3.09.2009

Twitter da ne ola ki?



Kendimi "Mesene" diye bir şey varmış "çet" yapılıyormuş, ne ola ki diyen teyzeler gibi hissettim:) Ben çözemedim şu Twitter'ı. Neymiş, ne yaptıklarını, hayatlarının durumunu vs vs yazıyormuş insanlar. E zaten yapmıyorlar mıydı? Facebook denilen "ilkokul arkadaşı bulma" aracında yazmıyor muydu herkes dakika dakika ne yaptıklarını? Benimkinde yazıyorlardı valla. "Şu an işteyim çok yoğuuun". Yapma yaa, nasıl girdin Facebook'a o yoğunlukta. "Çok eğleniyoruz, coşşş coşşş" Eğlenirken Facebook'a girmek? "Hastayım:(" Hastaysan yat uyu, ne işin var internette.


Facebook demişken o da ayrı bir tez konusu. Güya amaç arkadaş edinmek, eski arkadaşlara ulaşmak. Başlarda güzeldi, eski arkadaşlar buluyordu. Sonra herkeste bir içi içini yeme durumu başladı. "Vay anasını, bu kız ilkokulda sümüklü birşeydi, taş olmuş bu", "Anaam bu gerizekalı Fikret değil mi? Beyin cerrahı olmuş len", "Aaa bu benim lise boyunca reddettiğim çocuk, nasıl olur da Brad Pitt'e bu kadar benzer" blah blah blah...Nikah davetiyeleri bile Facebook'tan gönderilmeye başladı artık. İki çift laf etmediğim, sırf liseden, ayıp olmasın diye arkadaşlık teklifini kabul ettiğim kişiler bana nikah davetiyesi yolluyor. Pat diye gitsem "Pardon, siz kimdiniz?" demeleri pek olası:)

Twitter hesabım var mı? Yok. Facebook peki? Yedik bir halt, duruyor öyle yerli yerinde. Sanmıyorum ki her gün saat saat ne yaptığımı merak edenler olsun. Düşüncelerimi de burdan çizittiriyorum işte. Böyle cik cik siteleri benim bünyeye ters:)

23 yorum:

"PRETTYCOOL" dedi ki...

feysbuktan çıkarsam kendimi biraz asosyal hissedebilirim sanki diye çıkmıyorum,yazdıkların çok komik beetlecık,hem de acayip cool görünüyosun burdan;)bacı bu arada benim de hesabım varmış twitterda ama ne ara oldu haberim yok,beni birileri ekliyo falan,ciddi ciddi neymiş bu tiviti bozması?

JuVeNiL dedi ki...

ben de aynı senin gibi düşünüyordum bu twitter a girim bakim noluyo dedim ,bişi olmuyo:D kendim söleyip kendim dinliyorum:D
ahahaha deli miyim neyim..

Hülya dedi ki...

al benden de o kadar... bana da ters...facebook amacını coktan aştı....ben artık girmez oldum napalım eski arkadaşları da bulamayalım böyle yerde .)

Adsız dedi ki...

sırf yorumların için bile ziyaret edilmeye değersin valla.çok çok çok tatlısın.maaşallah.gülmekten yıkılıyorum bazı yorumlarına.ne kadar kaliteli olduğun yorumlarından bile anlaşılıyor...

Unknown dedi ki...

Twitter olayını bende çözebilmiş değilim facebooka gelecek olursak ben eski arkadaşlarımı bulmak istemiyorum zaten bir ekleme talebi aaa hiç değişmemişsin aynısın hala falan filan sonra bir daha tık yok ama arkadaşız :D facebook çıktı mertlik bozuldu :)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

hehehehehheh duygularıma tercüman olmuşsun. bir de façebuk denen şeyde tüm bilgilerini ve resimlerini bill amcaya verme olayı var ki evlere şenlik. üye değilim, asla üye olmayı düşünmüyorum.

ama twitter ayrı. :P kırk yılda bir yazıyorum ama erkek arkadaşıma açtırdım zorla yazdırıyorum, mobil tlf.la da yazabiliyorlar onlar Amerika'da. ne yapayım ben bilmek isterim her anını :P takip etmek isterim icabında :P

hee bi de laf olsun diye paris hilton fln gibi garip garip ünlülerin twitterlarına da üyeyim, aklıma gelince bakıyorum 2 satır ne yazmışlar fln. Çok umrumda da değil niye üyeyim bilmiyorum. bu arada PH gerekli gereksiz sürekli twitliyo. Yok şurdayım burdayım bunu aldım.. Hatta şimdi baktım basın toplantısındayım diye tweet yazmış :P

beetlejuice dedi ki...

Prettyim, ben de açtım bir hesap ne var ne yok bakmak için kapadım mı ondan bile haberim yok:) Hiç anlamadım bu cikleme olayını:)

Juvecim, hayatımda bir eksiklik yok o zaman, tweetsiz hayat güzel:))

Hülyacım, ben haftada bir genel ziyaret yapıyorum Facebook'a onun dışında pek uğramıyorum:)

Adsız, çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. Her zaman beklerim:)

Miacım, bir ilkokul arkadaşımdan gelen mesaj, "Güzelliğinden hiçbir şey kaybetmemişsin" İlkokulda ne güzelliği kardeşim ya diyecektim de tuttum kendimi:)

Marjocum, ooo twitterı takip sistemi olarak kullanmak çok akıllıca. Ey sevgilisini merak eden kızlar, koşun tweetlemeye:)

Adsız dedi ki...

çilli yaf ben şu facebook olayını hiç sevmedim , okul arkadaşımı bulsam ne olur bulmasam ne olur.Zaten çok sevdiysem teli meli bende olurdu, pehhhh yani...

Twitter diyince aklıma twity geliyor :D

benden, bizden... dedi ki...

Biz daha bu sabah geyiğini yaptık ofiste...doğuma giderken "suyum geldi", @doğumhane, "kafası göründü", "kordonu kesiliyor" durumları bekliyoruz azimli arkadaşlarımızdan, bir de tabi ki doğumun hemen ardından ayfon ile çekilmiş resim profile eklenmeli falan diye...
Manyak mı bu millet yaa seyahate gidiyor adım adım ne yaptığını yazıyor, konsere gidiyor fotoğraflarını yayınlıyor gez, eğlen, dinleni coş bu kadar mı bizim için yaşıyorsun yasık yaaa :)

Pinky dedi ki...

ikisini de hiç kullanmadım Çillicim. Çok lazım olan insanlara ulaşabiliyorken, saçma geliyor bana bunlar. iki gündür anlamaya çalışıyorum twitter'ın mantığını. hala saçma geliyor. blog yetiyor yani :)

beetlejuice dedi ki...

Nalancım, başlarda hoşuma gitmişti benim, okul hayatımı çok ayrı şehirlerde geçirdiğim için. Ama sonra pöff, çok sıkıcı:)

e hali, ben tatile gittiğimde bilgisayarı açmak dahi istemem. Bu sene çok önemli bir mail beklediğim için laptopla gitmek zorunda kaldım, yük geldi her gün internete girmek:)

Pinkycim, twitterı anlamaya yaklaşamadım bile:)

tuku dedi ki...

çillicimm Facebook'u başından beri saçma buluyorum. Üye olmadım olmayıda düşünmüyorum.

Oranın amacının yabancılarda cidden istedigi arkadaşı bulma olabilir ama okadar cok cevremde face'de kız düşürmeye yada erkek avcılığı yapmaya calısan arkadaşlarım varki.

Hiçbirinin orada olma amacını samimi bulmuyorum.

Helede sürülerce fotoğraf yükleyip.
Bikinili fotolarını falan koyanlarada ağzım açık bakakalıyorum ne rahatlık.

İlk okul arkisi eminim 7yasından bu yana olan gelişimini merak ettiği için koyuyorlar:D

beetlejuice dedi ki...

Tukucum, o bikinili pozlar benim de ağzımı açık bırakıyor. İnsan en yakının bile kendini o hallerde görmesini istemez, tanımadığın, az tanıdığın insanlara o halini nasıl gösteriyorsun. Garip!

gözde dedi ki...

Süper yazmışsın şekerim çok güldüm walla. Twitter'ı ben de çözemedim daha. Ayşecim benden daha hızlı, o sıkı takip ediyor. Yaşlanıyorum sanırsam. Ama kızım olacak herşeyi takip etmem lazım, ortam kötü, herşeyden her telden haberimiz olacak mecburen..

beetlejuice dedi ki...

Gözdecim, teknolojiye hakimim çocuğumla aramla bu konuda bilgi uçurumu olmaz diyordum bak bazı şeyleri anlamamaya başladım. Eyvahlar olsun:)

Fashioncholic Girl dedi ki...

ben de sıkıldım ama kendimi çok dışarda hissetmek de hissetmiyorum

bide bende bişey var milletin resimlerini kopyalıyorum bilgisayara :D ama farkettim ki biri senin resmini kopyalayınca artık sana haber geliyor , bana da 2 gün önce geldi öyle bişey

beetlejuice dedi ki...

Fashioncholic girl, aman yakalanma fotoğraf kopyalayım derken:))

İmitosis dedi ki...

Walla bende biraz önce kendi bloğuma buna benzer bi yazı yazmıştım. Ve fashioncholic girl bana bu blogun linkini werdi, şu yazıya bi göz at dedi. Cidden benim gibi düşünen ve bunu yazan biri daha. Kesinlikle facebook çıkarcı ilşkilerin, hava atma olaylarının ve insanın tüm özelini internete dökmesinin bi yolu...

beetlejuice dedi ki...

Göksu, dediklerine katılıyorum. Facebook şov arenasına döndü:)

birkadin dedi ki...

gercekten twitter da ne ola ki, ben facebooktan kactim, bi daha da girmem boyle seylere, istedikleri kadar twitlesinler :)

beetlejuice dedi ki...

Görkem, ohh twitterı anlamayanlar çoğalıyoruz:))

Stil Direktoru dedi ki...

aman bela sorma bunlar out asıl moda twitter o komik ben yokum ama ömi ve ff riders motorcu tayfa falan süper eğlenceli, buradan tanıştığımız 20 kişi bu hafta sonu ağvaya gittik mesala

beetlejuice dedi ki...

Edi, twitterda erkek egemenliği var sanki:)