6.09.2009

KültürTV indirimi


KültürTV'de 5-6-7 Eylül'de tüm kitaplar kredi kartına %50, havale ile %60 indirimli. Ben kitaplar arasında kaybolmuş durumdayım. Kendimi frenlemeye, batmamaya çalışıyorum:) Daha önce alışveriş yaptığım bir site olduğundan ufak bir tüyo vereyim. Birden çok kitap aldığınızda kitapların toplanması ve kargosu uzun sürüyor. Zaten sitesinde de kargoların 14 gün içinde ulaştığını yazmışlar. Ama internette arattığınızda birçok şikayetle karşılaşıyorsunuz. "5 gün oldu kitaplarım gelmedi", "Bir haftadır paket yok ortalarda" diye. Ben siparişimin 3 haftada gelmesini göze alıyorum. 2 hafta onların verdiği süre 1 hafta bizim postacının yavaşlığı:) Bir kitap fiyatına 2-3 kitap alabilmek için beklemeye değer bence:)

24 yorum:

birkadin dedi ki...

benim hic haberim yoktu, cok guzel biseymis bu gercekten :) sevgiler :)

beetlejuice dedi ki...

Görkem, saatlerdir sitedeyim, kaybettim kendimi kitaplar arasında. Sevgiler:)

nazo dedi ki...

Süpersin Çillicim.. Hemen baktım, blogada yazdım. Depolamak lazım kitapları :)) Tavsiye bekliyorum..

beetlejuice dedi ki...

Nazocum, polisiye-gerilim seversen Tess Gerritsen'i mutlaka dene canım. Tüm kitapları mevcut sitede. Bir de cep boy kitapları çok kullanışlı buluyorum ben. Hem fiyatları çok ucuz hem de çantama atıp her yere götürebiliyorum. Birçok popüler kitabın cep boyu mevcut sitede.

Lady DeCupcake dedi ki...

Süpermiş buu!! Haber verdiğin için sağool :)

Gizem. dedi ki...

çillim bana bunu yapmamalıydın!hangisini alacağımı şaşırdım:)

Adsız dedi ki...

Süper süper süper.. Çok teşekkür ederim. Ben de kitaplar arasında kaybolmaya gidiyorum :)

beetlejuice dedi ki...

Lady DeCupcake, rica ederim:)Keyifli okumalar:)

Pammukcum, ben de aynı durumdayım. Hem iflas etmemeye hem de hepsini birden almaya çalışıyorum:))

Roxana, rica ederim canım, siteye giren çıkamıyor, amman dikkat:)

JuVeNiL dedi ki...

çok süpersin çillliii:)

Pebbles dedi ki...

Canım yaa görünce çok sevindim kredi kartım dolu maalesef acaba bu indirim belli dönemlerde mi oluyor yoksa ilk kez mi oldu?

beetlejuice dedi ki...

Juvecim, deli kız, ne süperliği:) Duyduğumu duyuruyorum canım:)

Pebbles, %60 ilk kez oldu ama %50 indirimi sıklıkla yapıyorlar. Bir sonraki indirimde haberdar ederim seni:)

Pebbles dedi ki...

Tamam canım çok teşekkürler :)

serrose dedi ki...

ben de kaybettim kendimi yurt disi gonderim yok Tr deki eve yollattim

umarim soruzsuz gelir siparisim :(

beetlejuice dedi ki...

Pebbles, rica ederim:)

Serrose, gelir canım merak etme, 1 ay sürse bile tedarik süreci gelir. Müşteri hizmetleri daha önceki geciken siparişimde yardımcı olmuştu bana.

Barbygirl_here dedi ki...

Yurtdisina gonderimi olsaydi super olurdu :(
Istek bolumu de yok ki yazalim, acarlarsa sen yaz benim icin olur mu?

beetlejuice dedi ki...

Ferahcım, info@kulturtv.com.tr'ye mail atabilirsin canım, iş başvurusu dışındaki maillere cevap veriyorlar:)

serpito dedi ki...

beetlejuice, info değil, bilgi@kulturtv.com.tr adresine mail atmak gerekiyor. info adresi iş başvuruları için. içerden bilgi vermek zorunda kaldım. sonra biz zor durumda kalıyoruz :)

beetlejuice dedi ki...

Serpito, aaa öyle mi? Şimdiye kadar infoya mail atıp zor durumda bırakmışım, pardon:)

serpito dedi ki...

yok rica ederim, sipariş ve genel konular bilgi@kulturtv.com.tr üzerinden ilgileniliyor. info'ya gönderilen mailler arada kaynayabiliyor o yüzden.

beetlejuice dedi ki...

Serpito, bilgilendirme için teşekkür ederim:)

serpito dedi ki...

kampanya yoğunluktan dolayı 1 gün daha uzatıldı, bilginize, umarım yardımı olur...

beetlejuice dedi ki...

Serpito, ben alışverişimi yaptım ama yapamayan kaldıysa onlar adına ne mutlu.

Adsız dedi ki...

alışverişi yaptık ama benim hala onaylanmadı ödemem :( sizlerde nedir durum?

beetlejuice dedi ki...

Roxanacım, benim de onaylanmadı henüz. Önceliği kredi kartı ödemelerine verdiler galiba. Kredi kartıyla ödeyenlerin kargosu çıkmış yola. Bir de çok kitap aldıysan (ben 7 tane aldım) onların toparlanması da uzun sürüyor. Telaş yok:)