25.09.2009

Gelin olmuş gidiyorsun...


Sayılı günler, güzel günler yine çabucak gelip geçti. Arkadaşımı evlendirdim, İzmir'ime veda ettim ve içim kan ağlayarak İstanbul'a geri döndüm. Her İzmir dönüşü yaşadığım moral bozukluğunu yaşıyorum yine. Fotoğraflara bakıp duruyorum sürekli. Gizli gizli İzmir'e geri dönme planları yapıyorum.

Düğünde neden ağlarlar ki derdim hep, göz pınarlarımda iki damla yaşla gezdim bütün gece. Nikah şahidiydim, arka sıramda otururlarken şahit olduğum aşklarına bir de davetlilerin önünde şahit olduğumu belirttim. Evlenirken en ihtiyaç duyulan şeyin güvenebildiğin bir dost olduğunu anladım. Herkes bir yerlere dağılmışken gelinimi doyurdum, dinlendirdim, makyajını tazeledim, tuvalete götürdüm. Ve bunları yaparken gözlerinde ışıldıyan "teşekkürleri" bir bir toplayıp kalbime sakladım.

Biraz hüzünlü biraz mutlu biraz yorgun hissediyorum kendimi. Ne kadar da zormuş meğer kız vermek...

15 yorum:

benden, bizden... dedi ki...

çillicim bana noluyosa duygulandım okurken :) benim de kardeşim yok tek çocuğumdur, insan düğün zamanı yanında böyle eli ayağı olacak birine öyle çok ihtiyaç duyuyor ki gerçekten çok çok mutlu etmişsindir onu ben eminim buna...

Pinky dedi ki...

çook mutlu olsunlar inşallah :)

MAVİANNE dedi ki...

canımmm tüylerim diken diken oldu
gerçekten de dostluk sevgi bu işte
gözlerdeki o pırıltı
hep daim olsun inşallah
mutluluklar dilerim yeni çifte

beetlejuice dedi ki...

Poh poh perim, çaresiz anlarında öyle bir bakıyordu ki gözlerimin içine o an dünyaları istese de benden getirirdim ona.

Pinkycim, darısı tüm isteyenlerin başına:)

Maviannecim, çok teşekkür ederim. Küçücük gözlerimizdeki o küçücük ışıltılar aslında tüm derdimiz:)

nilo dedi ki...

Ah canım ya ne kadar içlenmişsin:D İnşallah bir ömür mutlu olsunlar, boy boy veletleri olsun:D

gly dedi ki...

cok duygusal yazmissin. herkesi aglattin :(
ne guzel ki sevdiklerinin guzel gunlerini paylasabiliyorsun.
biz buralarda cogu ozel gunleri kaciriyoruz. nasil koyuyor bu durum bana anlatamam.

yass dedi ki...

kendı "bugun"umuhatırladım. kardesım kadar sevdıgım canım burcemı evlendırırken tıpkı annesı gıbıydım:) komık ve cok guzel

Üfürükten Prenses dedi ki...

bende tek çocuğum,makyajımı tazeleyecek,ilgilenecek,heyecanımı paylaşacak, harika görünüyorsun diyecek biri olmayacak :/

Zeynep'in Evi dedi ki...

aynı şeyleri yaşadım bu yaz..çok yakın kız arkadaşım evlendi bu yaz..eşini de onun kadar iyi tanımama ve arkadaşım kadar seviyo olmama rağmen insan kendini kötü hissediyo..çocuğa kızasım geliyo, alıyosun koparıyosun onu bizden diyesim geliyo:))

beetlejuice dedi ki...

Nilocum, ah ah hem de nasıl içlendim:)

Gülaycım, başka şehirdeyim ya gidemezsem diye korkuyordum, bir de yurtdışında olmak ne kadar zordur:(

Yasscım, o gün kesinlikle anne gibi oluyor en yakın arkadaş:)

Üfürükten prenses, canım arkadaşlar ne gün için duruyor:) Arkadaş da kardeş sayılır.

Zeynepcim, dinlenirken üçümüz oturduk bir yere, itesim geldi çocuğu yıllardır tanımama rağmen:) Aramıza giriyormuş gibi geldi:)

lezzettabağı dedi ki...

Mutluluklar çiftimize!Çok şanslılar senin gibi bir dostları olduğu için!

onur dedi ki...

benim düğünümde de makyajımı tazeleyip karnımı doyurmazsan alınırım frekıls.. zira heyecanlı anlarda nasıl kontrolü kaybedip bir vitrin mankeni kadar beyinsiz olabildiğime şahit oldun bunca yıldır.. laser pointer vakası ya da güzel bir kız görünce kilitlenmem gibi.. bu sene iyi nikah yaptı..

beetlejuice dedi ki...

Anne ve kızları, çok teşekkür ederiz canım:)

Onurcan, tamam söz senin de makyajını tazeleyeceğim:) Her heyecanlandığında yaptığım gibi "Herkesi çıplak düşün Onur" diyeceğim sana düğününde de:)

Adsız dedi ki...

Canım ne kadar güzel dile getirmişsin duygularını... Tüylerim diken diken oldu, çok etkilendim. Öyle ki en yakın arkadaşımın düğününü düşündüm. Yani beni aldın 5 yıl sonraya falan götürdün... Allah arkadaşını mesut etsin. Ve bizlere senin gibi bir dost nasip etsin =)

beetlejuice dedi ki...

Roxanacım, çok teşekkürler canım. Umarım en yakın arkadaşının düğününde sen de benim yaşadıklarımı yaşarsın:)