3.05.2009

Mango T-shirtler



Mango kıymetlimdir benim. Dolabımın çoğunluğunu, genç kızlık kıyafetlerimin tamamını kapsar. Büyüyünce annemin beni götürüp daha az çocuksu daha çok genç kızımsı kıyafetler aldırdığı yerdir. Ama son yıllarda bir tek düzeliğe, sıradanlığa kaptırmıştı kendini. 20m uzaktan "Ahaa Mango bu" diyebiliyordum.



Birkaç sezondur toparladı Mango kendini. Daha özgün tasarımlar, daha kaliteli kumaşlar kullanmaya başladılar. Bu t-shirtler de gayet cici olmuş. Ama Türkiye fiyatı biraz uçuk olmuş. Penye, üzerinde baskısı olan bir t-shirte 42 lira bence fazla. Ama güzelliğine lafım yok.

17 yorum:

KokoSh dedi ki...

ben mangonun tişörtlerini pek sevmiyoru çok kalitesiz oluyor ve keinlikle çok pahalı...indiride 5 10 tl ye düşüyor zaten

herşeyden azıcık dedi ki...

Geçen gün taksimde gezerken eski vakkonun yerine mango açmışlar insanlar yeme üşüşen tavuklar gibiydiler analarından mangoylamı doğular acep zıbınları falan ordandı heral diye şakalaştık eşimle isterse tülbentten yapsınlar burda alınır adı varya mng ispanyol markasıdır aslen ispanyol arkadaşlara sordum bizim pazar yeri gibi tarif etti:))Onların pazar malları bizim kocaman mng miz ne diyeyim?

beetlejuice dedi ki...

Cdm, bugün bunları inceleme fırsatım oldu. Bildiğimiz Mango t-shirtü kalitesinde değiller, daha farklı bir penye kullanılmış. Ama yine de 42 lira etmez.

Herşeyden azıcık, Taksim'dekinin halini ben de anlayamıyorum. Mango'nun ürünleri sezon fiyatında kesinlikle alınacak ürünler değil. Benim aldıklarım minimum %50 indirimden:) Onların H&M'i de bizim pazar malımız. Oh sefamız olsun:)

Barbygirl_here dedi ki...

Tasarimi hos ama pahaliymis gercekten...Yine de penyeler incecik oluyor sevmiyorum bende...

beetlejuice dedi ki...

Ferahcım, hele iç gösteren penyeleri ben de hiç sevmiyorum.

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

bazı penyeleri çok kullanışlı ama mango'nun.. (özellikle sporcu atleti gibi arkası oyuk olanlar) 3 lira 5 lira gibi komik fiyatlara düşünce iyi oluyor :) gerçi çoğu bir sezonluk. ağzı yüzü kayıveriyor hemen. bu yeni sezon güzelmiş ama 42 lira biraz fazla bence. indirime girer 10 lira olur, o zaman alırım anca :P

karameL dedi ki...

en baştaki kuşlu olan çok şeker! ama gözümü döndürüp 42 lire verdirecek kadar diil..
geçenlerde kadıköydeki outletten daisy duck ve bugs bunny baskılı tshirtler aldım. 10 lira filandı tanesi. penyesi dikişi duruşu yıkandıktan sonra yamulmayışıyla beni benden aldı. en sevdiklerim oldu! mng outletleri de ihmal etmeyelim derim.. sevgiler.. :)

fragariac dedi ki...

bence mangonun ürünleri oldukça kaliteli,ama gerçek ürünleri. 5tlik t-shirtleri,10 tl lik kazakları zaten farklı kalitede ve ayrı üretiliyor. Ben 2 yıl önce ışıltılı betty boop baskılı 3 t-shirt almıştım mangodan ve hala durumları çok iyi. Sanırım bu t-shirtlerind kumaşı aldıklarım gibidir.

beetlejuice dedi ki...

Marjocum, o yüzücü bodyleri cidden çok kullanışlı. Ama indirimdeki hallerini görünce insanın sezondan bir şey alası gelmiyor:)

Karamelcim, Kadıköy Mango bir numaradır ya:) Neler neler buluyorum orda 10a 20ye. Kuşlu olanı ben de çok beğendim, indirimde 15 olması dileğiyle:)

Fragariac, bunların kalitesi cidden diğerlerine göre biraz daha iyi. Mango'nun bir standartı yok. Bir ürün çok iyiyken diğeri 2 yıkamada yamulabiliyor. Ama o kadar kusur kadı kızında da olur:)

Unknown dedi ki...

temel reisli süper

beetlejuice dedi ki...

Esra, temel reislinin benzerini Terkos'tan almıştım 5 liraya:)

Primarima dedi ki...

Çok ciciymiş ama 42 çok gercekden bir müddet sonra o baskılar çıkıyor zaten.

beetlejuice dedi ki...

Prima Rima, hem baskılar çıkıyor hem de yakası falan yamuluyor. T-shirt denen şeye fazla para vermek ziyan:)

Yeliz dedi ki...

kuşlu olan çok ciciymiş mağazasında görmedim.

beetlejuice dedi ki...

Yelizcim, ben de en çok onu beğendim ama Türkiye'de göremedim hiçbir yerde.

karameL dedi ki...

selam çilli!
en baştaki kuşlu olanı bağdat caddesindeki mangoda(eskisinde) gördüm. fiyatı 22 TL idi. altındaki kuştüyü desenli penyenin biraz daha farklı bi modeli de orada mevcut. onun fiyatı da 35 TL idi. penguşlu tişört ise 42 TL.

hemen aklıma senin yazın geldi, bildireyim dedim! sevgiler ;)

beetlejuice dedi ki...

Karamelcim, en sevdiğim en ucuzu çıktı. Yihuuuu:) Çok teşekkür ederim canım bilgilendirdiğin için.