30.05.2009

Hükümet gibi kadın


Şu aralar Roland Garros'u takip ediyorum büyük bir keyifle. Erkeklerin maçlarını daha izlenebilir bulsam da kadınların maçlarında saçlarını, kıyafetlerini, vücutlarını takip etmekten geri kalmıyorum.


Tenis kadınlara en çok yakışan spor bence. Aynı zamanda vücudu da çok güzel şekillendiren bir spor. Ama Serena Williams'ın hali diğer tenisçilerin yanında biraz garip duruyor. Boyu uzun, heybetli, kilolu, kalçası dolgunun da ötesinde... Bu özelliklerine rağmen tercih ettiği kıyafetler özgüvenini işaret ediyor. Özgüven iyidir de göz zevkimizi bozma be Serena.

20 yorum:

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

O nasıl bir kalçadır yahu, tenisçi dediğin çıtı pıtı, azıcık kaslı ve güzel olur :)

karameL dedi ki...

soon the transformation will be complete çok iyiymiş! :) yalnız bu kadın ne zaman bu heybete ulaştı şaşırdım kaldım. yani hep irikıyımdı -ki ablasıgil Venüsü de Serenayı da beğenirdim:)- ama bu kadar diildi. böle bi popo ve ona rağmen saatlerce kortta koşmak zor olmalı.

Pinky dedi ki...

sahiden hükümet gibiymiş serena. kim kardashian halt etmiş yanında. alıcılarımın ayarları bozuldu.

beetlejuice dedi ki...

Alışveriş cini, çıtı pıtılar çoğunlukta, Serena istisna:)

Karamel, ağır hareket ediyor, hımbıllaşmış:) Ama kalçalarından aldığı güçle öyle sert vuruyor ki dağılıyor karşısındaki:)

Pinky, Kim Kardashian'ınki ufacık kaldı dimi bunun yanında:) Beterin beteri var diye boşuna dememişler:)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

bebiş bu hep böylemiydi yaa,ben bunun çok hoş olduğu bir dönemi hatırlıyorum,yoksa o kardeşimiydi?bu resimlerde cidden değişimin tamamlanmasına çok az kalmış:))

"PRETTYCOOL" dedi ki...

fashion with ecem bizden bodrum önerisi istemiş ama benim bilgim yok,bir yorumlarıma bakar mısın cnm?

beetlejuice dedi ki...

Prettyim, kardeşi daha hoş ama Serena da böyle değildi. Bir anda besili olmuş:) Bodrum rehberliğini yaptım canım yorumlarda:)

herşeyden azıcık dedi ki...

bu karpuzu nasıl büyütmüş acep desem ayıp olacak demiyorum :))anam anam ne bu böyle ya 10 tane çocuk doğursa böyle büyümez bu fastfood yiyor heralde :))

Adsız dedi ki...

kasesi süpermiş bayanın:)) ama o kadar kaslı o kadar koca kaseli olmak istemem accık olsun yeter oda süper olur zaten

beetlejuice dedi ki...

Herşeyden azıcık, kesin yanlış beslenmeden kaynaklanan bir karpuz:)

Balböcüğü, bugün dikkat ettim kas değil, bıngıl bıngıl sallanıyordu koşarken:)

Adsız dedi ki...

bunlar bir de iki kardes her gun deli gibi GYM calisiyorlar (standart tenisci calismasi dısında)
o popoyla nasil oynuyor hiiiic anlamiyorum.
bir de ismini simdi hatirlamadigim rus bi tenisci vardi kadınlarda göbekli yok yok bildigin bira göbegi...

nora dedi ki...

Ya o popoyla hükümet değil, krallık kurar bu hatun ehueheuh =)

Ama çok severim kendisini o ayrı... Venüs'ü daha çok severdim eskiden o daha da ayrı...

Bu 2 kızkardeş tenis dünyasına giyinmeyi öğretti kanımca =)

beetlejuice dedi ki...

Kirazcım, ben ilk başta aşırı kaslanma sandım ama selülitler falan da almış başını gitmiş. Saldı herhalde kendini:)

Nora, ben Venüs'ü daha çok severim. Serena'dan korkuyorum, çakar bir tane öldürür insanı:)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

çok teşekkür ederim cnm,öpüldün;)

lale kunt dedi ki...

bir de spor yapmasa ne olurmuş acaba?

beetlejuice dedi ki...

Prettyim, öpücükler sana:)

Uyuz cadıcım, spor yapmasa Akrep Nalan gibi olurdu:P Scorpion Serena olarak sahnelere çıkardı:)

nilo dedi ki...

Nora' ya katılıyorum valla, iki kız kardeş dünyaya tenisi öğrettiler. Fiziksel görüntülerine gelince aralarında seçim yapmak zor, birinin -Serena- yüzü daha güzel diğerinin -Venüs- vücudu.. Ne aklıma geldi, bir ara hatırlar mısınız, Venüs' tü galiba kafasında örgüler ve bir dolu boncukla geziyodu, bence tek kelime ile "fe-la-ket" ti :p

Dün akşam Sharapova vardı, asıl o kız izlenir valla o nasıl bir fizik ööle insan çok kıskanıyo! Ama söölim hele bide benim gibi doğumdan sonra daha vermesi gereken kiloları olanlar varsa izlemesin:D

beetlejuice dedi ki...

Nilocum, o boncuklu halini hatırlıyorum:) Şangır şungur uçuşup dururdu:) Sharapova'yı izlemek, izlerken kusur aramak ama dişe dokunur bir şey bulamamak güzel:)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Maaşallah demek istiyorum :S O popo o hale nasıl gelmiş.. Çok rahatsız edici bence :(

beetlejuice dedi ki...

Marjocum, madem öyle bir popon var kapat di mi? Sürekli açıp, göstermek derdinde:)