23.05.2009

Salı pazarı

Madem pazara gidemiyorsunuz ben pazarı ayağınıza getiririm:) Ben susayım fotoğraflar konuşsun. İşte karşınızda Salı Pazarı:


Ağzımı beş karış açık bırakan muhteşem ayakkabı tezgahı. Babetlerden gözüme kestirdiklerimi denedim. Hepsi de çok rahat. Taşlılar 30, taşsızlar 20 lira. Püsküllü babet de 30 lira.




Tezgahın sahibi abi babetlerle bu kadar ilgilenince kartını takdim etti bana:) Salı Kadıköy, çarşamba Yeşilköy, perşembe Tekirdağ, cumartesi Üsküdar, pazar Beylikdüzü pazarındalarmış. Kendi dükkanları da varmış ama adresi kartın üzerinde yazmıyor. Telefonları var ama cep telefonu olduğu için burda yayınlamak istemiyorum. Eğer isteyen olursa mail atabilirim.

Pazardan aldıklarım da bir sonraki yazıya:) Güzel bir haftasonu dilerim hepimize.

20 yorum:

lale kunt dedi ki...

ne güzeller! salı günü babet almaya gidicem, teşekkür çekim için :)

moda tasarım stil dedi ki...

shoetek ayakkabılarına benziyor..demekki shoetek pazar malı satıyor :)

Jojee dedi ki...

oyyy babetlerin aynısını bnde buldum burda:)senin dediğin fiyatlarda ama mağazada leoparından bende aldım bayıldım hepsine aldıkların neler merakla bekliyorum:)

beetlejuice dedi ki...

Uyuz cadıcım, ben de bu salı tekrar gitmek istiyorum. Yorgunluktan birçok tezgaha bakamadım, aklımda kaldı:)

Mts, kesinlikle çok benziyor. Özellikle leopar desenli olanlar aynı.

Jojeecim, babet almadım evde çok var diye ama aklımda kaldı yahu:) Aldıklarım yarın burada:)

ZET Fashion dedi ki...

Bunlar mağazalarda 60 70 tlye satılıyor inanamıyorum... Salı pazarı bana çok uzak :( ama belki bu hafta değil haftaya gidebilirim umarım kalırlaaar :(

Barbygirl_here dedi ki...

Puskulluyu begendimm ben :)
Tisortler harika, neler aldin merak etim :)))

yaprakela dedi ki...

canım kadıkoy salı pazarında ne tarafta tezgahı ben salı gunu gıdıcemde ?

Unknown dedi ki...

Püsküllüye ba-yıl-dım!! :)
Salı Pazarı'nın yerini tarif edebilir misin? Taşındı diye duymuştum en son...

beetlejuice dedi ki...

Zetcim, o kadar çok ki bunları satan tezgahlar. Bitmeleri mümkün değil, merak etme:)

Ferahcım, T-shirtleri ben de çok beğendim ama bu sene çok aldım diye tuttum kendimi:)

Y&D'nin, pazara girdiğinde hemen solda bir ayakkabı tezgahı var. O değil, ondan 10 m kadar ilerdeki. Soldaki 2. tezgah yani:)

Quentins, püsküllü içlerinde en rahat olanı:) Salı pazarı Söğütlüçeşme'de, metrobüsün son durağının hemen yanında.

Prima Donna dedi ki...

Shoetekin pabucu dama:D Bu abiler de internetin nimetlerinden faydalansınlar. İzmirden sesleniyorum.

beetlejuice dedi ki...

Prima Donna, bu hafta gittiğimde konuşayım site işini tezgah sahibi abi ile:)

Quentis, yanlış tarif ettim yahu:) Söğütlüçeşme metrobüs hattının Hasanpaşa durağında pazar. E-5'te Okan Üniversitesi'ne gelmeden önce.

yaprakela dedi ki...

canım yha bısorcam puskullu babetlerın hangı renklerı vardı?

beetlejuice dedi ki...

Yaprakelacım, mailine diğer renklerinin olduğu fotoğrafı yollayacağım;)

Unknown dedi ki...

babetler süper

Unknown dedi ki...

beetlejuice, bana da gönderebilir misin sana zahmet? :) sırf onu almak için işten bir cuma izin istemeyi düşünüyorum ciddi ciddi :)

beetlejuice dedi ki...

Esra, bence de harikalar:)

Quentins, blogundaki mail adresine atıyorum fotoğrafı ama adresten emin olamadım. Alamazsan fotoğrafı haberim olsun, bir daha atarım.

MAVİANNE dedi ki...

bayılırım babetlere
aldıklarında çok güzel :))

beetlejuice dedi ki...

Maviannecim, çok teşekkür ederim. Ben de severim babetleri;)

Adsız dedi ki...

aynısııııııı leopar taşlı olan burda 50 tl.. ben cizgili olan taşlı yı istiyorum . salı günü işi gücü bırakıp nası gidicem ..ama süpermiş blogun tesekkürler :)

beetlejuice dedi ki...

Minikkuş, ben de püsküllü olanın aynııııısını bir mağazada 90'a gördüm. Ben teşekkür ederim bloguma uğradığın için:)