28.05.2009

Flaş flaş flaş!Şok şok şok!


Azıcık da dedikodu yapalım ama di mi:) Salı günü annem salı pazarında bir tezgahta tanıdık birine rastlar. O da kim, Kavak Yelleri'nin Aslı'sı Pelin Karahan. Annesiyle birlikte pazara gelmişler. Perdeciden perde bakıyorlarmış. Veee annesi Pelin'e demiş ki: "Sen beğendin tamam da İbrahim de beğenir mi bu perdeyi?" İbrahim de Kavak Yelleri'nin Deniz'i oluyor. Geçen ay nişanlandıklarına dair bir dedikodu çıkmıştı. Demek ki doğruymuş. Hatta evlilik de yakın gibi, sıra perdeye geldiğine göre:)

Annemin anlattığı kadarıyla Pelin dupduru bir kızmış. Süt gibi beyazdı diyor annem. Hiç televizyonda göründüğü gibi değilmiş. İncecik, kemikleri sayılıyor diyor haber kaynağımız. Bir de boyu senden çok çok kısa dedi ki benim boyumun 1.66 olduğunu düşünürsek bayağı bir kısa olması lazım:) Sonra abiye elbiseler satan bir tezgahtan bir sürü elbise almış. Tanesi 10 liraymış. Elbiseler çok güzelmiş, haftaya birlikte bakmaya gidelimmiş:) Haber kaynağımıza öpücükler yollar, bir başka magazin programına kadar esenlikler dilerim:)

31 yorum:

nazo dedi ki...

hehe çok güldüm.. Demek perdelerini pazardan alıyorlar. Ben o zaman yırtınmayayım boşuna iyisi olacak falan diye.. Üç kuruş öğretmen maaşım var zaten :)))

Jojee dedi ki...

burda öldüm öldüm gülmekten:) o mişlerin yok mu:) annene söyle onun pamuk yanaklarından öpüyorum.Buarada bak sen peline nerden geldiğini unutmamış:PKaptırdık ibrahimi abowww:PP

ebvatathemua dedi ki...

Oooo,yaz düğünleri siftahını yapacak bu çift galiba.Ünlülerden çok gelen oluyor bu pazarlara zaten.Ayşegül Aldinç'i Beşiktaş pazarından ayakkabı alırken,Billur Kalkavan'ı da Levent pazarında takı-toka bakarken görmüştüm zamanında:))

caramel macchiato dedi ki...

ahahahaha çok güldüm yaaaa :))

ben bu salı pazarına gidicem sanırım yakında! çok fazla tahrik var bugün!

bu kız hep paytak paytak yürüyor yaaa :S

beetlejuice dedi ki...

Nazocum, hoşgeldin memlekete:) Canım yeter ki içinde huzur bulabileceğin bir yuvan olsun, perden ha pazardan olmuş ha en lüks mağazadan. Çok sıkma kendini:)

Jojeecim, sen bir de annemin anlatışını görsen. Kapıdan girdiğim an heyecanlı heyecanlı anlattı bunları:)

Ebvatacım, sen de tam bombaları görmüşsün:) Billur Kalkavan'ı pazarda düşünemiyorum:)

Caramelcim, kız küçük bir ördek:) Salı pazarına git artık, bir şey bulamasan bile eğlence var:)

moda tasarım stil dedi ki...

bundan sonra magazin haberlerini sizden alalım :)

Serap dedi ki...

Süper ya haber kaynağın çok cici :)

Adsız dedi ki...

ben zaten yakinda gazetelerin magazin haberlerini okumayi birakacagim-en dogru en gercek ve aninda haber hep bloglarda var :)

annecigine sevgiler, opucukler gonderiyorum :)

beetlejuice dedi ki...

Mts, haber kaynağımdan haber geldikçe magazine devam:)

Serap, haber kaynağım cicidir cici:)

Banucum, öpücüklerini bizzat ileteceğim:)

Butikpartim dedi ki...

Şu salı pazarına bi de ben gideyim:)Bakın Pelin nasıl meşhur etti pazarı:)Ama aferim,idareli kızmış

HUYSUZBALIK dedi ki...

Yok valla şart oldu bu Salı pazarına gitmek. Ama işyerinden çıkıp gitmem 7 yi bulur. Napsam Salı günü aniden hastalanıversem mi :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Ayy çok güldüm harikaydı yaa:)
Haber kaynağınada burda sevgilerr:)

lale kunt dedi ki...

ay ne şekersiniz :)) annen çok tatlı haha benimki görse tanımazdı ama seninkine de bak nelere dikkat etmiş :))
yanlız Nazocan perdeleri pazardan alabilirsin bence de. cuma pazarında baktım çok şeker renklerde tüller var bi tane pembe vardı bittim ona. metresi de 5 lira. ha oradaaaan ha mağazadan bence farketmez. hem sıkılınca değiştirirsin, ben alıp yatak odasına dikicem.
ay ne çok konuştuuuum.
bu kızı da hamstera benzetiyoruz karı-koca. amma gıcığız!

nilo dedi ki...

Şu salı pazarı olayını iyiden iyiye kıskanmaya başladım haberin olsun, hem ganimetler hem de son dedikodular bir arada:)) Ya ben 1,5 yıldır birçok şeyden uzak kalmışım son iki gündür sayede anlıyorum valla arayı kapamam lazım:)
sevgiler...

beetlejuice dedi ki...

Mosquito, ben de takdir ettim Pelin'i. Ayakları hala yere basıyor demek ki.

Esincim, salı günü havalardan dolayı karın ağrıları artabilir diyorlar. Seninki de ağrıyıp hastalanabilirsin belki:)

Pembe tatlar, haber kaynağıma sevgilerini ileteceğim:)

Uyuz cadıcım, ben de Vodafone'un reklamındaki kız var ya Tarife, onu sincapa benzetiyorum:) Pazardaki perdeler cidden şahane. Evleneceğim zaman ben de büyük ihtimalle pazardan alırım:)

Nilocum, arayı kapatırsın hemencecik. Bebişlere öyle güzel şeyler var ki:) Yolunu düşür buralara bir salı günü.

Prima Donna dedi ki...

aaaa haber kaynağına bak:))) sesli olsaydı bu anlatım. ben de neymiş neymişşş ne demiş ne demiş hmmm diyerek dinleseydim:))

Adsız dedi ki...

ahahah süper yaa pazar neresiii ...adamcağız südyiyenleri kafasına takıp gel ablacım gelll seda da burdan alıyoo bütün sosyete burada diye bosuna bagırmıyor.. tamam perde alısın pazardan da yeni evli bi insansın ilkini perdeciye yaptır dimi.. zenginlerde pek bi cimri oluyor walla. böyle cimri olacagıma zengin olmiiim daha iyi.

Haydins dedi ki...

:) oo haberlere bak :)Annene habercilikteki aktif gorevinden dolayi tesekkur ediyoruzzzzz...
Belki sadece birlikte yasamaya baslayacaklardir, yaslari kac bunlarin ya hemen evlenmesinler, ne oyle ciks ciks..

Merve dedi ki...

hehe :) ne güldüm ama! anneden al haberi ;))

bende gormuştum o zaman tombişti biraz demek zayıflamış..kısa olduğuda doğru ama çok şeker cocuksu bir güzelliği var ben beğeniyorum..

Unknown dedi ki...

annene sevgiler hürmetler...
e aslı da su gibi kız valla :)

yaprakela-y&d'nin dedi ki...

hadı yha ben nası gormedım belkı yanından bıle gectım farketmedım :))
bundan sora daha dıkkatlı bakıcam etraftakılere perde ısınede bıttım yha pazardan :)
bu kızın dızıye baslamadan once bı sevgılısı vardı fotosunu gormustum demekk bıraktı onu sımdı denızle vay bee ? ...

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Salı Pazarı'na takılan ünlüler kervanına katılmış o da :)

Colorful dedi ki...

ay o kız o kadar kısamıymış yaa, bide daha kaç yaşında bu ya nişan-düğün falan

"PRETTYCOOL" dedi ki...

O lala!Ne orjinal bir haber bu böyle!Beetleım ben geldim;)Naber:****

beetlejuice dedi ki...

Prima Donna, annemin anlatımı cidden tam dinlemelikti:)

Minikkuş, alışveriş yaptığı tezgah "Kavak Yelleri'nin Aslı'sı da benden alıyor" diye bağırıyormuş. Kız da devam ediyormuş alışverişine:)

Haydins, 25 yaşındalar canım. Nişan haberi olmasa ben de birlikte yaşayacaklar diye düşünürdüm, bunlar evleniyorlar garanti:)

Mervecik, ben ilk çıktığında hayran kalmıştım yüzünün güzelliğine. Sonra talk showlarda falan hoşlanmadım tavırlarından. Pazar sayesinde yeniden beğenmeye başladım:)

Funda, teşekkür ederiz. Cidden dupduruymuş, maşallah.

Yaprakelacım, kocaman güneş gözlükleri varmış, farketmemişsindir o yüzden. O perdelere haftaya ben de bakacağım:)

Recep, ben daha göremedim şu ünlüleri. Hep anneme denk geliyor:)

Elly, kısa olduğunu tahmin ediyordum ama benden de kısa olduğunu düşünmüyordum:) 84'lü Pelin.

Prettyiiimm, hoşgeldin tatlı anne. Çok özledim yahu, çok uzun geldi tatilin:)

nilo dedi ki...

Bence sen beni unut:D İşten izin alıcam, bakıcıyı ayarlıcam ve 15 dk mesafedeki pazara kendimi atıcam keşşkeee ;)

beetlejuice dedi ki...

Nilocum, o zaman pazarı ben senin yerine geziyorum ,bebişi sen benim yerime seviyorsun:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

aa ben aldım salı pazarından perde, hem de tüm evi o perdelerle döşedim. sevgilimle birlikte 2 sene seve seve kullandık valla.

yıkaması dertsiz kuruması dertsiz kestirmesi biçtirmesi dertsiz. tavsiye ederim. ha dükkandan alınmış ya pazardan, çok şık ve kaliteli duran kumaşlar var.

beetlejuice dedi ki...

Seda, o perdelere ben de bakayım bu hafta. Yıllar önce bakmıştım. Çok güzel ve kaliteli gelmişti. Çoğu pazar malı dükkandan kaliteli bence:)

JuVeNiL dedi ki...

wala ayrılmadılarsa kendilerini koşuyolunda sık sık gittiğimiz bir cafe'de görmüştüm,elinde tek taş vardı o zaman dedik haaa evlencek demekki bunlar diye sevgilimle dedikodularını yaptık.. :) perde konusuna gelince salı pazarında süper şeyler var bende ordan alıcam nihahahaha:D

beetlejuice dedi ki...

Juvenilcim, hala gelmedi evlilik haberi, öbür yaza kaldı herhalde:) Ben de salı pazarından alırım perdelerimi, mağazalardan daha güzel şeyler var:)