8.09.2009

Leslie Sansone, kral sensin:)

Önce bir profil analizi yapalım: Olay kahramanımız spordan nefret etmektedir. Sağlık için diyip defalarca farklı spor denemeleri olmuştur. Fitness salonlarına üye olmuş, sonra da kaçmıştır. Pilates dvdleri satın alıp, yaparken sıkıntıdan patlamıştır. Takım sporlarında "Amaaan diğerleri vursun topa, ne yoracağım kendimi" tavrı sergilemiştir. Ama gelin görün ki Allah vergisi armut tipi vücuda sahiptir kahramanımız. Kilosu kaç olursa olsun alt bedeni ile üst bedeni arasında hep bir beden oynamaktadır. Olmaz bu böyle, dur demeli buna demiş bir gün bu arkadaş ve evde yapabileceği bir spor arayışına girmiş.

Yolu düşmüş bu siteye. Sonra karşısına tatlı tatlı gülümseyen "Walk walk walk" diyen bir teyze çıkmış. Leslie Sansone'mış adı. İndirmiş 4-5 video. İnanılmaz eğlenceli, kıpır kıpırmış Leslie teyzenin gösterdiği hareketler. Ayrıca Leslie kızını, yeğenini de getirirmiş çekimlere. Konuşmalarından, yüzünden samimiyet akarmış. Bir de dermiş ki Leslie: "Sevdiklerinize verebileceğiniz en güzel hediye kendinizdir. Bugün onlara en güzel hediyeyi, sağlıklı sizi hediye edin" Bunları duyan arkadaş hazin spor geçmişine rağmen haftada 4-5 kez Leslie'nin güleryüzünü görmek ister olmuş. 5 haftada armutun kalın kısmından 5 cm gitmiş. Herkese buraya gidip yazılanları okumasını, videoları indirmesini ve sağlıklı, fit günlere yelken açmalarını tavsiye etmiş. Bu da böyle bir hikayeymiş. Konu kahramanımızın kimliği gizli ama aldığım duyumlara göre kendisi pek bir çilliymiş:)

26 yorum:

JuVeNiL dedi ki...

çilli hemen denicem ben bunu, son zamanlarda panik atak ilaçları dolayısı ile aldığım 5kg vermeye çalışıyorum,yürüyüş yapıyorum tam oturtuyorum bişey çıkıyor yatıyor, pilates yapim diyorum olmuyor.. Hemen videolara gidenzo:D eğer ki 5 haftada 5 cm incelirsem ben de gelip seni öpenzo!:D

Prima Donna dedi ki...

Ağlamak istiyorum çilllii bu gerçek olamaz böhüü böhüüü:))sevinç gözyaşları bunlar korkma:)) alt taraf aldı başını gidiyo, üst taraf öyle duruyo. Bu abla beni de inceltsin:D

beetlejuice dedi ki...

Juvecim, pilates beni çok sıkıyor:) Bu abla inanılmaz bir şey, sanki hareket yapmıyormuşsun gibi geliyor ama sonuç ortada. 5 hafta sonra öpücüğümü isterim:)

Prima Donnacım, üst tarafta kemikler meydanda alt mayalanmış hamur gibi:))) Ama bu abla söndürüyor o mayalı hamuru:)

Gizem. dedi ki...

pammuk göbekli biri hemen yükledi;halbuki hiç ihtiyacı da yoktu hay allah;)

Unknown dedi ki...

okuldaşım çilli, aynı dertten muzadribiz, benimki armut bile değil "ince belli çay bardağı" kıvamında bir vücut:( herşeyi denedim ama sıkıldım senin gibi, demek ki sen memnun kaldıysan ben de kalabilirim, en kısa zamanda deneyeceğim:))

Unknown dedi ki...

ya ne diyim ki ben sana..bir süredir okuyorum yazdıklarını ama artık içimde tutamıcam patlıcam nerdeyse çok tatlısın:)) oh be söyledim de rahatladım:)) hep böyle güzel güzel yazmaya devam et:))

beetlejuice dedi ki...

Pamuğum, mıncıklarım o pamuk göbeği ben:)

Priscillacım, ince belli çay bardağı tanımlamasını çok sevdim:)

Özgecim, çok teşekkür ederim, ama çok utandım. Yanaklarım kırmızı kırmızıdır şimdi:)

~Bucu~ dedi ki...

Çillicim harika önerin beni inanılmaz mutlu etti hemen videoları indirdim ve neler yapıyormuş merakımdan bi çırpıda seyrediverdim akşam olsa da ben de gitmesi gereken fazlalıklarıma veda etmeye başlasam diyorum şimdi yaşa varol :))

Adsız dedi ki...

hadi canım,
bu anlatilan kahraman çilli olamaz, ya da benim tanidigim cilli bu kahraman olamaz, abartmislar kanımca :)

beetlejuice dedi ki...

Bucu, ben ilk izlediğimde "Bu hareketler çok kolay, terlemem bile" demiştim. Şimdi yaparken kan ter içinde kalıyorum:)

Kirazım, ben anlatıcıyım. Kahramanı hayal etmeyi okurlarıma bırakıyorum:P

Syhn dedi ki...

ayyy gaza geldimm...
bu işe yararsa dile benden ne dilersen!!
:)

gly dedi ki...

5 haftada 5cm supersin.cok tebrik ediyorum seni. gecen kis hayatimda yapmadigim kadar duzenli spor yaptim. ne bir incelme, ne bir sIkIlasma, bu kadar yiyip kilo almiyorum diye kendimi avuttum o kadar.

nilo dedi ki...

Tebrikler Çilli'cim:D Giden kilolar olsun:D

beetlejuice dedi ki...

Syhn, işine yarasın, sen memnun kal yeter bana:)

Gülaycım, ben de pilates yaparken öyleydim. Üstüne bir de kilo alıyordum. Her spor her bünyeye gitmiyor herhalde:)

Nilocum, teşekkürler canım:)

Adsız dedi ki...

ben de denemeliyim sanırım bu üşengeçlikle zor gibi ama. bi'indireyim :)
süpermiş 5cm.

Prima Donna dedi ki...

oh oh hadi inşallah:)

beetlejuice dedi ki...

mrrr, üşengeçlik olimpiyatı yapılsa ilk üçe girmem garanti. Ben bile yapıyorsam herkes yapar bunu:)

Prima Donnacım, amin canım, hadi bakalım:)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

canım hayırlı olsun ;) ben de o siteye üye olduğumdan beri günde 2 saat spor yapıyorum, çok da eğlenceli, yapılanlardan sonuç almak daha da eğlenceli.. bir süre sonra leslie teyze sana yetmez de hani daha zorlayıcı bir şeyler yapsam mı dersen konuşalım mutlaka :P sana callan teyze kadar sıkıcı olmayan, hatta çok eğlenceli çok güzel videolar tavsiye ederim hem de :P

beetlejuice dedi ki...

Marjocum, oooo personal trainer buldum kendime. Yuppiii:))

Adsız dedi ki...

merhaba ben de armut tipliyim ve sizin gbi o bölgelerin erimessini istiyorum.Leslie'nin hangi programını uyguladınız acaba?
şimdiden teşekkürler...

beetlejuice dedi ki...

Adsız merhaba, ben linkini verdiğim sitedeki nerdeyse tüm videoları indirdim. En beğendiğim "5 mile fat burning" olanı. İlk başlarda 2 mil yapıyordum, sonra arttırdım. Şimdi haftaiçi 3 mil, haftasonu 5 mil yapıyorum. Umarım faydasını görürsün:) Sevgiler

"PRETTYCOOL" dedi ki...

hayatım boyunca duyduğum en güzel hikayelerden biri,biran önce doğurup bu ablayla takılmak için delirdim yazını okuyunca,çok merak ettim,dur ben oraya ışınlanıyorum;)

beetlejuice dedi ki...

Prettyim, Leslie ablanın da 3 çocuğu var. Kızını da getiriyor çekimlere, ilişkilerini görünce nasıl imreniyorum. Prenses uyurken siz de takılırsınız Leslie ile:)

Adsız dedi ki...

bu resimdeki izdivaç prgramındaydı gecen gün, ordada yapmıştı :d

birkadin dedi ki...

cilli'cim tam ihtiyacim olan sey gercekten, (ne de guzelmis burasi boyle), okudukca kipir kipir oluyorum, 3 haftada 3 kilodan sonra bi yavaslama var bende, bari su teyzeyi deneyim bi de :)

beetlejuice dedi ki...

Adsız, anlamadım ne demek istediğini.

Görkem, kilomda oynama olmadan inceliyorum. Sanırım yağ rezervlerim kasa dönüşmekle meşguller:)