4.05.2009

Mağaza out pazar in

23 Nisan tatili, 1 Mayıs tatili derken kendime ayıracak hayli vakit bulabildim. Tatillerin biri perşembe biri de cumaya denk gelince istikamet kendini belli etmişti zaten. Perşembe Erenköy pazarı, cuma Kozyatağı pazarındaydım. Ganimetlerim ise tadından yenmedi bu sefer:)


Perşembe ganimetlerim H&M elbise ve markasını çözemediğim gri balon elbise. İkisi de 7.5 lira. H&M olanı gittigidiyorda 50'ye satılıyor. Görünce dehşete düştüm. Tamam kar yapmaya çalışıyorsun ama katlarcası kar ne demek yahu?

Kozyatağı pazarı ganimetleri:


H&M body-hırka takımlar 5 lira. Pembe, açık pembe, haki yeşil, sütlü kahve ve siyahı vardı. Pembe ve siyahtan yana kullandım tercihimi. Fotoğraflarda bodylerini koymayı unutmuşum.

H&M dantelli bluz 2.5 lira. Top Shop elbise 7.5 lira. H&M'lerin yaka etiketleri kesik. Ama yandaki etiketinde web sitesini kesmeyi unutmuşlar:)

Bu kadar parça alıp, hepsine 35 lira ödemenin verdiği mutluluk paha biçilemez:) Kozyatağı pazarı nerde diyenlere: Carrefour'un karşısında inip Cemil Copy'nin yanındaki yoldan aşağı iniyorsunuz. Tansaş'tan sola kıvrılıyorsunuz. DiaSA çıkacak karşınıza onun karşı tarafında da Kozyatağı pazarı var. Hemen Atacan Koleji'nin yanında kuruluyor. Yoksa siz hala pazar yerine mağazalardan mı alışveriş yapıyorsunuz:)

39 yorum:

lezzettabağı dedi ki...

Vayyy!Süpermiş yaaa!Bizim buralarda böyle elbiseler göremedim ben pazarda!Çok şanslısın,güle güle giy!
Nerede acaba bu Kozyatağı Pazarı?Adres alabilir miyim?

beetlejuice dedi ki...

Anne ve kızları, en son paragrafta açıkladım canım nasıl gidildiğini. Karışık gelirse Kozyatağı Carrefour'un karşında kime Atacan Koleji'ni sorsan gösterirler.

caramel macchiato dedi ki...

aneeeee bizim pazarlar :) gerçi çok özledim evlenıp tasındıgımdan berı agız tadıyla pazar gezemedım bi daha :( aa bi de cumartesı sahrayicedit pazarımız varrrr :)

simla dedi ki...

h&M elbise süperrr tam benlikmiş:)

edaca dedi ki...

cok guzelde bırde kulak dıbınde cıglık atmasalar cok ıyı olur :))
cunku her pazara gıdısımde herıflerle kavga ederım barma ayol dıyeeee :)))

beetlejuice dedi ki...

Caramelcim, daha hiç Sahrayıcedid pazarına gitmedim. Cumartesi ya dersim oluyor ya işim, bir denk gelemedi:)

Simla, çok teşekkür ederim. Umarım senin de karşına çıkar:)

Edaca, "Ablaaaaa, bakar mısın?":) Her defasında dönüp bakıyorum bir şey mi diyecek diye:)

Unknown dedi ki...

PAZARLAR SÜPER...CTESİLERİ BAŞİKTAŞ PAZARI DA ÇOK İYİ...

Nihan dedi ki...

Aldıklarını güle güle kullan canım, ben de perşembe günü erenköy pazarındaydım, çok güzel şeyler vardı :))

ozzi dedi ki...

Inanmiyorum.Ayni model H&M elbiseyi ben burada yani Londra'da 2 ay once £15'a aldim.Pazarda 4 tane alirmisim demek.Ben severek kullaniyorum sende seversin umarim.

"PRETTYCOOL" dedi ki...

bebişim ben oraları hiç bilmiyorum ama keyifli bir pazar olduğu çok aşikar!sen de gerçketen güzel ve karlı bir alışveriş yapmışsın,hepiciğini topucuğunu güle güle kullan,ben de pazarları çok seviyorum;))

beetlejuice dedi ki...

Esra, Beşiktaş'ta otururken çok giderdim Beşiktaş pazarına. Orası da süperdir:)

Nihancım, Erenköy pazarını ben de çok seviyorum. Harika şeyler bulunuyor:)

Ozzi, abimin kız arkadaşı bir pasajda 5 liraya görmüş. Ben bile kazıklanmışım yani:)

Prettyim, teşekkür ederim canım benim. Bir bebiş kıyafetleri var, bir görsen miniş miniş. Poposu dantelli külotlu çoraplar falan:) Hep aklıma sen geldin:)

Glam dedi ki...

Çok güzeller, hepsini güle güle kullan. Yaşasın pazar alışverişleri, hem eğlenceli hem çok karlı oluyorlar :)

herşeyden azıcık dedi ki...

Bol bol stres atılmış sefan olsun ohh hepsini iyi günlerde kullan inşallah:))

zeynep dedi ki...

erenkoy pazarının tarıfınıde yazabılırmısın canım :)?

beetlejuice dedi ki...

Glam's world, bazen alışveriş yerine gezmeye gittiğim oluyor pazara. Kesinlikle çok eğlenceli:)

Herşeyden azıcık, hem stresimi attım hem de enerji depoladım. Sefam olsun canım:)

Zeynep, Erenköy pazarı minibüs yolunda Kazasker durağında, Shell'in arkasında. Bostancı'dan gelirken solda Kadıköy'den gelirken sağda.

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Bu hafta perşembe ben de erenköy pazarına gidicem, ilan ettim heryere inşallah bi aksilik olmaz :D ağzım sulandı valla burdaki elbiseleri de görünce.. bi an önce perşembe olsuuunnn :Ppp güle güle kullan canım aldıklarını :)

lale kunt dedi ki...

ben de göztepe pazarına aşığım, vaktin olursa bir pazartesi uğra. köprünün dibinde süper şeyler satılıyo. her hafta paraları bayılıyorum oralara :)
hımm gıcıklık yapmak gibi olmasın ama şu en alttaki gri top shop elbise var ya ben onu dün 5 liraya aldım :)) çok güzel ama pek sevdim..

güle güle giyelim di mi? :)

beetlejuice dedi ki...

Marjocum, benim cumartesi sınavım var. Bir yere kıpırdayamıyorum bu hafta. Benim yerime de gez, kısmetin bol olsun:)

Uyuz cadı, ben alırken tahmin etmiştim zaten kazık yediğimi. Tatil diye azıcık oynarlar fiyatlarla diyordum. Güle güle giyelim canım:)
Ama ben senden Göztepe pazarının yerini rica edeceğim:) Pazartesilerimin bir pazarla dolması lazım:)

Prima Donna dedi ki...

tabiki de pazaaaar ama İzmir bu kadar ucuz deil ya pazar için özel olarak gelicem İstanbul'a. bu nasıl bi ucuzluk böyle.

beetlejuice dedi ki...

Prima Donna, ben İzmir'de yaşıyorken Hatay pazarından çok şey bulurdum. Ama şimdi arkadaşlarımdan duyuyorum bir şey kalmamış pazarlarda.

Primarima dedi ki...

Demekki burnumun tamda dibinde imişsin:)erenköy pazarını karıs karıs gezmez isem huzur yokdur bana:)ama kozyatagından bıseycık bulamıyorum sevmıyorum pek.

Barbygirl_here dedi ki...

Canim gule gule giy, hepsi harika...Pazar alisverislerini ozledim valla :) Tadini cikar bol bol...

beetlejuice dedi ki...

Prima Rima, Kozyatağı'nda tezgahlarım belli benim. Hep onlara bakıyorum, bir şeyler de buluyorum. Ama Erenköy'ün üstünlüğü tartışılmaz:)

Ferahcım, çıkarmaz mıyım tadını? Senin yerine de çıkarırım:)

Unknown dedi ki...

Biz burada bir taneyle iki taneyle idare edelim ohhhh siz orada semt semt gezin anacım:):):)
Şaka bi yana harika kıyafetler almışsın Çilli'cim bayıldımmm güle güle giy çok güzellerrr:):)

beetlejuice dedi ki...

Ayşecim, Hatay pazarı, Bostanlı pazarı, Özkanlar pazarı... Hmm 3 tane geldi aklıma:) Hatay pazarını İstanbul'daki tüm pazarlara değişmem. "Merserize gelsenize" diye bağıran amcayı bile özledim:)

Prima Donna dedi ki...

İstanbul'a pazar turu düzenliycem. tüm İzmirli'leri de alıcam. olmuyo böyle:) ne Bostanlı ne Hatay ne Özkanlar bu kadar ucuz değil.

beetlejuice dedi ki...

Prima Donna, 1 adet boyoz karşılığında rehberiniz olurum. Sen topla İzmirlileri, pazar turu benden:)

Prima Donna dedi ki...

anlaştık o zaman ben bi anket açayım İzmir'den geliceklere:) Sana boyoz da alırız, kumru da, yengen de:)

beetlejuice dedi ki...

Prima Donna, çok güzel bir anlaşmaya imza attık. Hadi bakalım:)

lale kunt dedi ki...

göztepe pazarı özgürlük parkının hemen yanındaki sokaktan dümdüüüz selamiçeşme köprüsüne kadar gidiyo şeker. ama kıyafet yerleri en sonda (yani bana göre son oluyo :)) köprünün hemen oradaki tezgahlar..
hadi bigün gel de kendini kaybet :)

beetlejuice dedi ki...

Uyuz cadıcım, yihuuu bir pazara daha sahip oldum. 1-2 pazartesiye kalmaz oralardayım. Bekleyin tezgahlar, Çilli geliyor:)

Haydins dedi ki...

:) Istanbulda oldugum sure icinde her hafta gitmeye gayret ettim valla :) beni sadece kiyafet kismi cekmiyor yalniz meyve sebze ye hasret oldugumdan burada onu da gideriyorum :))Gomlekci var pazarda cok ucuz degil ama cok guzel seyler var..

beetlejuice dedi ki...

Haydins, karşılaştık mı ki:) Meyve-sebze kısmının müdavimi babamla erkek arkadaşım. Ben kıyafet kısmının demirbaşıyım:) O gömlekçinin modelleri çok hoş, Erenköy pazarında da tezgah açıyorlar.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

istanbul salı pazarı ve izmir bostanlı pazarı delisi olarak hem aldıklarını güle güle giy diyorum, hem de karlı alışverişini sonuna kadar destekliyorum.

beetlejuice dedi ki...

Seda, çok teşekkür ederim:) Bostanlı pazarını, Hatay pazarını ben de çok severim. Pazar alışkanlığını oralar kazandırdı bana:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

:))

hatay pazarını yeni yeni duyuyorum ben de. bospa kadar iyi mi? ve yeri neresi?

beetlejuice dedi ki...

Seda, Hatay pazarı askeri hastanenin hemen yanında kuruluyor İnönü Caddesinde. Ben Bospadan daha çok severdim, gezmesi daha rahattı. Ama şimdi nasıldır bilemiyorum.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

aklımda olsun, teşekkür ederim canımm

beetlejuice dedi ki...

Sedacım, rica ederim canım:)