21.05.2009

Çimen...Erik...Deniz

Yoğunum. Hem de çok. Ajandamda her güne 2-3 proje, ödev, deney yazılmış durumda. Ne zaman akşam oluyor farkına bile varmıyorum. Şükür ki daha bu pazar geçen yaz doya doya giyemediğim sandaletlerimi giyip çimenlerde gezinmiştim.


Erkek arkadaşımla serip örtümüzü çimenlere gökyüzüne bakmıştık. Sineklerin çokluğuna şaşırmıştık.

Adalar manzarasına karşı çilek-erik yemiştik.

İyi ki de yapmışız. Öyle bir enerji depolamışım, moral bulmuşum ki bu yoğunluk canımı sıkmıyor, yorgunluğum tatlı bir yorgunluk. Güzel havayı gördüm mü çimenlerdeyim artık. Bir örtü, birkaç erik, bir de denizden serin bir esinti yeter bana. Ben şarj aletimi buldum:)

11 yorum:

Barbygirl_here dedi ki...

OH iyi olmus, sende gezmissin ben gibi..Erik cilek mmmmm :)))

herşeyden azıcık dedi ki...

Benimde gidesim geldi ama çocuklara yapmayın oraya gitmedin demekten zevk alınırmı işte orayı bilemem:((

MAVİANNE dedi ki...

valla şarjını bulmuşsun sen ne diyeyim :)))

darısı başımıza :))

ebvatathemua dedi ki...

Offf çayır çimen piknik moduna soktu beni bu fotoğraflar:))))

beetlejuice dedi ki...

Ferahcım, senin gezin benimkini döver:)

Herşeyden azıcık, çocuklara da iyi gelir aslında açık hava, enerjilerini atarlar.

Maviannecim, buldum buldum. Senin de balkonun şarjın olabilir;)

Ebvatacım, ilk güzel havada senden de bir piknik çıkartması bekliyorum:)

JustMakeup dedi ki...

Ben yayılamıyorum artık çimenlere, keneden korkuyorum! Bi ben miyim böyle paranoyak acaba ;(

beetlejuice dedi ki...

JustMakeup, ben de korktum hatta huylandım, kaşınıp durdum ama keyfimden de ödün vermedim:)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

resimlerden ne kadar eğlendiğin ve dinlendiğin belli bettle'cım :)) çimlere bakaraken "kene yok, kene yok, resmin tadını çıkar" dedim kendime ama başaramadım :P ben okuldaki ağaçlardan çimlerden bile huylanır oldum, eczanelerde sivrisinek kovucu gibi kene kovucu sprey varmış, ondan alacam :D

beetlejuice dedi ki...

Marjocum, ben okulda da her fırsatta atıyorum kendimi çimene:) Kene gelirse gelsin napalım, Türk'e bir şey olmaz:P

Adsız dedi ki...

sandeletlerini nereden aldın .yazarsan sevinirim.iyi günler.

beetlejuice dedi ki...

Adsız, geçen sene Metro City Dorothy Perkins'ten 35 liraya almıştım. Sana da iyi günler.