18.05.2009

Anne eli değmiş gibi

Hayatta en çok imrendiğim şey el becerisidir. Klişe olacak ama çöp adam bile çizmekten aciz olan ben bir annenin elinden çıkmış takıları görünce büyülendim. Mine'nin takıları, sevgili Burcu'nun annesi için hazırlamış olduğu bir blog. Herkesin boynunda, kulağında, bileğinde gördüğümüz ve görmekten yorulduğumuz benzer modellere nazaran içine yaratıcılık harmanlanmış çok güzel modeller mevcut. Başkasında görebileceğimiz modellere yüksek meblağlar vermektense bir annenin elinden çıkmış güzellikleri tercih etmek daha mantıklı.

Ben bir kelebek aşığı olarak kelebekli bileklik ve kolyeye bayıldım.


Ayrıca bu küpeleri gördüğüm an kafamda bir resim oluştu. Vücuda oturan beyaz bir gömlek, kot pantolon, stillettolar ve bu küpeler. Küpeler neyle kombinleneceklerini resmen haykırıyorlar:)

Mine annenin ellerine, annesine blog açan Burcu'nun yüreğine sağlık.

4 yorum:

HUYSUZBALIK dedi ki...

Mine' nin annesinin sitesini ben de gezdim. Hakikaten çok zevkli tasarımları var. Sevgiler...

ASLI dedi ki...

el emeği olan herşey çok kıymetli oluyor gerçekten güzel tasarımlarr..Anne eli değmiş gibi sözüne katılıyorum sevgiler :D

Minenin Takilari dedi ki...

çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için :)

beetlejuice dedi ki...

Mine, ben de çok beğendim tasarımlarını. Çok yaratıcı.

Aslı, hele benim gibi el becerin sıfır bir insansan pırlanta değerinde oluyor el emeği ürünler:)

Minenin takıları, rica ederim:)