8.05.2009

Grrr Evaaa


Hep sevdiklerimi, beğendiklerimi yazıyorum burada. Bu sefer bir farklılık olsun ve en sevmediğim, hatta çoğu zaman beni irite eden bir ünlüden bahsedeyim. Eva Longoria Parker... Grrr, resimli sözlükte "itici" kelimesinin karşısına koyulabilecek isim. Ağzı, burnu, yüzü falan gayet hoş. Skandallara falan da imza atmadı. Eee, peki neden bu sevmeme durumu? Tamamen oyunculuğundan. Ya gerçekte de mıymıy, cırcır sesli, mızmız, dırdırcı, vikvikçi biri ya da bu kadına hep böyle roller geliyor. Vıdıvıdıvıdı ince sesiyle heyecanlı heyecanlı, yüksek tondan birşeyler anlattıkça bana afakanlar basıyor.


Desperate Housewieves'ı izleyememe sebebim o. Hatta geçen hafta "Over her dead body" filmini onun yüzünden yarıda bıraktım. Zaten rahatsız olduğum sesinin üstüne esmerliğin en koyu tonundayken boyattığı açık kumral saçlarıyla hepten kopardı beni filmden. Bazen elinizin ,yüzünüzün,vücudunuzun güzelliğinden çok duruşunuzun, tavırlarınızın güzelliği etkiliyor karşınızdakini. Eva da buna kesinlikle en iyi örnek. Benden uzak sevenlerine yakın olsun:)

12 yorum:

Merve dedi ki...

alemsin :) bende hiç güzel bulmuyorum!

tuguna dedi ki...

Ay ben de tam tersi bayılıyorum ya:) Desperate Housewives izleme nedenim diyebilirim. Hani böyle cazgırlıgı, fırıldaklıgı cok hosuma gidiyor:P:)

Barbygirl_here dedi ki...

Aynen katiliyorum canim tum yazdiklarina...Bende isinamadim ona...
Bende de var birkac tane isinamadigim...


Mutlu haftasonlari dilerim canim...

beetlejuice dedi ki...

Mervecik, çirkin de diyemem ama bir albenisi yok. Işıltısız bir kadın.

Tugunacım, bende baş dönmesine sebep oluyor o halleri. Sanırım ince sese toleransım düşük:)

Ferahcım, benim de tek değil ısınamadıklarım, diğerleri başka yazılara:) Sana da iyi bir haftasonu dilerim canım

MAVİANNE dedi ki...

selam ünyeliii
uğramana sevindim
sanırım sen de uzaktasın
sevgiler

beetlejuice dedi ki...

Mavianne, ben hep uzaklardaydım. Doğdum, 5 yaşıma kadar kaldım ve gittim. Blog dünyasında bir Ünyeli bulmak çok hoş:)
Sevgiler

MAVİANNE dedi ki...

ben sana yazarken sen de bana gitmişsin
ne güzel kalp kalbe karşıymış :))

Jojee dedi ki...

desperate housewife taki beni en kendine çeken kadındı.O ilk zamanlarda esmerliği ve saç tonuyla inceliğiyle fln süperdi benim için.Biara tam patladığı dönemlerde benide ona benzetmişlerdi saç şeklim fln benziyordu galiba:)
şimdi hiç beğenmiyorum eski havası ve gençliği gitti sanki:S

Moonish (moonsun) dedi ki...

bazen rolleriyle o kadar butunlesiyorla ki gercek haytta farkli olabileceklerine inanamiyoruz sanirim :))

beetlejuice dedi ki...

Jojee, ben fizik olarak çok kötü bulmuyorum ama işte hali tavrı pek hoşuma gitmiyor:)

Moonish, birini sürekli aynı tarz rollerde görünce onun gerçekten öyle biri olduğunu sanıyorum:)

ZET Fashion dedi ki...

Bende tugunaya katılıyorum, dizideki fırlamalığı çok hoşuma gidiyor çok gülüyorum :)
Erkek arkadaşım da beğendiği için biraz kıskanmıyo değilim, aynen grrr!

beetlejuice dedi ki...

Zetcim, öyle ahım şahım bir şey de değil ki, senin havan onunkini döver ben sana söyleyeyim.:)