1.09.2009

3 tekerlekli bebek arabaları

Bildiğiniz üzere evli değilim. Nişanlı hatta sözlü bile değilim. Yani bebek mevzularına pek bir uzağım. Peki, yanımdan geçen her bebek arabasına neden her yerini incelercesine bakıyorum? Nedir bendeki bu bebek arabası aşkı?



Hele şu 3 tekerlekliler. Bir heves ediyorum onlara sormayın gitsin. Ama onu itmeye mi içine oturup itilmeye mi heves ediyorum orası tartışılır:) 3 tekerlekli bir bebek arabası gördüğümde hemen gözlerim açılıyor, hemen inceliyorum. Sonra içindekine bakıyorum çaktırmadan:)

Bir de bu var. Anneler, anne adayları biliyordur herhalde ne olduğunu. Kendisi 2. el araba fiyatında!! Sanırım eve geldiğinde transformers gibi şekil değiştirip dadı falan oluyor. Fiyatının tek açıklaması bu benim açımdan:)

Fotoğraflar: E-bebek

21 yorum:

gly dedi ki...

burda 3 tekerlekli bebek arabalariyla kosuyorlar anne veya baba. ben de cok ozeniyorum, bebegimiz oldugu zaman (ne zaman?) alip kosma hayallerim var ama o kadar pahali oldugunu tahmin etmemistim.

Adsız dedi ki...

bir arkadaşımın bebeği olacak bebek arabası bakıyorlar ve fiyatlar 1000-1500tl fln!

JuVeNiL dedi ki...

http://crimescenejuvenilasation.blogspot.com/2009/07/faydal-bir-reklam.html
hemen buraya tıkla çilli:D taga'nın linkinden de video yu seyret.. yok yok biz ikiziz senle:D kesin!!:D

nilo dedi ki...

Sevgili Beetle'cım, sonuncu hariç diğer seçtiğin modeller genelde bebeği ile jogging yapmaktan hoşlanan annelerin tercih ettiği ya da onlar için üretilmiş arabalar. Caddenin bile yolları bazı yerlerde iyi değilken normal şehir hayatı için çokta kullanışlı değiller. En alttakine bende bakmıştım ama bebeğin herşeyi o kadar masraflı ki bu kadar çok para verip bu kadar kısa süre kullanmak çok da mantıklı gelmemişti.
Gerçi katılıyorum senin bakmak biraz garip:D ama aldığım pusetten memnun olmama rağmen bende bakıyorum şekerim:)))

Adsız dedi ki...

ahaha o sonuncu Orbit olan hakkaten coook pahali.
Degmez bence.
ancak 1. resimdeki Qunny ler hem kullanıslı, hem şıkmıs...
ben kendimdeki denge potansieline guvenemedigimden 4 tekerlek maclaren almistim.
sevgiler.

Adsız dedi ki...

ama bazı bebekler bebek arabasına binmiyor o yüzden pek bi heves edemiyorum.Zaten uzak şuan bu fikir bana :))

beetlejuice dedi ki...

Gülaycım, burda bebek arabasız koşulacak yerler yokken bebek arabasıyla koşmak tam bir hayal:)

Gizemelcim, 1000-1500 ucuz fiyatlar sayılıyormuş canım ya, şok oldum:)

Juvecim, aaaa o neee? Hayallerimi o süsleycek bundan sonra:)

Nilocum, bende var bir gariplik, pusete de heves ediyorum beslenme çantasına da:) Heves hormonum depreşti:)

Kirazım, ehehe maclaren mi:) Ben Ferrariciyim şekerim:))

Nalancım, bazı bebekler de arabadan inmiyor. 8-9 yaşında arabada uyuyanlar çıkıyor karşıma:)

Syhn dedi ki...

3 tekerleklilerın kullanımı daha kolay.
arkadaşların çocuklarından biliyorum:)
bi arkadaşım gecen sene 500euro ya almıştı ama bi kaç şekilde kullanılıyordu onunkisi

Adsız dedi ki...

bu sonuncunun fiyatı nedir beetlejuice vallaha çok merak etmiş durumdayım.ben arkadaşım 1000küsür tl verio die aklını yitirmiş muamelesi yapıodum o ne kdr acaba:)

beetlejuice dedi ki...

Syhn, 3-4 şekle girenler de çok kullanışlıdır diye düşünüyorum. İhtiyaca göre değiştir kullan:)

Gizemelcim, sonuncusu 2800 tlcik canım:) Bağdat Caddesi'nde 10 metre yürüdüğünde 5 tane bundan görebiliyorsun:)

Unknown dedi ki...

bebek arabalarına, pusetlerine, mama sandalyelerine benim de vahşice(!) bir ilgim var, ki daha öğrenciyim ve sözlü nişanlı bile değilim o yüzden çok iyi anlıyorum bu ilgini:)) ne zaman bir avm'ye gitsem ve toys'r'us tarzı bir mağaza görsem uzun uzun incelerim bebek arabalarını. bu duygunun kökenini bulabilirsen bana da söyle lütfen:D

lezzettabağı dedi ki...

Vah vah!Nasıl uçuk fiyatlar bunlar böyle!Ben de artık yavaş yavaş çocuk istemeye başlamışken,bu araba fiyatları beni bir kez daha düşünmeye itti sanırım!!!

beetlejuice dedi ki...

Priscilla, kökenini hala bulamadım ben ama yalnız olmadığımı bilmek içimi rahatlattı:)

Anne ve kızları, bebek arabaları annelerin olmazsa olmazı, bu durumun farkında satıcılar da. Fiyatları çekebildikleri kadar yukarı çekiyorlar.

benden, bizden... dedi ki...

hislerime tercüman oldun :)ilk resimdekiler quinny buz ben onlara bayılıyorum, kullanışlılığı tabi ki umrumda değil görsellik süpper, şeker gibi :)

beetlejuice dedi ki...

e hali, benim de favorim birincisi canım, pembiş pembiş çok güzel görünüyor:)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

BEETLECIM BU EN SONDAKİ UZAY ÜSSÜ NEDİR YA ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR,CANIM ÇEKTİ:))

beetlejuice dedi ki...

Prettyim, daha bebiş düşüncesi kafamda yokken benim canım çekiyorsa senin çekmesi çok normal tatlım:)

bokbocesii dedi ki...

ben de bakiyorum, yalnız degilsin merak etme :) ama bazilari tasarim harikasi cidden.favorim mclaren

beetlejuice dedi ki...

Bokbocesii, dur nickine gülmem bitsin yazacağım:)) Heh, ben daha markaları öğrenemedim, sen benden ileridesin anlaşılan;)

a_y_s_e dedi ki...

son 4 cumle beni benden aldi cillicim...

ben de senin gibiyim. evliyim ama doktora bitmeden ben kiiiim bebek kim... ama ben de cok ilgileniyorum b. arabalariyla.... anne bloglarina takilmamla da ilgili olabilir bu durum tabi. bence mclaren almak lazim ama... en hafifi oymus. :)

beetlejuice dedi ki...

Ayşecim, ben de anne bloglarının müdavimiyim:) Herhalde içten içe kendimizi eğitiyoruz bloglara bakarak. Doktora sonrası için tabi:)