15.05.2009

Havada tatil kokusu var



Mayıs ayı... İstanbul... 29 derece! Oh my God! Son yıllardaki en sıcak mayısı yaşıyoruz. Zorluyorum hafızamı geçen mayıslar nasıldı diye. Üzerime bir hırka almadan, almazsam tüylerim diken diken olup üşümeden bir gün geçiremiyordum. Şimdiyse şortlarımı çıkardım dolabın derinliklerinden. Havalar böyle olunca aklım başımdan 5-10 karış yukarlarda da gezer oldum. Tatil, tatil, tatil diye sayıklamaya başladım. En son 2 sene önce denize girebildiğimden şu aralar çok şiddetli yaşıyorum bu tatil isteğini. Çok şükür ki, bu sene fırsatım var ve haziranda Bodrum'un serin sularında cıpcıp yapıyor olacağım:)


Tatili yoğun olarak düşündüğümden rüyalarımda da (kabus mu desem acaba?) tatili yaşamaya devam ediyorum. Bir rüya versiyonunda otele gidiyorum, bavulumu açıyorum.İçi boş! Bir diğerinde hiç ayakkabı almamışım, her kıyafetin altına yolda giydiğim ayakkabıları giyiyorum. Rüyaların da etkisiyle tatil listesi oluşturdum kendime. Eksiklerim varsa gidene kadar tamamlamak için. Kocamaaan, upuzuuun bir liste oldu. 5 günlük tatil için meğer ne çok şey lazım oluyormuş insana. Bavulu rastgele hazırlarken elime geleni attığımdan bu kadar çok şey aldığımı fark etmiyordum. Hadi dedim biraz kısaltayım listeyi ama ııh yok.Her biri gayet gerekli gibi gözüküyor. Bu benim bildiğim her dişinin başına geliyor. Kullanmasak da bir sürü eşya taşıyoruz yanımızda tatile giderken. Tatile minicik bir valizle gidebileniniz var mı?

12 yorum:

Haydins dedi ki...

Yookkk..1,5 gun icin gittik ama minik bir valiz aldik yanimiza ..Ya soguk olursa ,ya sicak olursa,yuz temizleme jellerim, makyaj malz.,tren icin yastik kilifi , kaldigimiz yerde carsaf temiz olmazsa diye birde carsaf, havlu :) liste upuzun gidiyor boyle..

Tasiyan ben degilim nasilsa ehu..koca buralari okumaz nasilsa!!

ebvatathemua dedi ki...

Bu hafta evden her sabah çıktığımda burnuma deniz kokusu geldi benim yaa:))

iyilik, güzellik dedi ki...

hayır ya bir tek hemde küçük bir tek valizle gidilmiyor.tatilin amaçı o oldu artık,kim daha az eşya getircek:)

MAVİANNE dedi ki...

yokkkkkkkkkkkkkk

ben tatile bi sürü ıvır zıvırla gider yarısını kullanmadan geri getiririm malesef :(((

iyi tatiller

Barbygirl_here dedi ki...

Ah ah sicak havaya hasret kaldim :)
Nerde ufacik valizle tatile gitmek...Biz bile 3 gunluk Londra gezimize koca valizle gidices :DD
Goturduklerin bir yana, alacaklarini da dusunmek gerek...

Ayrica sayfanin yanindaki "olsa da yesek, gitsek, giysek" bolumleri cok hos oluyor...

Opucukler canim,tatile bir an once kavusman dilegimle ;)

beetlejuice dedi ki...

Serpilcim, benim listemde şnorkel bile var:) Tatile giderken mağdur olmayayım, aklıma gelen yanımda da olsun istiyor insan. Sonuç koca koca valizler:)

Ebvatacım, bana da güneş yağı kokusu geliyor. Hem de Hawaiian Tropic:)

Nurdancım, kastım kendimi, çabaladım az şey götürmek için ama "ya ihtiyacım olursa" duygusu ağır basıyor:)

Maviannecim, ben de ben de. Hatta bazen tatildeyken dehşete düşerim bunu neden getirdim acaba diye:) Çok teşekkür ederim.

Ferahcım, Londra'yı erkek arkadaşım çok övüyor. Çok merak ediyorum ben de nasıl bir yer diye. Keyifli bir üç gün geçirmeniz dileğiyle canım.

herşeyden azıcık dedi ki...

Valla ben 4 kişi için 1 küçücük valiz yaparım basar giderim tatil olsunda 5 senedir bırak kendimi ayağımı bilem sokamadım o denize varsın aynı ayakkabıyı giyeyim hiç önemli değil:))Şu valiz gayet iyi olmuş ama benimkiler sığarmiki denicem hehehe.Sonra geçen sene 15 mayısta trençkot giyiyordum çünkü geçen sene tam bugün eve taşınmıştık ordan hatırlıyorum benim gibi kansızlar için bulunmaz nimet bu sıcaklar öpüldünüz çilli hanımcım.

beetlejuice dedi ki...

Herşeyden azıcık, seninkiler için biraz daha büyük bir valize ihtiyacın olabilir:) Ben de memnunum sıcaklardan, sırtım ısınıyor sıcak sıcak:) İnşallah senin de çantanı kapıp kaçacağın bir tatil fırsatı karşına çıkar canım.

caramel macchiato dedi ki...

15 tane üst götürürüm 3 tane giyip dururum :) feciyim ben!
ahh deniz beni çağırıyor gerçekten, ee izmirliyiz, kanımızda var :)

beetlejuice dedi ki...

Caramelcim, ben de üst saplantılıyım:) Alt o kadar çok götürmem de askılı, tek omuzlu, janjanlı, bin çeşit üst götürür giymeden getiririm:)

Miyozu dedi ki...

çok doğru bavulları doldurmaktan başka bir şey yapmam bende, o kadar taşırım sonra da bir kıyafetle bütün yazı geçiririm. bu arada resim süper çok hoşuma gitti:)

beetlejuice dedi ki...

Zuzu, resme ben de bayıldım:) Bu sene kararlıyım az eşya götürmeye ama bakalım:)