5.05.2009

Boncuk boncuk


Alexis Bledel doğuştan boncuk gözlere sahip olan şanslılardan. Öyle ki gözleri bir makyaj ürünü gibi duruyor yüzünde. Bu avantajı kullanmasını da çok iyi biliyor. Ruj, rimel, hafif allık tamam. Makyajsızken bile birçok ünlüden çok daha güzel.


Çok yetenekli değil, hep tek tip karakterler canlandırıyor ama olsun. Ben onu boncuk gözlerinin hatırına çok seviyorum. Boncuk ve zümrüt gözlülerin toplandığı bir sülalede ela gözlerle doğduğum için şansıma, payıma düşecek olan mavi gözleri çaldığı için abime teessüflerimi iletiyorum:)

Fotoğraflar:JustJared

12 yorum:

karameL dedi ki...

ay maşallah! gerçekten mavi göz var tamam da böylesi az rastlanır.. bakışları delip geçio sanki..

beetlejuice dedi ki...

Karamel, bu göze mavi de denmez başka bir renk bu. Fotoğraflarda böyleyse gerçeğini gören düşen bayılır herhalde:)

beetlejuice dedi ki...

Pakkaramu, I can not figure out how you read in Turkish, thank you though

lezzettabağı dedi ki...

Ya bunlar nasıl mavi gözler böyle?Maşallah!Resmen bocuk yani!Ne diyelim,bazıları cidden şanslı doğuyor:((

"PRETTYCOOL" dedi ki...

pakkaramuyu ben de anlamadım canım:))iiymiş ama:))gözleriniz ela oldu beetle hanım,çünkü bir pretty ile aynı renkte olmalıydı gösleriniz,çünkü sis onun ikisisisiniss;))

beetlejuice dedi ki...

Anne ve kızları, maşallah cidden. Bir de 28 yaşında bu kız. Hem boncuk gözlü hem küçük gösteriyor. Bazıları şansı da aşmış ballı doğuyor:)

Prettyim, ben de yıllardır diyorum sağım solum renkli gözlüyken ben niye ela gözlüyüm? Şimdi açığa çıktı gerçek, rahatladım:) Pakkaramuyu yolunu şaşırdı herhalde cicim:)

Prima Donna dedi ki...

bu kadar boncuk gözü sevmem boya gibi diye. böyle hareli çizgili falan daha güzel olur ama bu maşallah beni vazgeçirtti:) oyuncak bebek gibi ya bu kızsa biz neyiz şimdi:)

ebvatathemua dedi ki...

Gilmore Girls dizisinde bayılırdım bu kıza ve annesine vıdı vıdı bir nefesde nasıl uzun konuşurlardı yaa:)))

herşeyden azıcık dedi ki...

olsun varsın görüyorya elada yeter:))Ya görmeseydide mavi olsaydı ne yapardın hem çilli hem mavi gözlü olunca küçük kız çocuğu gibi oluyor üzülme sen.

beetlejuice dedi ki...

Prima Donna, cam gibi mavi göz korkutur beni. Ama herhalde güzel bakıyor Alexis, onunkiler çok güzel görünüyor.

Ebvata, ben Gilmore Girls'e o kadar kaptırmışım ki kendimi kızı başka rolde görünce rahatsız oluyorum. O Rory ve hep öyle kalacak:)

Herşeyden azıcık, sağlığı yerinde olsun da ne renk olursa olsun gözlerim. Hem chuckynin gelini gibi olurdum gözlerim mavi olsa:)

Primarima dedi ki...

Acayip bir mavısı var gözlerinin şeytan mavisi derler buna...

beetlejuice dedi ki...

Prima Rima, şeytan mavisi güzel tanımlamaymış:)