16.09.2009

Blogger beni neden yoruyorsun?


Aaaa, delirttin beni Blogger! Kumanda panelimi açmazsın, yorumları onaylatmazsın, başka blogları okutmazsın, yorum yazdırmazsın, blogu açmazsın, yeni yazı yazdırmazsın... Biliyorum suçlu sen değilsin ama sana çemkiresim geldi:) Bugün evdeyim de interneti karıştırıp ayarları nasıl düzelteceğimi buldum. 2 gündür google reader'dan okunabilen bloglara bakabildim sadece. Yorum bırakmak istediklerimi aklımda tutuyordum ama bir yerden sonra ipin ucu kaçtı:) Siz hepinize yorum bıraktım sayın e mi?

8 yorum:

JuVeNiL dedi ki...

offf çilli aynneeeen katılıyorum.. google chrome'dan açabiliyorum ben de arada.. ne kadar sürecek bu eziyet bilmiyorum;ama bitse iyi olur!

ozerella dedi ki...

Ya aynı sorun bendede oldu bugün.Şu anda ktunnel dan girdim.Ama hiçbişey yapamıyorum.Hangi ayarlarla oynadın nasıl yaptın banada anlatsana:((

beetlejuice dedi ki...

Juvecim, Telekom'dan kaynaklı bir sorun. Delirtti iki gündür!

Ozerella, anlatayım neler yaptığımı. Ağ bağlantılarımdan kullandığın ağa sağ tıklayıp özelliklere geliyorsun. Ordan İnternet İletişim Kuralları-->Özellikler. Yeğlenen DNS sunucusu
: 208.67.222.222
Diğer DNS Sunucusu: 208.67.220.220
Bunları yazıp kaydediyorsun.
Ardından araçlar-->internet seçenekleri-->geçmişi sil.
Bunları yaptım düzeldi, umarım senin de düzelir.

ozerella dedi ki...

Ya çok teşekkür ederim sayende bloguma kavuştum:)
Çok çok sagol:))

beetlejuice dedi ki...

Ozerella, rica ederim canım:)

dert babası dedi ki...

ben de dün aynı yöntemle açabildim anca. internette karıştırmadığım yer kalmadı. ben blogspot uzantılı hiçbir bloğa da giremiyodum. blogger kumanda paneli de açılmıyodu. sinirden deliye dönmüştüm. bi yandan da acaba yine mi engellediler blogger'ı diye düşünüyodum. neyse ki bu yöntemle tekrar açmayı başardım. neden böyle bi şey olduğunu da hala çözebilmiş değilim ama (:

Tamer Akın dedi ki...

Ben de artık sorunsuz bir şekilde girebiliyorum umarım kalıcı bir çözüm olur.Teşekkürler.

beetlejuice dedi ki...

Browni Kedisi, telekomdan kaynaklanan bir problemmiş duyduğuma göre. Umarım çabucak düzelir:)

Tamer, rica ederim:)