30.09.2009

Mutlu yıllar bize


Bir erkeği canımdan çok sevebileceğime, güvenebileceğime inancımı yitirdiğim bir dönemde çıktın karşıma. Zaten hep hayatımda, etrafımdaydın ama en yakınındakini görmezmiş ya insan, göremiyordum seni. Tuttun omuzlarımdan, "Aç gözlerini" dedin "Aç bir bak, ben burdayım." Reddettim varlığını, "Olmaz" dedim "Arkadaştan sevgili olmaz." Oldurdun, canımdan çok sevdiğim, güvendiğim, sevgilim oldun.

Daha dün gibi geliyor dersten çıkıp kantine indiğim, herkesin "Ne yani, sevgili misiniz siz şimdi?" diye dalga geçtiği gün. Oysa ki 4 sene geçmiş üzerinden. Birlikte okulları bitirmiş, işlere girip çıkmış, yeni okullara başlamış, askere gitmiş, cenazeleri-doğumları yaşamış, ağlamış ama çoğunlukla gülmüş, birbirimizin elini hiç bırakmamışız.

Aşkımız 5 yaşına girdi bugün. 5. yaşımızda neler yaşarız hiç bilmiyorum. Tek bildiğim seni çok seviyorum. Happy birthday to us:)

38 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Mutluluğunuz yıllarca sürsün canım,nice yıldönümlerine :))

NALAN dedi ki...

mutluluğunuz daim olsun..
daha nice 5 yıllar geçirin sevgi,aşk ve mutlulukla...

tuku dedi ki...

Nice nice aşk dolu yıldönümlerine.

EN yakın zamanda kendi evinizde yenilerini kutlamanızı dilerim.

beetlejuice dedi ki...

Ebvatacım, çok teşekkür ederim:)

Nalancım, su gibi geçiyor yıllar, 10. yılımızı da burda kutlarım umarım:)

Tukucum, bizim pek niyetimiz yok evliliğe ama amin diyeyim canım:)

Unknown dedi ki...

sağlıkla nice el ele yıllara :)

lezzettabağı dedi ki...

Daha nice seneleri mutlu ve birlikte geçirmenizi dilerim canım!Ama evliliği de düşünün yaa bence:))Ben de eşimle 6 yıllık bir birlikteliğin ardından evlendim ve şu an hala çok mutluyum.

Pinky dedi ki...

Nice yıllara Çillicim. Mutlulukla... :)

Abuk Kraker dedi ki...

Beraber daha nice 5'leri kutlayın inşallah Çilli'cim.
Mutluluklar.

beetlejuice dedi ki...

Fundacım, amiiin:)

Anne ve kızları, canım hayatımızı oturtmadan evlenmemiz sağlıklı olmaz diye düşünüyoruz. 5 yıl bekledik, 2-3 yıl daha da bekleyebiliriz:)

Pinkycim, çok teşekkürler canım:)

Abuk krakercim, 55'i görürüz inşallah, iki bunak ihtiyar olarak:))

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel 5 yıl boyunca herşeyi dolu dolu acısıyla tatlısıyla yaşamışsınız.güzel yuva kurmanız dileğiyle daha nice evlilik yıldönümlerine inşallah

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Ne güzel yaa :) Mutluluğunuz daim olsun :))

birkadin dedi ki...

yeni yasiniz kutllu mutlu olsun cillicim, insallah mutlulukla, gulucukle dolu yeni bi yas gecirirsiniz, nice yaslar gecirirsiniz :)

Pell-in dedi ki...

maşallah maşallah nazar değmesin size=)

Adsız dedi ki...

Nice yıl dönümlerine canım, Allah sevginizi, mutluluğunuzu daim etsin =)

pommeler dedi ki...

kutlu mutlu :)
nice yıllara

a. gizem dedi ki...

ayyy ne güzel yazmışsınnn :) bi ömür boyu mutlu olunnn nice 5 yıllara :)

Haydins dedi ki...

Olur olur hemde pek güzel olur arkadaştan sevgili ,benim koccimde arkadaşımdı hey gidi günler hey..Gerçi hala arkadaşım bazen kanka diye sesleniriz birbirimize :)

Haydins dedi ki...

Unuttum, nice mutlu senelere :)

tuguna dedi ki...

Nice guzel yillara cillicim:)

nilo dedi ki...

Çilli'cim mutluluğunuz daim solun hep böyle aşık ve hep böyle bağlı olun.... Yıldönümünüz kutlu olsun...

İSTANBUL'DAN AMERİKA'YA..İKİ AYAKLI DÜNYAM, BİR ORADA BİR BURADA.. dedi ki...

nice mutlu huzurlu elele omuz omuza yıllar dilerim :))

Merve dedi ki...

Canım çok duygulandım :) Nice senelere sizin gibi mutlu,birbirini çook seven bir çifte!

Biz de sizin gibi birlikte buyuduk tüm üniversite yıllarında..5 sene bitiyor neredeyse bizimde.. :)

Dilerimm heep çook mutlu olursun canım benim!

Adsız dedi ki...

nice mutlu yıllar geçirmeniz dileğiyle cnm:)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

ah tatlım benim,Allah sizi birbirinize bağışlasın,hep çok mutlu olsun,ama evlenin ya,ben senin güzel haberlerini biran önce almak istiyorum,ay patavatsızlık ettim farkındayım ama farkına varabilecek kadar çok istiyorum:)

Ne kadar benzer bir senaryo,bir hani çok yakın arkadaşa değildik,ama bizim de böyle bi sevgili şeklinde kantine girişimiz vardı milletin AAAA kaldığı:))Bir de pek çekemediler bizi,ikimizin de çok talibi vardı:))

Üni aşkıyla devam etmek çok güzel be beetleım,en güzel günlerin hep yanıbaşında oluyor di mi...

Sonsuza dek ellerinizin ayrılmaması dileklerimle...

MAVİANNE dedi ki...

çok sevdim hikayenizi
umarım hiç birmez aşkınız
ömür boyu sürer
güzel bir ömür diliyorum birlikte

nazo dedi ki...

Çok güzelll :)) Hep mutlu olun, hep birlikte olun !!
Çok benzer bir hikaye bizimki de.. Ne kadar kıymetli olduğunu biliyorum o yüzden..

beetlejuice dedi ki...

Pearl, birlikte büyüdük umarım birlikte de yaşlanırız. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim:)

Güdük farecim, çok teşekkürler:)

Görkemcim, aşkımız çocuğumuz gibi yaş aldıkça mutlu oluyoruz:)

Pell-in, çok korkarım nazardan, ben de maşallah diyeyim kendimize:))

Roxanacım, çok teşekkürler, herkese böyle bir aşk dilerim:)

Pommeler, çok teşekkürler:)

Gizemcim, çok teşekkür ederim canım:)

Haydins, biz de hacı diyoruz birbirimize:)) Arkadaştan sevgili mis gibi oluyormuş, test ettim onayladım:)

Tugunacım, çok teşekkür ederim canım:)

Nilocum, umarım sizin yaşadıklarınızı da yaşamak nasip olur bize:)

Meltemcim, çok teşekkür ederim:)

Mervecik, canım benim, size de nice nice yıllar. Allah ayırmasın sevenleri:)

Gizemelcim, çok teşekkürler tatlım:)

Prettyim, o kadar şey yaşadık ki birlikte sanki hayatımı hep onunla geçirmişim gibi hissediyorum. Bize de sürmez gözüyle bakmıştı herkes ama bak bu günlere geldik:) Sizin hikayenize benzer umarım bizim de gelecek yıllarımız:)

Maviannecim, en büyük dileğim birlikte yaşlanabilmek. Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için:)

Nazocum, bizimkine benzer hikayeler hep evliliğe gitmiş. Hadi bakalım:) Teşekkürler dileklerin için:)

Adsız dedi ki...

maşalllah niceee 10lu yılllara inşallah.aşkınız ilk günkü gibi hep devam etsin.allah birbirnizden hiç ayırmasın.darısı olmayanların başına:)

gly dedi ki...

happy'cim cok tebrikler, hep boyle mutlu olun, omur boyu sursun sevginiz.

beetlejuice dedi ki...

Kamikaze, çok teşekkür ederim. Tüm isteyenler böyle bir aşka düşer umarım:)

Gülaycım, teşekkür ederim canım güzel dileklerin için:)

lale kunt dedi ki...

nice mutlu yıllara çillicimmm :)

beetlejuice dedi ki...

Lalecim, teşekkür ederim canım:)

JuVeNiL dedi ki...

çilliii:) canım çillim benim.. bu sonsuza dek yaşayacağınız güzel yılların 4 tanesini geride bıraktığınız yıllar:) daha da güzelleri sizinle olsun, çok mutlu olun.. seni çok seven juve:)

cecilia dedi ki...

Oluyormuş gerçekten :) yazdıklarını sanki kendim yazmışım gibi okudum, kendimi buldum..benimde şimdiki sevgilim iki yıllık arkadaşımdı. Şimdi çok mutluyuz, sizin gibi, mutluluğunuz mutluluğumuz daim olur umarım :)

KokoSh dedi ki...

ayyy çokk tatlısıınnn canım benimm
nice nice senelere inşallahh

beetlejuice dedi ki...

Juvem juvem, ben de seni sevirem:) Teşekkür ederim canım güzel sözlerin için:)

Ceciliacım, maşallah diyelim ilişkilerimie. Allah nazarlardan korusun bizi:)

Cdm, çok teşekkür ederim canım:)

Pirlanta kutusu dedi ki...

Hep boyle mutlu olun insallah!

beetlejuice dedi ki...

Pırlanta kutusu, amiin, çok teşekkür ederim:)