14.09.2009

Çilli,nereyasun daa?


İlk kez bloga bu kadar ara verdim. Ha bugün ha yarın derken kaç gündür yazamıyorum. Merak etmeyiniz, iyiyim afiyetteyim. Yaklaşan en yakın arkadaş düğünü nedeniyle hem biraz panik hem de heyecan içindeyim. Arkadaşımın en "senden bir şey isteyeceğim ama çaktırmadan" ses tonuyla sorduğu " İstanbul'da hint kınası varmış, doğru mudur?" sorusuyla hint kınası arayışlarındaydım. Buldum. Yine aynı ses tonuyla, "İstanbul'da bekarlığa vedada kafalara birşeyler takıyorlarmış. Doğru mudur?" sorusuyla duvak arayışına girdim. Onu bulamadım, annemle oturup diktik. Sonrasında bir senedir yaşamadığım şiddetli bel ağrılarım geri döndü. Bende bel fıtığı var ama neden nasıl ne sebeple olduğu başka bir yazıya.

Avrupa Basketbol Şampiyonası ve US Open da eklenince bunlara ben yazmaya vakit bulamadım. Şu an da okulun avlusunda bulduğum wireless ile yazıyorum bu yazıyı. Düğün, ağrılar, maçlar derken uzak kaldık. Ama kavuşmamız yakındır anacım, beni özleyin:)

11 yorum:

Pinky dedi ki...

geçmiş olsun Çillicim. dikkat et kendine. özletme bu kadar ;)

İlkay Baskan dedi ki...

kolay geleee

Adsız dedi ki...

Cilli kiz, kafaya takilan o seyler pazarlardaki `populer` tokacilarda satiliyor. ama tabii bir parca tul, plastik tac bandi ve yapistirici da ayni isi gorur.

Anonymous the searcher.

PoLLy dedi ki...

bekarlığa vedalarda kafalara ne takıyolarmış yaw?
hiç duymadım-görmedim ben...
adettense biz de takalım, kardeşiminkinde :D

balböcükleri dedi ki...

arkadaşına mutluluklar sende çabuk dönde yazışak:)

éLLa Çiça dedi ki...

arkadasin sansliymis valla, her istedigini bulan vefakar bir dost bulmak zor bu devirde :)

benden, bizden... dedi ki...

açma öle çok arayı :)
ama ne güsel ne hayırlı arkadaşmışsın sen öyle her eve lazım cinsten :)

gly dedi ki...

kolay gelsin sana. ne tatli kosusturmalardir dugun hazirliklari, onlarin bi parcasi olmak.

fitigim yok benim ama cok sIk bel agrisi cekiyorum. benim agrilar beni cildirtiyor, seninkisi benden beterdir kesin. cok gecmis olsun sana.

lezzettabağı dedi ki...

Kolay gelsin arkadaşım!
Ben de bugün acayip bir bayram temizliği yaptıktan sonra sırt ağrılarımla mücadele ediyorum şimdi:((

"PRETTYCOOL" dedi ki...

aman benim prensesim nedimecik olmuş,onun için buraları terkidiyar etmiş meğer,arkadaşına ömür boyu sürecek mutlu bir evlilik diliyorum,ve senin de çoook güzel haberlerini almayı bekliyorum prenses...

beetlejuice dedi ki...

Pinkycim, teşekkürler canım.

Kirazım, teşekkür ederim:)

Adsız, pazardakiler çok çocuksuydu. Ben de oturup yapayım bari dedim, oldu gibi sanki:)

Polly, geline süslü püslü bir duvak takılıyormuş, arkadaşlara da tüllü tokalar:)

Serpil, teşekkür ederim onun adına:)

Ella, bu devirde birbirimizi bulmadığımız için şanslıyız herhalde. 14 yıllık arkadaşım:)

Poh poh perim, ah canım benim, isteyen eve giderim:)

Gülaycım, sürekli bir ağrı var bende ama alışık bünyem. Arada bir hareket edemeyecek kadar oluyor işte böyle.

Anne ve kızları, aman dikkat et kendine, fıtık olmak an meselesi:(

Prettyim, baş nedimeyim hem de:) Teşekkür ederim tatlım, inşallah isteyen herkes yaşar bu günleri:)