21.10.2009

Teşekkürler Flormar

Makyaj uzmanı değilim ama makyaj malzemesi tutkunuyum. Çocukluğumda bebekler benim için neyse şu an rujlar, rimeller, allıklar aynı şey. Bu sabah Flormar'ın paketi kapıma geldiğinde onlarca bebek kucağıma konmuş gibi hissettim. Bu güzel jest için Flormar Marka Müdürü Elif Karayiğit'e bir kez daha teşekkür ederim.

Bugün ayna karşısında denediğim her üründen memnun kaldım. Dahası bir yerel firmanın en az yabancı menşeili markalar kadar iyi ürün çıkarabilmesinden gurur duydum. Umarım bu başarılara erişebilen bir çok yerel markamız olur. Yurtdışında yaşayanlar üzülür ve "Aaa Flormar Türkiye'de çok uygun fiyata satılıyormuş. Keşke Türkiye'de yaşayabilsem" dedirtiriz onların bize çoğu zaman dedirttiği gibi.

Ürünlere gelecek olursak, benim kalite kontrol laboratuarım burnumdur. Bir ürünün kalıcılığından, renginden öte kokusudur beni kendisine çeken ya da iten. Koruma bandını açar açmaz tüm ürünleri kokladım ve hepsine "Onaylandı" damgasını bastım:) Ne keskin bir kimyasal ne de parfüm kokusu geliyor burnunuza.


Fotoğrafta gördüğünüz göz makyajında Flormar Waterproof Eyeliner ve Turbo Boost Volume Mascara kullandım. Maskara vaat ettiği "boost" u kesinlikle sağlıyor:) Siyah kalem insanı değilim ama bu kalemi rahat sürümü nedeniyle beğendim. Ayrıca far da Flormar, o bende vardı ama önceden:)



Ürünler arasında favorim Supershine ruj (No:503) oldu. Evet, bildiniz ben bir ruj insanıyım:) Flormar'ın rujunu altına nemlendirici sürmeden denedim. Sürmeme de gerek yokmuş, kendisi nemlendirmeyi de sağladı. Diğer renkleri de makyaj çantamda kendilerine mutlaka yer bulacaklar. Supershine Lipgloss (No:122) ışıltısıyla, dudakta duruşuyla, fırçasıyla ve kalıcılığıyla "Onaylandı" damgasını vurduklarımdan:) Fotoğrafta solda glossu, sağda ruju görmektesiniz.

Gelelim ojeye. Bu ojeyle (Supershine serisi, No:22) ilgili tek bir şey söyleyeceğim ve hepiniz koşup alacaksınız:) Hepimizin evinde üçer beşer bulunan Flormar 319'un hemencecik kuruyanı, daha parlağı. Haydi şimdi koşabilirsiniz:) Ya da pamuk parmaklar buraya.

Flormar'a bu güzel jestinden ötürü bir kez daha teşekkür ediyorum. Hepimizin göğsünü kabartan bir Dünya markası olabilmeniz dileğiyle.

31 yorum:

Adsız dedi ki...

Güle güle kullan canım ürünlerini. Flormar benim sevdiğim ve tercih ettiğim bir marka. Dileklerine de katılıyorum =)

Ama Flormar, küserim sana bende paket istiyorum!!!!

Pebbles dedi ki...

Ruja bayıldım çok güzelll!!!

yaprakela dedi ki...

selam canım urunlerını gule gule kullan :)
ben daha deneme ımkanına varamadım neden dıceksın kendılerıne mail attım bu bloglara yollanan urunlerle ılgılı fakat bana cevapp verme tenezzulunde bıle bulunmadılar
elıf hanım mı ılgılenıor bu konularla ılgılı bılmıorum ama bana kesınlıkle cevap olrak donulmedı hanı ne bılım en azından bole bı kampanyamız yok falan denılebılırdı yada her blog yazan kısıye gondermıyoruz da denılebılırdı sonucta flormar ı turkıyede deneyemıyecek kımse yok fıyatı ucuz amane bılım ? cok uzun yazdım galıba kendılerı burayı okurlarsa tekrar cok tesekkurler bır cevap verme zahmetınde bulunmadıkları ıcın ...

pembe fiyonk dedi ki...

güle güle kullan canım,harika bir jest:)

pofiş♥ dedi ki...

ben flormarı sevmem kii:)ama sen ne tatlısın öyle yaaaaaaaaaaaa ne kadar güzel olmuş gözlerin....daha doğrusu zaten güzelmiş...ruj da çok yakışmış...cicilerini kahkaha ataaa ataaa kullan canım çillim:)mucuk

beetlejuice dedi ki...

Roxanacım, teşekkürler canım. Ama küsme Flormar'a, duyar senin sesini de o:)

Pebbles, uzun süre elim bu ruja gidecek gibi, çok sevdim:)

Yaprakelacım, sitelerinde bloglarla ilgili kısımda bir iletişim formu var onu doldurdun mu canım?

Pembe fiyonk, çok teşekkür ederim:)

Pofişcim, utandırma beni:) Çok teşekkür ederim canım, öperim:)

Adsız dedi ki...

merhaba flormarın gercekten yeni serisi cok kaliteli, ojenin numarasını öğrenebilirmiyim tesekkurler SEBNEM

SMİLENA dedi ki...

harika görünüyorlar.gerçi biraz da kirpiklerin ve gözlerin güzelliğinden kaynaklanıyor...

beetlejuice dedi ki...

Şebnem, ojenin numarası 22. Yazmayı unutmuşum, teşekkür ederim sorduğun için:)

Smilenacım, ay çok teşekkürler:) O senin güzelliğin:)

Pinky dedi ki...

Ruj ve gloss çok güzel olmuş. güle güle kullan Çillicim :)
bende ojelerin supermatte serisinden bir kaç renk aldım. çok güzel tonları var. çok memnunum.

tuku dedi ki...

Çillim eşim makyaj malzemesi üreten bir firmada çalışıyor okadar cok var ki malzeme almıyorum artık ben çok extrem bişi olmadıkca. Senin ürünlerde pek cici durmuş güle güle kullan şekercim

herşeyden azıcık dedi ki...

Flormarrrrr duy sesimi reklam yıldızı arıyorsanız bu kadar güzel dudak ve gözleri olan bu kızı kaçırmayınŞayet erkek olsaydın güzel bir laf atardım ama ortam müsait değil:))

yass dedi ki...

ya flormar cıdden ıyı ıs cıkarmıs bloglara gırmekle. cunku yanı hep toptancı gıbı ojelerı satıldıgından ıyı guzel dıye dusunmuyordum. oje dısında hıc bırseyını denemedım.

beetlejuice dedi ki...

Pinkycim, ojede elim hep Flormar'a gider zaten benim ama yeni serisini denememiştim. Şimdi evi yeni seriyle doldurma vakti:)

Tukucum, çok teşekkür ederim. Ne kadar şanslıymışsın, keşke benim de bir yakınım makyaj malzemesi üreten-satan bir yerlerde çalışsa:)

Herşeyden azıcık, oyy öperim seni:) Bu moralle günüm harika geçecek:)

Yasscım, ben de uzun zamandır oje dışında almamışım Flormar, farkında değildim. Bu tanıtım çok iyi oldu, yeniden Flormar müşterisi oldum:)

tuku dedi ki...

Dur bak göz falı bakıcam sana :p
foto makinan gri :D ışığın florasan:p

HUYSUZBALIK dedi ki...

Üniversitede de Flormar 55 vardı oje olarak aynı renk sanırım. Odada her kızın dolabında bir tane vardı yurtta :) Bu ojeyi hemen deneyeceğim. Diğr ürünler de çok güzel görünüyor. Özellikle de yeşil far ve ruja bittim. güle güle kullan hepsini. Sevgiler...

HaNdE... dedi ki...

ruja bayıldımm been :)

lezzettabağı dedi ki...

Gerçekten de çok hoş görünüyor ürünler,güle güle kullan canım!Çok kaliteli ve hesaplı Flormar ürünlerini ben de kullanıyorum.

beetlejuice dedi ki...

Tukucum, aaa falın doğru çıktı valla:)) Ne göz varmış bende de, bir sürü fotoğraf çekmek zorunda kaldım. Diğerlerinde ben de gözüküyordum:)

Esincim, çok teşekkürler. Öyle efsane ojeler oluyor dönem dönem. Bir ara da Flormar 321 kırmızı oje modaydı:) Hala evde var 3-5 tane:)

Handecim, bugün o ruju süreceğim, çok sevdim:)

Anne ve kızları, çok teşekkür ederim canım. Flormar her sene geliştiriyor kendini, maşallah diyelim:)

MAVİANNE dedi ki...

önereceğin fondoten var mı canım
ben de flormarın rujlarını beğeniyorum
hem de hesaplı

beetlejuice dedi ki...

Maviannecim, ben senelerdir fondotene ihtiyaç duyduğumda Everyday Minerals'ın mineral fondotenini kullanıyorum. Çok memnunum. Onun haricinde Maybelline'in köpük fondotenleri de güzel kapatıyor:)

yaprakela dedi ki...

canım doldurmustum.. :(

beetlejuice dedi ki...

Yaprakelacım, sen bir daha doldur en iyisi, ürünlerinizi tanıtmak istiyorum blogumda de. Belki ellerine geçmemiştir iletişim bilgilerin. Umarım yakın zamanda sana da bir jest yapar Flormar:)

admin dedi ki...

hiiiii!

çillinin gözleri, çillinin dudaklarııı!!!

hiii !

hihi :)

beetlejuice dedi ki...

Irazcım, en sonunda cesaret edebildim göz-dudak fotosu koymaya. Ama çok utanıyoruuum:)

admin dedi ki...

fıstıksın fıstık! öperim!

beetlejuice dedi ki...

Irazım, oy asıl ben seni öperim:)

benden, bizden... dedi ki...

Rimel mi güzel yoksa senin kirpiklerinin gözlerinin mi maşallahı var karar veremedim ben :)

beetlejuice dedi ki...

Poh poh perim, ayy canımsın ya:)

Sim dedi ki...

Canım Elif hanım bana da bu ürünlerden gödnerdi. Renkleri bile tıpatıp aynı :)
Ruj gerçekten çok güzel, ben de çok memnun kaldım. Güle güle kullan..

beetlejuice dedi ki...

Simcim, son gönderilen paketler hep aynı galiba:) Başka bloglarda da gördüm bizimkini.
Bu arada blogunu çok beğeniyorum, eskiden izleyiciler kısmı yoktu google readerdan takip ediyordum seni. Şimdi hemen izleyicin oluyorum;)