6.10.2009

Yeter ki sağlık olsun...


Bazı şeylerin değerini kaybetmeden anlamıyoruz ya, sinir oluyorum bu halimize. Haftasonu şiddetli bir rahatsızlık geçirmem mi gerekiyordu sağlığın insanın hayatındaki en büyük nimet olduğunu hatırlamam için?

Cumartesi gecesi 11'de "Anaam, karnıma bişeyler oluyor ya" cümlemle başladı her şey. Ardından mide bulantısı, vücudumda ağrı ve kasılmalar, yüksek ateş, şiddetli titreme krizleri, baş dönmesi... Ne ararsan var durumuna geldim. Babam hep derdi "Gecenin uzunluğunu hasta bilir" diye. Gece çok uzunmuş a dostlar. Uyumaya çalışmak bile acı verirken öyle uzun geldi ki saatler. Ateşten dolayı bir yerden sonra gerçek-rüya ikilemine ve sayıklamaya terfi etmişim:) Tam hatırlamıyorum, tek hatırladığım şu. Yattığım pozisyonda kendime matematiksel modelleme yapabilmek için yarıçapımı nereye göre alacağımı hesaplamaya çalışıyordum:)))

Pazar sabahı soluğu acilde aldık. Mis gibi iki serum, bir iğne sonucu yürüyebilecek kıvama geldim. Ama ateşim devam ettiği için pazarı da yarı uyur yarı uyanık vaziyette geçirdim. Doktorun teşhisi bağırsak enfeksiyonu. Ama ne kusma ne de ishal var. Bakteri kardeşler bağırsaklarıma yerleşmiş parti yapıyorlarmış. Vay serseriler vay:)

Pazartesi sabahı ise sihirli değnek değmiş gibi hastalıktan kurtulmuş vaziyette uyandım. Ama bir güncük hastalık bile bana yetti. Acı çekmeden oturmak, uyumak, iştahla yemek yemek, söyleneni anlamak çok büyük nimetmiş. Allah tüm hastalara şifa versin. Çaresiz hastalıklardan hepimizi korusun.

43 yorum:

Pinky dedi ki...

çoook geçmiş olsun Çillicim. hayatta herşeyin başı sağlık. çok iyi bak kendine ;)

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun canım, neyse ki bir günde geçmiş. Söylediğin gibi Allah tüm hastalara şifa versin...

Adsız dedi ki...

cok gecmiş olsun çillim

zivizivi dedi ki...

ay canım geçmiş olsun. amin. allah hepimizi korusun hastalıklardan :)

tuğçeadaş dedi ki...

çok çok geçmiş olsun.
gerçekten öyle. Neren ağrırsa canın orda derler ya, bazen bir başağrısı bile tüm gününü bitiriyor...

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun canım ya.sorsaydın bakteri kardeşlere iyi eğlenmişlermi?şapşallar

pofiş♥ dedi ki...

aminnn canım benim çok gecmiş olsun...ben anlamıştım senin başına bi iş geldiğini zaten...kendi kendime noldu acaba demiştimm...neyse tekrar geçmiş olsun canım

nazo dedi ki...

Çillim böylelikle gelmiş geçmiş olsun.. Dikkat et kendine yine de..
Ve de çok haklısın, sağlık elden gitmeyince hiç bilmiyoruz değerini.. Tüm dileklerine gönülden katılıyorum..

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

İnsan oğlu cidden nankör.Allah'a çok şükür sağlığımız sıhatimiz yerindeyken herşeye söyleniyoruz,canımız sıkılıyo vs.
Ama hasta olunca hepimiz anlıyoruz hiç bişey yapmasak bile sağlıklı sıhatli bi şekilde boş boş oturmanın bile ne kdr değerli olduğunu.Geçmiş olsun,iyiki tatile denk gelmiş ne diyelim...

DeepPurple dedi ki...

Çok geçmiş olsun...

nilo dedi ki...

Oyyy bu bana her sene mutlaka bir kere olur ya... nefret bir durumdur... Geçmiş olsun, sevgiler...

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun :) bizde perşembe akşamı acildeydik çok kötü bir durum gerçekten hiçbirşey için üzülmeye değmez sağlık olsun ama unutuyoruz hep nedense

beetlejuice dedi ki...

Pinkycim, çok teşekkürler canım. Hepimiz iyi bakalım kendimize:)

Elvancım, teşekkür ederim. Daha uzun sürse dayanamazdım ben o ağrılara:(

Kirazım, çok teşekkürler.

Zivizivi, sağol canım. Yürekten bir amin benden de.

Öykününannesi, sabahları kötü uyanıyorum her yanım ağrıyor derken böyle bir şey yaşadım. Beterin de beteri varmış.

Pearl, etrafa bu kadar rahatsızlık verdiklerine göre eğlendiklerini düşünüyorum ben:)

Pofişcim, çok teşekkür ederim beni düşündüğün, merak ettiğin için canım:)

Nazocum, sağlıktan ötesi yalan. Boşuna kandırıyoruz kendimizi günlük saçma sapan dertlerimizle.

Güdük farecim, zorlanmadan aldığımız her nefes nasıl da kıymetli aslında. Allah böyle arada kendimize getiriyor işte bizi.

DeepPurple, çok teşekkürler.

Nilocum, bana en son 2001'de olmuştu. Çok zor bir şey canım ya, Allah göstermesin kimselere.

Jove, acildeyken yanımda ufacık bir bebek vardı. Soymuşlar garibimi çırılçıplak. Derdini anlatamıyor, bakıyor saf saf. Annem hep der arada acile gidip halimize şükretmeli diye. O bebeğin halini görmek bile hasta halime şükretmeme neden oldu.

yıldız dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun.Aman yediklerinize içtiklerinize dikkat edin.

Unutuyoruz hep sağlığımızı kaybedince hatırlıyoruz.Çünkü insan beyni unutkanlıkla sakatlanmış.

JuVeNiL dedi ki...

ah yavrum minik çillim benim..çok geçmiş olsun..

admin dedi ki...

çillicim büyük geçmiş olsun, aynı kusmasız ishalsiz bağırsak enfeksiyonu eşimin başına geldi geçen ay. antibiyotiklerle toparladı.

yass dedi ki...

bakteri kardesler her zaman ıyı olmuyor ıste pıslıklerrr

Birileri anlatsın dedi ki...

Geçmiş olsun canım.
Bende hastayken saatler geçmek bilmez, yemek kokusuna, gürültüye ve ayakta dikilmeye tahammülüm olmaz.
Hayatta ilk önce sağlık, sonra özgürlük olduğu zaman her istediğimizi yapabileğimizi düşünmüşümdür.

Pell-in dedi ki...

hastalıktan kırılan ve 2 gündür işe gidemeyen biri olarak seni çok çok iyi anlıyorum.

İşe gitmeyi bile özledim yeterki düzeliyim

Unknown dedi ki...

Oyy çok geçmiş olsun canım ya, dikkat et kendine :(
Gerçi ben hastalanıp serum yemeyi çok severim, içine ne zıkkım koyuyolarsa bir iyi geliyor meret bir de uyutuyor ohh mis gibi ;)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

bebişim geçmiş olsun,keşke gece beni arasaymışsın,o geceyi bitmeyen saatlerimizi beraber kısaltırdık...
Kesinlikle Allah herkese şifa versin,ben de raporluyum işe gidemedim,benimkisi de faranjit:(ühühüh,çillii ben de terliyorum sonra birden titremeye başlıyorum,boğazımın olduğu bölge kalın kaplı bir ağaç gövdesi gibi.ben de iyileşmek istiyorum,en kötüsü de vücut ağrısı,zaten bedenimi taşıyamıyorum..neyse çok şükür....

Adsız dedi ki...

cnm çok geçmiş olsun.
ne iğrenç bişidir bu barsak-mideyi tutan infeksiyonlar
geçen sene 10gün kendime gelemedim,sonra üstüne 10gün de psikolojim bozuldu,yemek yiyemiyordum,semptomlar geçmişti ama midem hala kötüydü,evde ağlayıp duruyordum.=(

gly dedi ki...

cok gecmis olsun canim. kendine cok dikkat, bu havalar var ya bu havalar cok tehlikeli.

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

geçmiş olsun çilli :(

nora dedi ki...

çok geçmişler olsun... ciddi birşey olmadığına sevindim...

dikkat et kendine :D

lale kunt dedi ki...

cok gecmiş olsun yaa.. aa dikkat et kendine e mi?

yaprakela dedi ki...

geçmiş olsun canım allahtan cabuk atlatmıssın bı ınsan basına gelemeden hıcbısıyın kıymetını bılmıo haklısın allah butun hastalara acıl sıfalar versın

beetlejuice dedi ki...

Yıldızcım, olur da unutursam yine diye yazdım bu sefer. Sağlığın kıymetini unutmak yok artık!:)

Juvem, kucağına kıvrılıp nazlanacağım şimdi:))

Irazcım, ben de ateş düşürücü içiyorum sürekli. Azıcık geciktirsem ilacın saatini ateşim çıkıyor, ne menem şeymiş bu:)

Yasscım, ben bağırsaklarımın güzelliğine bağlıyorum hastalığımı. Duyan gelmiş duyan gelmiş:))

Birileri anlatsın, ah aynısı bende de oldu. En ufak sese tahammül edemiyordum:(

Pell-in, beni iyileştiren sihirli değneği sana yolluyorum hemen, çok geçmiş olsun sana da:)

JustMakeup, ahh ev tipi serum çıksın, ağzıma damlatarak içerim ben. Can suyu resmen, sürünerek geldim yürüyerek çıktım hastaneden:)

Prettyim, ah kuzum sana da geçmiş olsun. O terleme-üşüme nöbetleri çok feci, sana en acilinden şifalar diliyorum prenses:)

Gizemelcim, ben de iştahımın yolunu gözlüyorum. Gitti bir yerlere gelmiyor hala:(

Gülaycım, kara kış hasta etmiyor da bu havalar hasta ediyor insanı.

Marjocum, teşekkür ederim canım:)

Noracım, teşekkür ederim. O ateşli anımda bilincimi yitirince domuz gribi olduğumu düşünmüştüm ama değilmiş:P

Lalecim, ah nasıl bakıyorum kendime bir görsen. Sütler, muzlar, çorbalar:))

Yaprakelacım, bir gün bile yetti bana, iyi dileklerin için teşekkürler canım:)

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Bir biyologcu olarak yediklerine dikkat etmeni öneririm dışardan pek yememeye çalış:)

tuguna dedi ki...

Cillicim gecmisler olsun, neyse ki iyilesmissin. Hakikaten sagliktan degerli hicbir sey yok!

lezzettabağı dedi ki...

Canım çok çok geçmiş olsun!Umarım bir daha olmaz böyle,ben de bilirim gece çekilen acıları!Allah korusun hepimizi!

Prima Donna dedi ki...

Ah canım çok geçmiş olsun. Aynı hastalığı 2 kere yaşadım çok iyi anlıyorum seni o gecenin uzunluğunu söyleneni anlamamayı boş boş bakmayı beynine hakim olamamyı tuhaf hesaplar yapmayı uyuyamamyı çok feci bişey gerçekten bende sadece ateş yoktu ama tüm etkileri aynen:) bütün gece tavana bakıp durdum:) ve bana da enfeksiyon dediler ama ben psikolojik olduğuna inanıyorum 2 yıl aynı tarıhte en stresli dönemlerimde yaşadığım için. Allah hiç bi hastalık vermesin ama ağrı çekmek bundan daha iiyi. Yüzüm kasılmıştı benim ellerim boynum... çok feci... şimdi tekrar hatırladım o zamanı ve sonsuz şükrediyorum halime. sağlıklı uyandığın gün nasıl bir nimet değil mi? Çok şükretmeliyiz çok Hastalık olmadan da bilsek keşke sağlığın kymetini. Allah bi daha yaşatmasın çillicim.

beetlejuice dedi ki...

Tatlı cadı, çok hafif yemeye çalışıyorum, bol meyve sebze:)

Tugunacım, teşekkür ederim canım.

Anne ve kızları, gece ikiye üçe katlıyor sanki ağrılar, Allah kimseye böyle ağrılar vermesin.

Prima Donnacım, ben de stresten şüpheleniyorum canım. Çok sıkıntı yapmıştım bu aralar, vücudum onu çıkardı sanki. Allah bize stresle mücadele etme gücü versin:)

tuku dedi ki...

İnsan hastalıgı geçip ayaga kalktıgında sanki ani bir hamle yapsa gene kötü olacakmış gibi hissediyor. geçip gitmiş zaten bidaaa gelmesin uzak dursunlar çillicim

Gizem. dedi ki...

ohh be hemen iyileş olmasın sana bir şey!kendine iyi bak çillim benim:)

beetlejuice dedi ki...

Tukucum, çok kontrollü hareket ediyorum hala. Sanki yanlış bir şey yapsam yine midem bulanacak, başım dönmeye başlayacakmış gibi geliyor.

Pammukum, iyileştim tatlım, hafif bir sersemlik kaldı geriye. Öperim şeker seni:)

benden, bizden... dedi ki...

çillicimmm bir daha hasta olma sen kendine çok iyi bak tamam mı :)

elizabeth dedi ki...

Geçmişler olsun, sağlıklar olsun...

beetlejuice dedi ki...

Poh poh perim, bebekler gibi bakıyorum kendime, merak etme beni canım sen:)

Elizabeth, çok teşekkür ederim:)

Primarima dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun yaşadım bunu biliyorum felaket bıseydır:( sende tuvalete gitme durumu yokmus bende bunların üstüne birde tuvalete taşınma durumu vardı :(

beetlejuice dedi ki...

Prima Rimacım, kusma ve ishal en iyi savunmaymış bu hastalıkta. Benimki ona çeviremediğinden ateşle atmaya çalıştı. Aman kapımıza uğramasın bir daha.

Unknown dedi ki...

çillicimm çok çok geçmişş olsun yenii bakabildim bloguna umarım daha iisindrrr

beetlejuice dedi ki...

Miacım, teşekkürler canım. Çok şükür iyiyim artık:)