14.05.2009

Radyo aranıyor!


Kendimce iyi bir mp3 arşivine sahibim. 23 GB! Büyük bir yüzdesini tabii ki 90'lar oluşturuyor. Dımtıs dımtıs, haydi eller havaya şarkıları minimum düzeyde. İstiyorum ki mp3 listeme benzer şarkılar çalan bir radyo istasyonu bulayım. Arabada giderken hep aynı şarkıları çalıp, istemsiz olarak bana istemediğim şarkıları ezberletmesin. Az konuşmalı, bol şarkılı olsun. Mesela Bryan Adams, Natalie Imbruglia, Scatman, Ace of Base çalsın. Türkçe ise bu radyo İzel, Sibel Alaş, Nilüfer Örer hatta Tayfun Duygulu çalsın. Dinlerken "Aaa bunu şey söylüyordu. Kızıl saçlı bir kadın, kısaydı boyu.Kimdi o ya?" gibi konuşmalar yapayım. Var mı isteğimin bir karşılığı?

8 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

BULURSAN BANA DA SÖYLE ŞEKERCİM :)

beetlejuice dedi ki...

Maviannecim, umarım buluruz. Zor bir şey istiyoruz sanırım:)

a_y_s_e dedi ki...

capital radio guzeldi eskiden... ninety-nine point five, ca-pi-tal raa-dii-ooo.
simdi nasil?

admin dedi ki...

last fm kullanıyor musun çilli'cim?

senin çaldığın şarkıları kaydedip benzerlerini tavsiye ediyor, ben şimdiye kadar çok yeni şey keşfettim sayesinde.

herşeyden azıcık dedi ki...

çillim var evet ama dükkana gidince hatırlıcam akşam eve geldimmi yazarım ok?

beetlejuice dedi ki...

Ayşecim, eskiden nasıl dinlerdim capital radio. Ben yayından kalktı diye biliyorum, bugün bir bakayım duruyor mu yerinde:)

Irazcım, 2-3 gün önce üye oldum ama hiç incelememiştim. Güzelmiş, bugün last fm'deyim:)

Herşeyden azıcık, aaa süperrr. Akşama bekliyorum canım mesajını:)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

beetleım dün gece yatmadan senin bu yazını okudum,hemen arkasından uyudum,sonra gece kalkmasında saat 4 gibi,(rutin uyanışlarım var wc)kalktıktan sonra da bir daha uzun saatlerce uykuya dalamıyorum,ve dilimde bir şarkı yıllardan beri dinlemediğim,demekki senin yazını düşünmüşüm,bu tarza da süper bir örnek,sıkı dur söylüyorum.CEMALİ-DUYMAK İSTİYORUM DUYMAK İSTİYORUM KALBİMDE RUHUNUUU DUYMAK İSTİYORUM.Nasıl ama,süper dimi,sabahın 6 sına kadar durup durup bunu söyledim bebişim, aklımda sen vardın,uyuyordun muhakkak,öptüm seni;)

beetlejuice dedi ki...

Prettyiimmm, Cemaliiii! Klibi de siyah beyazdı sanki bu şarkının. İşte tam da bunu yaşamak istiyorum. Hatırlamak:) Gecenin bir yarısı uyanıp, sonra uyuyamayan, kalkmasına 10 dakika kala acayip uykusu gelenler klubündenim ben de. Ve uyumaya çalışırken diline şarkı dolananlardanım. İkizliğimizin bir ispatı daha:)