüğümden hiç aramayı denemedim ulaşamam diye. Bugün bir deneyeyim, teşekkürler hatırlattığın için.

Roxanacım, ben de bugün aramayı düşünüyorum. Umarım sonuç alabiliriz ikimiz de. Ben seni yüreklendirmiştim alman için, kusura bakma. Benim de ilk kez başıma geliyor bu durum:(

Ferulago, ideefixe'den de alışveriş yapıyorum ama ne yalan söylyeyim KültürTV'deki indirimler daha cezbedici oluyor:)

Adsız dedi ki...

Merhaba
Bende aynı siteden sipariş verme gafletinde bulundum. Hiç adetim olmamasına rağmen ilk defa araştırmadan bir alışveriş yaptım ve tamamen hüsranla sonuçlandı. Kitaplara olan zaafıma yenildim sanırım :) Siz benden daha şanslıymışsınız eksik de olsa kitaplar gelmiş ben 7 eylülde sipariş etmiş olduğum 8 kitaptan hiçbirine ulaşamadım henüz. Tedarik için kampanya dahilinde 14 işgünü süre tanımışlardı ancak hala tedarik edilenler bile gönderilmemekle birlikte ne bir bilgilendirme ne maillerime bir cevap alamadım. Telefon açtım fakat çok da tatmin edici bir cevap alamadım geçiştirdiler gibi biraz. Tedarik edilenler gönderilir diğerleri de tedarik edilemezse iade yapılır şeklinde bir cevap aldım. Bant kaydı gibi :) Oldukça ucuz, geç de olsa sorun diil daha sırada kitaplar var diye iyiniyetle düşünerek bekliyordum fakat maillerime bile cevap alamayınca dolandırıldığımı düşünmeye başladım. Üstelik birkaç tanesini de arkadaşım için sipariş etmiştim ona da çok mahcubum. Bu siteden fiyatlara kanıp alışveriş yapmayı düşünenler varsa kesinlikle önermiyorum. Üç beş kuruş daha fazla verip daha güvenilir, daha profesyonel yerlerden alışveriş yapsınlar bence. Paramızla rezil olmanın anlamı yok. Üstelik internette araştırırsanız site hakkında çok az iyi yorum var çoğu şikayet. İnsanların iyi niyetlerini böyle suistimal etmeleri çok kötü. Dediğiniz gibi en azından insan yerine konulup bir açıklama bekliyoruz ama ona bile tenezzül etmiyorlar.
Mimi

Adsız dedi ki...

Canım senin kusura bakma demene gerek yok ki... Aslında onlar bizi geçtim, senden çok büyük bir özür dilemeli ( büyük özür nasıl oluyorsa ) bir çoğumuz senin indirim haberinle aldık o kitapları ve senin sayende para kazandılar. Umarım sonuç alırız canım =)

sueyda dedi ki...

Merhaba,
Bende geçen yıl alışveriş yapmiştım kültür tvden ve sipariş ettiğim kitapların bir kısmını tedarik edemediler:-(
Maile cevap vermiyorlar ama telefonla 2 kez aradım tutarı iade ettiler.
Çok satan kitaplar için belki iyi bir adres olabilir ama internetten kitap için idefixten şaşma derim ben...
Umarım tez zamanda paranı iade ederler.

beetlejuice dedi ki...

Mimicim, internetteki olumsuz yorumlardan haberdardım ama onların aksine ben böyle bir şey yaşamamıştım. Çekirge 3 kere zıplamadı, piyango bana vurdu bu sefer:)

Roxanacım, benim tavsiye ettiğim bir şey iyi çıkmazsa çok mahcup olurum ben, şimdi de aynı duygudayım:) İnşallah, çözüme ulaşır sorunumuz.

Sueydacım, sanırım Kültür TV'den bir daha alışveriş yapamayacağım, dilim yandı:)

heidi dedi ki...

Ben de uzun yıllardır başka bir kitap sitesinden alış-veriş yapıyordum sizin bloğunuzda görünce indirimden yararlanayım diye bir şeyler almıştım 7 Eylül den bu yana ses soluk yok. Maillerime cevap gelmeyince otomatiğe alıp her saat başı mail attım. Telefonlara ulaşmak mümkün değildi.Nihayet bugün telefonla ulaştım.Telefondaki kız kitaplarımın eksik olduğunu söyledi. Muhtemelen temin edilenler gelecek edilmeyenlerin parası meçhul. Sonuna kadar takip eder çözüm alıncaya kadar toplu halde baskı yaparız. Üzmeyin lütfen kendinizi. Sevgiler.

lale kunt dedi ki...

almıyorum ben netten bişey. gözümle görücem elime alıp dükkandan çıkıcam, hem daha zevkli hem güvenilir.
gerçi indirimler de cezbediyo insanı ama idefix'i tavsiye ederim. 3-4 günde geliyo siparişler. bulamadıklarımı ordan alıyorum.

beetlejuice dedi ki...

Heidi, blogda yazmamış olsam, sadece kendimi yakmış olsam inan bu kadar önemsemem. Çözüme ulaşana kadar mail atmaya devam:)

Lalecim, ben de tam bir netten alışveriş tutkunuyum. Kapım çalıp paket gelince çok mutlu oluyorum:)

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Bende senin sitendeki yazıyı gördükten sonra kitap siparişini verdim. 9 kitaptan sadece 4 tanesini 32 gün sonra gönderdiler, telefon ile ulaşıp havale edilmesini istedim diğer 5 kitabın parasını ve sonuç sıfır.. Kesinlikle kimseye orayı tavsiye etmiyorum. Fazla fazla öderim buradan yinede almam artık :)

beetlejuice dedi ki...

Handacım, off yaa:( İnan kendi parama üzülmüyorum, tavsiye ettiklerimin parası benim derdim şu anda. Keşke önerdiğim güne geri dönsek de yazmasam ben o yazıyı. Tüh!

Syhn dedi ki...

senin yine kitapların gelmiş!!!!
ayın(eylül) 7 sinde verdiğim siparişten eser yok. maillere geri dönmüyorlar. tedarik etmelerini bekliyorum hala! ve evet parasını ödedim tabii ki!
tedarik edilmeyen bir kitap kalmış onu bekliyorum heralde!
bir daha kültür tv mi? ASLA!!!

Adsız dedi ki...

Öyle deme lütfen sen bu olacakları bilemezdin ki.. asıl hata bizlerde araştırmadan siteyi direkt fiyatlara kanarak sipraiş etmemizdi. Ne yapalım sağlık olsun senle alakalı bi durum yok lütfen üzme kendini :)

beetlejuice dedi ki...

Syhn, of of of. Senin durumun daha betermiş. Bir şey mi oldu, battılar mı bir bilsek. Sır oldular resmen.

Handancım, dediğin gibi sağlık olsun. Umarım sesimizi duyar KültürTV.

"PRETTYCOOL" dedi ki...

şu andan sonra sen daha etliye sütlüye karışma beetleım,biz kızımla onları dövmeye gidiyorum,birileri hamileleri kızdırmanın nelere yolaçabileceğini daha yakından görmeli demek ki!

Bettleım sen bilemezdin bunların böyle yapacağını,kesinlikle bunda bir sorumluluk payın yok,ya inanamıyorum bunların böyle birşey yaptığına ayrıca,tam davalık,nasıl bu kadar insanın parasını alıp ürünü göndermeyebilirler???

Lütfen canını sıkma bettleım,ama onların bu rezaleti karşısında gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum...Konunun seninle asla bir ilgisi yok cnm,nerden bilebilirsin ki,ilk alışverişinde zaten öyle bir sorun yaşamamışsın,olsa tavsiye eder misin?

sakın üzme kendini...

beetlejuice dedi ki...

Prettyim, ah bilsem tavsiye eder miydim? Benim böyle bir huyum var, tavsiye ettiğim bir şey kötü çıkarsa sorumlusu benmişim gibi hissediyorum. Ama bunda ben de mağdur oldum, kendimi de yaktım başkalarını da ehehe:)

Abuk Kraker dedi ki...

Çillicim ben demiştim demek istemiyorum ama Nazo'nun blogunda Kültür Tv yazısındaki yorumlara bi bak aynı olayı yaşadığımı ve sipariş etmemenizi söylemiştim.Keşke kulak verseydin biraz.
Geçmiş olsun.

beetlejuice dedi ki...

Abuk krakercim, bir taraftan eski iyi tecrübem bir taraftan kitap aşkı, yaptık işte bir hata:)

nymphea dedi ki...

Beetlejuice, malesef oluyor boyle durumlar. Uzulme, en azindan bundan sonra burayi okuyan kimse oradan bir sey almayacak.. Umarim senin sikayetini en kisa zamanda dikkate alirlar. Benim de yenisayfa ile ilgili kotu deneyimim olmustu (http://niffea.blogspot.com/2008/08/yenisayfa.html) o gunden beri de hep idefixe'den aliyorum ve cok cok memnumum:)

beetlejuice dedi ki...

Nymphea, idefixe'i ben de çok seviyorum, keşke biraz daha indirimli satsalar kitapları. Ben de az değilim, aklım fikrim 3 kuruşa 5 köfte almakta:)

lezzettabağı dedi ki...

Ben de bir dönem "acaba alsam mı?" diye düşünmüştüm,iyi ki almamışım desene!
Ama bence işin peşini bırakma!Ne olursa olsun onları sık sık rahatsız et,enselerinde ol!

beetlejuice dedi ki...

Anne ve kızları, direkten dönmüşsün canım:) Ben paramı öyle ya da böyle alacağım, kararlıyım:)

alis dedi ki...

Paranızı geri alabilirsiniz. Nasıl mı? Ben yabancı bir havayolu şirketinden uçak bileti almıştım, şirket battı, benim 500 küsür liramı da götürdü. Araştırdım, öğrendim. Google'da "harcama itiraz formu" diye arat. Tüm bankaların böyle bir formu bulunuyor. Bu formu bas, doldur ve bankanın internet sitesinde yazan fax numarasına faxla. Böyle bir numara yazmıyorsa müşteri hizmetlerini ara, numarayı öğren. Ben Garanti'den 2-3 hafta içinde paramı aldım. Weblebi adlı alışveriş sitesi battığında da insanlar milyarlarca liralarını bu şekilde geri almışlar. Harcama itirazı, para verip mal/hizmet alamadığın her durum için geçerli, tabii sanırım kredi kartını kullanmış olman gerekiyor.

alis dedi ki...

Ha bu arada %100 emin değilim ama sanırım harcama itirazı yapmak için kredi kartı hesap kesim tarihinden sonra en geç 15 (ya da 30?) gün sonra talebi yapmak gerekiyor. Elini çabuk tut yani :)

beetlejuice dedi ki...

Aliscim, bunu bilmiyordum, paylaştığın için teşekkür ederim. Ama ne yazık ki hem havale ile aldım kitapları hem de bir aydan fazla zaman geçti üzerinden. Firmayı zorlayarak almaktan başka çarem yok.

serrose dedi ki...

Canim bende de var bir hayal kirikligi yazacagim en kisa zamanda :(

beetlejuice dedi ki...

Serrosecum, hayal kırıklığım katlanarak devam ediyor! Öff!

REDBLOODED dedi ki...

Ah ah bende yaptım bi hata. C++ eğitim kitabı almıştım. 49 liralık kitap 29 liraya düştü diye balıklama daldım hiç araştırmadan. Battı mı bu site yani şimdi 7 gün oldu kitabı alalı ses seda yok. Telefonları hep meşgul çalıyor. Mail attım ama ona da cevap gelmeyecek sanırım:( sizin kitaplarda durum nedir paranızı geri alabildiniz mi?

beetlejuice dedi ki...

Redblooded, maalesef alamadım. 2 ay oldu, maillerime cevap vermiyorlar. Param gitti diye bakıyorum artık:(

Adsız dedi ki...

bu sitenin mağdurlarından birisi de benim. 9 eylül tarihinde verdiğim sipariş elime 20 ekimde, 7 adet eksik kitapla geçti. onlarda 70 TL tutarında bir meblağ kaldı. 20 ekimden bu yana da 5-6 defa aramama ve her defasında defalarca özürdileyip şu gün göndereceğiz ve sizi arayacağız demelerine rağmen ne ücret ödendi ne bi açıklama var. Mail olayına hiç girmedim zaten geri dönmeyeceklerini biliyorum. Ama mağdur arkadaşların kesinlikle bu işin peşini bırakmamalarını tavsiye ediyorum. Çalışma bakanlığına, Ticaret Odası'na, Tüketici Hakları Komisyonu'na .. ne kadar merci varsa belgelerle beraber dilekçe yazıp göndereceğim...

beetlejuice dedi ki...

Adsız, bu yazının ardından hemen blog mail adresimden bana ulaştılar. Hatanın düzeltileceğini söylediler ama nerdeee. Hala bekliyorum, ben de şikayet yolunu deneyeceğim artık. Kendi kendime halledemiyorum, karşımda muhattap yok.

REDBLOODED dedi ki...

ben 2 kasımda aldığım kitabı 22 gün bekledim gelmedi. En son dün aradım iade istediğimi söyledim hesap numaramı falan aldılar bugünde banka hesabıma yatırmışlar parayı. Ben yakamı kurtardım darısı sizin başınıza.

beetlejuice dedi ki...

Redblooded, 7 eylülde aldığım ve gönderilmeyen kitabın parası hala yatırılmadı. Sen şanslıymışsın:)

BANKACI dedi ki...

merhaba ben de kültür tv den havale ile alışveriş yaptım. kitaplarımız tam 3 hafta sonra eksik olarak geldi. gelmeyen kitaplarımızın parasının iadesi hala yapılmadı.4 kasım da havale yaptığımız paramızın iadesi için aradığımda,kimsenin 48 lirası kimsede kalmaz korkmayın iade yapılır paranız diye küstah küstah cevap aldım bi de. Fatma diye bir bayan yetkili olarak karşımıza çıkıyor ama çözüm üretemiyor. 15/12/2009 tarihi oldu hala para iademiz yapılmadı. siteden şikayet girişi de yaptım bir cevap bile gelmedi. ararız sizi dediler aranmadık ta. kesinlikle kültür tv den alışveriş yapılmasını tavsiye etmiyorum. Araştırmadan kimse parasını göndermesin oraya.

beetlejuice dedi ki...

Bankacı, ben şikayet edecek bir merci arıyorum. Bilişim suçları mı bakar tüketici hakları mı bakar artık öğreneceğim. 2 hafta önce paramı ödemezseniz yasal işlem başlatacağım dedim hemen yatırıyoruz demelerine rağmen para ortalarda yok. Yasal yollarla çözeceğiz artık sorunumuzu!

serrose dedi ki...

Benim de 10 lira iade almam gerekiyor.Her defasinda meblag az hemen yatiririz diyorlar hesap numarami aliyorlar ama TIK yok :(

beetlejuice dedi ki...

Serrosecum, senin 10 liranı vermeseler benim 10 liramı vermeseler bunlar böyle birikse ve bu para faizde olsa...İşte bütün mesele bu:)

el*ff dedi ki...

Aynen kultur tv şokunu ben de yaşadım 16 kitapta 9 unu gecikmeli gönderdiler 7 kitaptan kalan 40 lirayı ise bi türlü göndermediler.Ben ısrarla mail atıp hemen her gün aradım {üstelik sınıfım için öğrencilerimden topladığım parayla vermiştim siparişi daha çok kitaba sahip olmaktı amaç }kredi kartıyla ödeme yapmıştım kredi kartına geri yatıramıyorlarmış hesap numarası verdim ona da yatıramadılar en son tüm şikayet sitelerine yazdım ve artık tlf larda epey sinirli vaziyette yarın postahaneye adıma göndericeksiniz parayı diyerek kapattım telefonu ertesi gün yatmıştı para... Kesinlikle peşini bırakma küçümsüyorlar üstelik yoğunuz paranız kalmaz vs diyerek 5 tl bile olsa haksız kazanç sağlamaya kimsenin hakkı yok...Her gün arayın derim ve yumuşak bir dil kullanmayın kesinlikle anlamıyorlar ve mutlaka yetkili bir kişiyle konuşmaya çalışın...Geçmiş olsun...

beetlejuice dedi ki...

el*ff, beni ciddi bir şekilde sallamıyorlar! Ne yaptıysam ödetemedim şu 10 liramı, ama alana kadar peşlerindeyim!

ezgim74 dedi ki...

04,12,2009 tarihinde kültürTV’den 6 kitap siparişi verdim ve havale ile ödemesini yaptım.07.12.2009 tarihinde de ödememin alındığını ve kitapların tedarik aşamasında olduğuna dair bilgilendirmeyi sipariş takip bölümünden okudum.Günler geçmesine rağmen stokta var ve indirimde görünen kitaplar hala tedarik aşamasında görünüyordu.Defalarca mail gönderdim hiçbir cevap yazmadılar.Telefonla aradıkça tedarik sürecinde arayıp takip edin gibi cevaplar aldım.En son arayıp hesap sorunca stokta var görünen 6 kitaptan ancak 3 hafta sonunda iki tanesini kargolayabildiler. Şu anki duruma gelince;tarih 07.01.2010 verdiğim 6 kitaptan 4 tanesi hala tedarik sürecinde, ancak hala sitelerinde indirimli satışta ve stokta görünüyor.Bu olaydan aldığım ders;alışverişler sırasında siparişler gerçekten stokta var mı diye ayrıca kontrol edeceksin.Asla havale ile ödeme yapıp sipariş beklemeyeceksin. Arkadaşlar bu siteden alışveriş yapacaksanız stokta var ifadesine güvenmeyin derim.Şubatta ankaraya gideceğim artık adrese gidip para iadesi talep ederim diyorum.Çünkü büyük olasılık o tarihe kadar kitaplar bana ulaşmayacak.

beetlejuice dedi ki...

Ezgim74, ben stoklu çalıştıklarını düşünmüyorum. Şipariş üzerine kitapları tedarik etmeye başlıyorlar bence. Yoksa bu kadar uzun sürmez tedarik etmeleri. Ben kalan paramı 4 ay üzerine alabildim. Ama beni muhattap almadılar, babam arayınca iade yaptılar. Beni çocuk sandılar herhalde!!

Adsız dedi ki...

galiba burda en mağdur olan benim ben tam 300 tl lik alış veriy yaptım tam 2 ay oldu daha ses seda yok allah ını seven kültür tv den alış veriş yapmasın hepimis ankara savcılığına ve tükodere suç duyurusunda bulunalım

beetlejuice dedi ki...

Adsız, sakın peşini bırakma, benim alacağım düşük bir meblağ olmasına rağmen çok uğraştım ve sonunda ödediler. Telefonla defalarca arayıp suç duyurusunda bulunacağını söyle paşa paşa ödüyorlar.

M.Fatih dedi ki...

http://www.mkitap.com da bu kültürtv ile aynı. bu adamlar dolandırıcı. bakın;

http://kulturtv.blogspot.com
http://mkitap.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Bu adamlara 1000 tl civarı sipariş gönderdim ve 9 aydır hala uğraşıyorum para ellindeyken böyleler.Adlarına ve yaptıkları işe hiç yakışmıyor.Zaten google deadlarını arattığın zaman hemen şikayet yazıyor.

Adsız dedi ki...

Bulunduğunuz Kaymakamlığa gidip Tüketici Hakem Heyeti'ne bir dilekçeyle durumu bildirdiğinizde onlara resmi yazı gidiyor. Hemen ödemek zorunda kalıyorlar. Ben paramı ancak öyle alabildim. Tavsiye ederim. Dilekçeye adamların adresini de mutlaka yazın ki, hakem heyeti ulaşabilsin. Adresleri: UĞUR MUMCU SOK. NO.21/4 ANKARA