27.09.2009

Gelinim...

İşte karşınızda benim güzel gelinim... Hani derler ya "En çirkin kadın bile gelinlikle güzeldir" diye. Bunun tılsımını çözdüm bu düğünde. Benim gelinim zaten güzeldi ama 14 senedir hiç görmediğim bir ışık vardı yüzünde. Bakanı bir daha baktıran, gülümseten, "vay be" dedirten bir ışık. Mutluluğun elle tutulur, gözle görülür bir hali.



Onun hazırlıklarına şahit olmam kendi bilinmez tarihteki düğünüm için alıştırma oldu. Gelin ve damadı alnında "Beni kazıklayabilirsiniz" yazan iki saf olarak gören insanlar beni hayrete düşürdü. Anladım ki düğün öncesi herkesle kontrat imzalanmalı. Makyöz söylediği saatten 1.5 saat geç geldi, kuaför "Ben 2.30 da kapatacağım dükkanı" diye tutturdu, tüm gün diye anlaşılan fotoğrafçı nikah sonrası "Anlaşmamız nikaha kadardı" diyip firar etti. Bir de önce gelini sonra beni sürekli telefonla taciz eden "masa beğenmezgiller" vardı. "Ay ben onunla oturmaaam", "Yaa ben bilmemkimle görüşmedim senelerdir, onunla oturacağım" diye tutturup durdular. Gelin zaten heyecandan bayılacak durumdaydı, bir de bu mızıkçılarla uğraştı. Çalınacak tüm şarkılar liste halinde verilmesine rağmen müzisyenler "Pala Remzi", "Kolbastı" çalmaya yeltendiler. Şarkıları duyunca pistin ortasından bir anda müzisyenlere koşan gelin ve damat gözümün önünden gitmiyor:)


Gelinim bütün gece hop hop oynamasına izin veren güzel mi güzel gelinliğiyle prensesler gibiydi. İzmir'de olup gelinlik arayışında olanlara La Peri şiddetle önerilir. Buketi ise aslında somon diye sipariş verilmişti ama turuncu geldi:) İlk başta şok yaşasak da turuncu çiçekleri çok sevdik. Uzun lafın kısası, bu düğün işleri zor iş kardeşim:)

22 yorum:

Unknown dedi ki...

zaten düğünlerde sorun çıkmazsa olmaz hayatının en önemli günüdr ya illa bişi çıkar :D allah bi yastıkta kocatsın diyorum bu arada :) darısı başına çillicim :)

ZET Fashion dedi ki...

Bir ömür mutluluklaaar :)
Ben asla düğünümde insanlarla uğraşmak istemiyorum! Bir kere sadece çok yakınlarımı cağıracağım, yok annemin bilmemne akrabasını hayatımda 2-3 kere gördüğüm insanı istemem düğünümde. Az kişi ama benim için önemli kişiler olsun, yeter :))

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Ya hep terslikler olur zaten,ama onlar sonradan konuşulup gülmek içindir heralde.Allah mutlu mesut etsin inşallah :))

beetlejuice dedi ki...

Miacım, sorunlar da olsa o an delirecek gibi de olsalar çok mutlulardı:) Darısı her isteyenin başına:)

Zetcim, şekerim ben kaçıp evlenmeye karar verdim:) Sinemaya gidiyoruz biz diyeceğiz doğru Kadıköy evlendirmeye:)

Güdük farecim, başlarda çok gerildik ama sonra sürekli sorun çıkınca her şeye gülmeye başladık:) Sinirler de bir yere kadar dayanıyor:)

gly dedi ki...

tam dugun oncesi bahcede dolasirken gelinligimin ufacik kuyrugunda kocaman kirmizi bi leke olmustu. erige mi kiraza mi basmisim artik bilemiyorum. ama cildirmistim. bir kac otel gorevlisi leke cikariciyla halletmislerdi nese ki.
gelin de sen de cok hos olmussun. ciceklerin rengi de cok tatli. senin elbisenle uyumlu da olmus:)

JuVeNiL dedi ki...

çilllii,çok sevindim.. ben de bu sene en yakın arkadaşlarımdan birini evlendirdim.. herşeylerine onlarla koştum, gecenin körlerine kadar saç denemelerine, gelinlik seçimine,ayakkabı bulmasına,akşam msn de davetiye,şeker seçimine.. herşeyine.. ve şunu gördüm düğünde insanları mutlu etmek imkansız:) düğün yapmamayı düşünüyoruz,o sıkıntıya kadar yakın arkadaşlarımızla eğlenmeye gideriz daha ii :) parasıyla da positano yolları taştaan:D
onlar ermiş muradına biz çıkalım blogumuzaaaa:D

KokoSh dedi ki...

mutluluklaarrrr:)
çiçekler çok güselllll

beetlejuice dedi ki...

Gülaycım, gelinin tutmadığı her an benim elimdeydi çiçek:) Sanki bana özel yaptırılmış gibiydi:)

Juvecim, ben de düğün istemiyorum. Nikah, eğlence, vınnn Dubrovnik:))

Cdm, teşekkürler canım:)

Pell-in dedi ki...

aman aman maşallah allah mutlu etsin

Stil Direktoru dedi ki...

canım ya mutluluklar dilerim, bizim de 23 eylüldü :)

beetlejuice dedi ki...

Pell-in, amiiin, çoluklarıyla çocuklarıyla inşallah:)

Edicim, bizim de yıldönümümüz 30 eylül. Seviyorum eylül aşklarını:)

a. gizem dedi ki...

arkadasına mutluluklar dilerim cilli :) turuncu çiçeklere bayıldım ben :)

Glam dedi ki...

Arkadaşına bir ömür mutluluklar cnm, çok güzel olmuş, gelinliği, saçı, hepsi harika. ayrıca o turuncu bukete de bayıldım, çok farklı duruyor :)
Darısı sana, bana, tüm isteyen bekarlara :)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

cnm yaa arkadaşına ömür boyu bebişli mutluluklar diliyorum;)turuncu çiçek olayına ve diğer tüm aksiliklere burdan kafa atasım geldi,sinir oldum,oluyo ama ya,illa bişi çıkacak,inşallah senin o kadar güzel anıların olsun ki,biz diyelim ki arkandan tabii sen balayındayken,aaa nasıl da çillinin düğününde herşey yolunda gitti,tek bir aksilik bile çıkmadı,ne güzel hayal dimi,bunu bu günün şerefine sana hediye ediyorum;)

lezzettabağı dedi ki...

Çok güzeller,maşallah!Nazar değmesin!
Düğünde gerçekten de insanlar seni soymak için elinden geleni yapıyor ama öyle ya da böyle atlatılıyor düğün!Acısıyla tatlısıyla:)

Adsız dedi ki...

aksilikler tabiki olucak ama bu kadarıda biraz fazla olmuş.herşeye rağmen fotoğraf küçük olsada harika görünüyorsunuz.Allah mutlu etsin çiçeği burnunda çiftinizi:)bu arada laperi çok yakın tanıdıklarım olur.süper bir seçim yapmışsınız her gittiğimde hepsini üzerimde hayal etme zevkini yaşıyorum...

beetlejuice dedi ki...

Gizemcim, ilk başta şok olsak da sonradan çok sevdik biz de çiçekleri:)

Glamcim, amiiin:)Renkli buketler klasik gelin buketlerinden daha güzelmiş:)

Prettyim, ben bir de detaycıyım, ufacık bir sorun çıksa takarım onu kafaya:) Şimdiden düğünü planlamaya başlasam mı ne, 3-5 seneye anca biter:P

Anne ve kızları, normal fiyatları bilmese insanın içi yanmaz da,10-20 katı ödemek sıkıyor insanı:))

Pearl, La Peri cidden çok iyi çalışmış. Hizmet aldıklarımız arasında bir numara oydu diyebilirim. Keşke İstanbul'da da olsalar::)

ozerella dedi ki...

Ömür boyu mutlu ve beraber olurlar inşallah:)

MAVİANNE dedi ki...

darısı başına tatlım
harika görünüyor gelin
eminim sen de peri kızı gibi bir gelin olursun
sevgiler
yeni evlilere mutluluklar diliyorum

tuku dedi ki...

Özellikle damadın cebinde bolca para olmalı:)

NKh dairesinde müziğimiz calınmaya basladı biziyönlediren adam cıkartmıyor para istiyor askilik eşimin cebinde grm bozuk mozuk hiçbişi kalmamış öncesinde çiçekci, kuaför çıragı, kapıyı açan, kapıyı kapayan, çiçeğimi kapan vs.
aklına gelebilecek her makam mevkii bişiler talep edince kalmamıştı ve adam bizi müziğin ortalrına dogru cıkarmıştı:D inanabiliyormusun .

Zor evlenmek zorrr:D

Abuk Kraker dedi ki...

Çilli bi önceki yazındaki duygusallığına anlam verememiştim ama bu posttaki resimlere bakıp,okuyunca en yakın arkadaşımı evlenirken düşündüm ve içim fena oldu.

beetlejuice dedi ki...

Ozerellacım, amiin canım:)

Maviannecim, çok teşekkür ederim. Benim gelin olmama var daha:)

Tukucum, damadın eli cebinden çıkmadı tüm gün. Servet harcadı çocukcağız:))

Abuk krakercim, ah ben de anlamazdım, öyle duygusal bir anmış ki hala hatırladıkça burnumun direği sızlıyor:)