17.09.2009

Yeneceğim seni Blogger:)


Sevgili poh poh perisi'nin mailiyle bende jeton düştü. Blogger'a girebilmek için ayarlarımı düzelttim demişim ama nasıl yaptığımı yorumda anlatmışım. Yorumlar da açılmayınca haliyle güme gitmiş. Hala problem yaşayanlar için yorumdan copy-paste yapıyorum:

Ağ bağlantılarımdan kullandığın ağa sağ tıklayıp özelliklere geliyorsun. Ordan İnternet İletişim Kuralları-->Özellikler.
Yeğlenen DNS sunucusu: 208.67.222.222

Diğer DNS Sunucusu: 208.67.220.220

Bunları yazıp kaydediyorsun.Ardından araçlar-->internet seçenekleri-->geçmişi sil.

Bu adımları izleyince kendi blogunuza ve diğer bloglara kavuşabiliyorsunuz. Blogger, sen mi büyüksün biz mi, hahaaayt:P

9 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Eee böyle DNS i kurcalamakla mı olcak bu iş,düzeltilmiycek mi?
Youtube için DNS,Blogger için DNS... uhuuu :((

icimdeki yolculuk dedi ki...

bununda sakıncalı olduğunu söylüyorlar ama.zaten pek anlamıyorum şunun dilinden:((

beetlejuice dedi ki...

Ebvatacım, hadi şimdilik DNS kurcalayarak çözüm buluyoruz sorunlara, böyle yasaklana yasaklana bir gün internet de yasaklanacak o zaman neyi kurcalayacağız acaba?

İçimdeki yolculuk, sakıncalı mı bilmiyorum ama benim için tek çözüm bu.

Adsız dedi ki...

Ne düzeldi bilmiyorum ama google a em mutlu yazınca hemen çıkıyorsun artık:)

Adsız dedi ki...

Çillicim bunu yapmak kesin çözüm değil , ukalalık olarak adlandırma ama pc den az çok bayağı anlarım ama dns değişmek bile sonuç vermedi ne yazık ki :(
şükür benim ki düzeldi..

benden, bizden... dedi ki...

ben geldiiiiim çok sağol canım ya yasak olayından mı kaynaklanıyormuş bu sorun???
şağğşırdımmmm

beetlejuice dedi ki...

Adsız, google beni sevmiş desene:)

Nalancım, ben de bilgisayardan hiç anlamam:) Bu yöntemle tamamen düzelmesi şansıma olmuş o zaman:)

Poh poh perisi, Telekom'dan kaynaklı bir sorun diyorlar ama ben söyleyenlerin yalancısıyım:)

biberli dedi ki...

valla digitürk suç duyurusunda bulunmuş, LİG TV şifresini kırıp, internet üzerinden maçları seyrettiren internet sayfaları hakkında.
ben de blogumda bu konu hakkında aydınlandıkça yazacağım. şimdilik önemli bi sorunsal bu. sabah ilk iş blogumdan bağrınmak oldu sadece..
http://gokceninozsesi.blogspot.com/2009/09/blog-you-have-typed-can-not-be.html

bi de, DNS sunucularını değiştirmek, evet, kötü bi çözüm olsa da şu an başka çaremiz yok :(
ama kabak tadı verdiler artık, haklısınız...

beetlejuice dedi ki...

Biberli, kendi bilgisayarımdan sorun yaşamıyorum artık ama başka bilgisayarlarda sorun devam ediyor. Çok can sıkıcı:(