27.05.2009

Tatlı canavarı


Kafanızda sürekli yemek düşünen, elinde gofret-çikolata eksik olmayan, tombul bir kız imajı çizdiğimin farkındayım ama durduramıyorum kendimi. Seviyorum güzel yemekler yemeyi, dengelemeyi de biliyorum. O yüzden yiyorum:)

Burger King'in tatlılarını her zaman çok sevdim. Ama geçen yıl tanıştığım dondurmalı sufle aralarında benim için en kıymetli olanı. Sıcak-soğuk karıştırmayı zaten çok severim. Yemeklerimin yanında yoğurt eksik olmaz. Sıcacık bir suflenin üzerine Burger King'in yumuşacık dondurması. Mmm, leziz. Kalorisi 400lü bir şeydi sanırım. Akşam yemeğinde domates-salatalık yeme pahasına vazgeçemiyorum bu sufleden. İyi ki tarifini bilmiyorum, yoksa evde sürekli yapıp yerdim bu sufleyi:)


Kendime pazar günü yaptığım güzellik ise Eti Cici Bebe ve süt ikilisiydi. Benim için tadının güzel olmasının yanı sıra ayrı bir değeri var Cici Bebe'nin. Yurda ilk yerleştiğimde ne yerim, nasıl karnımı doyururum bilemiyordum. Oda arkadaşlarıma yabancıyım, yurtta yemek çıkmıyor, okulda yemekhaneyi bilmiyorum. 2-3 gün Cici Bebe, süt ikilisi beslemişti beni. Şimdi evimde, koltuğumda, sırf keyif için yiyorum. Şükürler olsun.

28 yorum:

Jojee dedi ki...

burger milk shake bicool sufle of of:) çok canım istedi şimdi:)bende aynı senin gibiyim cici bebe özellikle kahvaltılık ve akşam atıştırmalığı için kesinlikle süper:)

Glam dedi ki...

ben beğenmemiştim burger king'in dondurmalı suflesini. sanırım sıcak-soğuk olayından olsa gerek. dominos'unkini tavsiye ederim, onu da dene :))
Cici bebeeeeeeeee, her market alışverişinde sepete eklerim heheh ;))

beetlejuice dedi ki...

Jojeecim, benim canım da istedi:) Tatlı yedikten 1 saat sonra tekrar tatlı isteyebiliyorum, nasıl bir bünyeyse:)

Glam's world, hmmm Dominos'unki denenecek o zaman. Teşekkür ederim tavsiyen için:)

nilo dedi ki...

Ya merak ettim şimdi şu sufleyi, denemedim hiç.. zaten yemek vakti de geliyo iyice acıktırdın beni:D

yaprakela-y&d'nin dedi ki...

sufleyı ben cok severım ama burger ın kını denemedım en kısa zamanda denıcem bende severım sıcak-soguk karıstırmayı :)
cıcı bebeyı ben sut ıle deılde sadece bıskuvı olarak yıyıyorum :)
senın olayda fecıymıs dogrusu 2-3 gun cıcı bebe sut :(

gardropfaresi dedi ki...

Hepsini de severim,tatlıyı da severim,çikolatayı da severim,yemeyi severim :) Seni çok iyi anlayan biri var burda :))

edaca dedi ki...

:))))))))))))))

sankı benı gostermısın sag bas parmagınla ben cıcı bebeyı cikolatayı vede dondurmaya hatta susulu tatlılalara hatta bebek mamalarına yanı su pırınc unuyla yapılana bayılırım yerım yerrrr :))))))))))))))

edaca dedi ki...

hiiiiiiiiiiiii helede sufleye agzım dılım yana yana ufure ufure yerım yınede :)))))))))

D dedi ki...

ben de bayılıyorum burger kingin suflesine :D sıcak soğuk karıştırmaya bayılırım canım dondurmalı waffle istedi böyle diyince :D Bir de kızarmış dondurma denemediysen denemeni tavsiye ederim :D

herşeyden azıcık dedi ki...

Allahtan tatlı sevmiyorum hamileliğin getirdiği bir tiksintiydi 8 senedir ağzıma koymadım desem yalan olmaz.Gerçi tuzlularda aynı vazifeyi layıkıyla başarılar ama olsun varsın açlıktan ölecek değilim ya ama görünüşleri çok güzel üniversitede 3 öğün makarna yediğimi bilirim o yüzden şu anda keyif için bile olsa hemen çatalın ucuyla alıp bırakıyorum.Okucaz diye sefalet çektik yarabbim:))

beetlejuice dedi ki...

Nilo, bu sufleyi denememek büyük kayıp olur:)

Yaprakelacım, 2-3 gün cici bebe-süt yedikten sonra yıllarca yiyemedim. Şimdi gönül rahatlığıyla yiyebiliyorum:)

Gardropfaresi, tatlı canavarları iki oldu:)))

Edaca30, pirinç unuyla bebe muhallebisiiii. Bayılırım:)

Fragariac, kızarmış dondurmayı hiç denemedim. Daha doğrusu karşıma hep alakasız yerlerde çıktı. İlk fırsatta deneyeceğim:)

Herşeyden azıcık, biz de sürekli makarna yerdik. Hatta bir gün bugün farklı çeşit olsun diye makarnaya sarelle dökmüştük. Öff, çok kötüydü:)

Barbygirl_here dedi ki...

Hmmm denemeli su sufleyi :)))

nilo dedi ki...

Beetlejuice, hem hamileliğim hemde emzirme dönemi boyunca (yaklaşık 1,5 yıl) fastfood piyasasından çok uzak kaldım:D haftasonu bir burgerking kapısı çalmam lazım olmuş:D

beetlejuice dedi ki...

Ferahcım, mutlaka dene canım:)

Nilo, oyy hamilelikte, emzirirken fast-food yenmiyor mu? Annnaaam, korktum ya ben şimdi:)

nilo dedi ki...

Çok sevmeme rağmen yemedim valla ağzıma bile koymadım. Şimdide o kadar alıştım ki çok aramıyorum yokluğunu :) Kendime almaktansa otlanmayı tercih ediyorum ;)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

ayyy sufle.. olsa da yemesek :P bugün pazar alışverişim var göbekli göbekli alışveriş yapamam neyseki, sufle yememi önleyen tek sebep :P

ZET Fashion dedi ki...

Hahah çok şekersin yaa.. Gerçekten benim kafamda abur cubur çok seven ama ''zayıf'' biri imajın var :) Bende senin gibiyim, elim boş dönmüyorum eve, illaki dondurma çikolata tatlı alıp geliyorum :) Cici bebe yemem ama neden bilmiyorum çok çekmiyor beni galiba.

Minenin Takilari dedi ki...

kalorisi bol olan herşeyi seviyorum diyebilirim. seni çok iyi anlıyorum :)

beetlejuice dedi ki...

Nilo, hmm hamileyken yiyemeyeceklerimi şimdi bol bol yiyeyim o zaman:)

Marjocum, birileri Erenköy pazarına gidiyor herhalde. Cuma yersin sen de, bu lezzet kaçmaz:)

Zetcim, zayıf da sayılmam ama o resimdeki gibi değilim asla:) Ben de okul dönüşü dondurma yiyorum sürekli, ilkokul çocuğu gibi:)

Minenin takıları, kalorisi düşük olanları da hiç istemiyorum. Güzel bir çelişki:)

lezzettabağı dedi ki...

Ben de Burger King'de dondurmasız bir sufle yemiştim geçen sene,o da çok başarılıydı gerçekten!
Aaaahh ahh,cici bebe ve süt ikilisi benim bebekliğimden beri favorilerimdendir.Annem beni hep onunla beslermiş,ben de bayılırmışım tabii:)Hala ara sıra canım ister,afiyetle yerim!

beetlejuice dedi ki...

Anne ve kızları, benim de küçüklüğümden kalma bir alışkanlık cici bebe-süt ikilisi:)

nilo dedi ki...

Afiyet bal şeker, benim içinde ye:))
Hamilelikten kalan son 5 kilom var hala...Bi huzura eremedim;)

beetlejuice dedi ki...

Nilocum, bir ayaklansın bebiş 5 kilo da kalmaz:)

nilo dedi ki...

İnşalllaaah:D Yaza düğün var annesine bir kıyak yapsa da erken ayaklansa ;)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

Bugün kesinlikle bir sufle yiyeceğimi biliyorum.Senin bu yemek resimlerine dayanamıyorum:))Hatta bloğuna uygunsuz saatlerde bakmamayı düşünüyorum,ben zaten önce de böyle çabuk canı çeken bir titptim,şimdi hamilelikte hepten dayanamaz oldum:))sit dilimi olayımızı hatırlıyor musun;)beetleım şaka maka hatıra biriktirmeye başlamışız baksana...

beetlejuice dedi ki...

Nilocum, sonra ah ne rahattım şimdi peşinde koşturmaktan helak oldum deme:)

Prettyim, süt dilimi seninle özdeşleşti benim için. Çok güzel anılarımız oluşuyor bloglar sayesinde:) Sufleyi bebiş istiyormuş, mail attı bana:) "Çilli teyze, bi sufle fotoğrafı koy da annem yesin" dedi. Seninki teknoloji canavarı çıktı ayol:)

Primarima dedi ki...

Bak ne diyeceğim madem sufle sevıyorsun o halde daha önce denememiş isen hemen Özsüte git ve bir dondurmalı sufle söyle kendıne bak bakalım bır daha burgerınkıne bakarmısın?
Bayılırsın :)

beetlejuice dedi ki...

Prima Rima, Özsüt'te suflenin hep köşesinden döndüm. Garsonun "ama 17dakika sürüyor hazırlanması" lafı ve gözlerini "Ismarlama" der gibi dikmesi hep vazgeçirdi beni:) Bu sefer deneyeceğim:)