24.05.2009

Salı Pazarı Ganimetleri

Ve karşınızda salı pazarından aldıklarımız. Bu sefer sadece benim aldıklarım değil, abimin kız arkadaşının aldıkları da var.


İlk fotoğraftakiler onun. Hırka da gömlek de 10 lira. Hırkayı ben de denedim, çok güzel. Tam baharlık bir hırka.


Soldaki elbise benim, 5 lira. Bluz onun, 5 lira. Elbisenin moru, mavisi, açık pembesi, sarısı, turuncusu vardı ama benim elim hep buna gitti. Hmm, ne rengi bu? Heh, nar çiçeği:) Bluzun de fırfır detayı ve arkadaki penceresi çok hoşuma gitti.


Şalların tanesi 3.5 lira. Sağdaki benim, Beşiktaş'ımın renkleri boynumda artık:) Siyaaahh! Beyazzz!:)

Bu çantayı pazarda bir teyze dikiyor. Sadece 3.5 lira ve fermuarlı, içinde gözü olan bir çanta. Kumaşına mı fermuarına mı teyzenin emeğine mi 3.5 lira veriyorum anlayamadım. Bu kadar ucuz olmamalı el emeği ürünler. Deseni ise son zamanlarda gördüğüm en tatlı desen.

Eğer salı pazarına gideceksiniz ve tamamını gezmek istiyorsanız ya tüm gününüzü oraya ayırıp dinlene dinlene gezeceksiniz ya da enerji içeceği götüreceksiniz yanınızda:) Ucu bucağı olmayan bir pazar ve her tezgahta aklınızda kalacak birşeyler var. Ben pazarın sol tarafını hiç gezemedim. Spor ayakkabı giymeme rağmen bir yerden sonra bacaklarım tutmaz oldu. Ya ben çok formsuzum ya da bu pazar cidden Türkiye'nin en büyük pazarı. Anlamak için bu hafta bir daha gideyim ben:)

23 yorum:

Hacer Sayıner dedi ki...

Amaniin böyle ganimetlere, böyle pazara can kurban = ))

Hayırlı olsun, güzel günlerde kullan.

esra dedi ki...

wuu demek beşiktaşlısın şampiyonuz inşallah bu sene :) ben de bu blog sahibesini neden bu kadar seviyorum diye düşünür dururdum ehehe:)
neyse konuyu saptırmıyım elbisene o uzun hırkaya bayıldım iyi ki var pazarlar :)))

yaprakela dedi ki...

hepsı cok guzel gule gule kullan bu hafta ben de gıdıcem bırazcık tombul :)uzun saclı elınde foto makıınası olan bırı gorursen anlakı ben :))

beetlejuice dedi ki...

Makyaj günlüğü, teşekkür ederim canım.

Esracım, hem de çok koyu Beşiktaşlıyım:) Nouma'nın reklamında duygulanıyorum:) Pazarlar cidden iyi ki varlar.

Yaprakelacım, çilli, kısa saçlı birini görürsen o da benim:)

Primarima dedi ki...

Uzun zaman oldu hatta yıllar oldu gıtmeyelı canımı cekdırdın....birde cebınde para yoksa pazara gırmeyeceksın bunuda ilave edelım yoksa pısman olursun aklın orda burda kalır dımı:)
en kısa zamanda salı pazarına gıtmek ıstıyorum cunku aldıklarına bayıldım.

Barbygirl_here dedi ki...

Pazarlari ozledim :(

Bu nerenin pazariydi bir de?

HUYSUZBALIK dedi ki...

Salı Pazarı taşındı taşınalı yeni yerini garipsedim ve hiç gitmedim. Ama bu ganimetleri gördükten sonra gitmek farz oldu. Özellikle de hırka ve o çantaya bayıldım. Görürsem mutlaka alacağım. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

işten izin alıp, en kısa zamanda gitmeyi planlıyorum, bu resimlerden sonra

beetlejuice dedi ki...

Prima Rima, bir de aaa ucuz nasıl olsa diyip her şeyi almamak lazım. 5,10 birikip ciddi bir meblağ tutuyor sonra:)

Ferahcım, Kadıköy'ün pazarı ama nedense kimse Kadıköy pazarı demiyor:)

Esin, hırkaya ben de niyetlendim. Bu hafta bulursam ben de alacağım:)

Esra, herkesi yoldan çıkardım:) Ben de projelerimi yetiştirmeye çalışıyorum salı boş olsun da gidebileyim diye:)

tuguna dedi ki...

Ne guzeller, elbisenin rengi daha cok somon gibi geldi bana. Ben de boyle pazarda guzel seyler bulabilme yetenegi hiiiiicc yok, hep bir sey bulamadan gelirim. Uzun zamandir da gitmedim, keske firsat olsa.

beetlejuice dedi ki...

Tugunacım, fotoğrafta rengi somon gibi durmuş cidden. Onun 2-3 ton koyusu normalde. Benim özel yeteneğim pazarlar herhalde. En olmayacak tezgahlarda güzel şeyler bulabiliyorum:) Millet piyano çalar, resim yapar bendeki yeteneğe bak:)

a_y_s_e dedi ki...

ben de outlete gittim bugun, bizim burada kocaman bir outlet merkezi var, tabii fiyatlar bu kadar ucuz degil, ama indirimler deli gibi, bir de iyi markalar falan var... neyse, gelirsen gideriz. :P

ya ben ne zamandir soracam, sizin tavuk yavrulari ne oldu??

herşeyden azıcık dedi ki...

Mavi tişörte bayıldım güle güle kullan.

lezzettabağı dedi ki...

Evet ben de bu haftasonu Beşiktaş pazarındaydım ama sanki oradaki kadar çeşit yoktu Beşiktaş'ta! Ya da bana mı öyle geliyor?Sence de öyle mi,semtten semte değişiyor diyorlar pazarlardaki ürünler.Ne dersin?

beetlejuice dedi ki...

Ayşecim, ben oraya gelirsem batarım. Öyle bir Amerika'ya gidince alınacaklar listem var ki, ohooo:) Tavuk yavrularımız tavuk oldu. Biz de kümesi olan bir tanıdığa verdik. Onlardan sonra alınan civcivlere ağalık taslıyorlarmış:)

Herşeyden azıcık, teşekkür ederim canım.

Anne ve kızları, kesinlikle haklısın. Her pazarın ürün çeşitliliği farklı. Ama en çok çeşit kesinlikle salı pazarında.

yaprakela dedi ki...

bugun gıttım ama senı goremedım :) !
nerdeydın sevgılı beetlejuıce? :)
çanta satan teyzeyı goremedım ama :( ne taraftaydı acaba cok buyuk zaten pazar yha nasıl yoruldum ...

beetlejuice dedi ki...

Y&D'nin, gidemedim:( Son anda okula gitmem gerekti, ama ben pazara gidecektim diye ağlaya ağlaya gittim:) Çantacı teyze, pazarın sol tarafında, ayakkabı tezgahlarının arka tarafındaydı.

yaprakela- y&d'nin dedi ki...

neyse artık ben belkı haftayı gıdıcem o zaman dıkkat ederım yıne etrafa senı gorebılmek ıcın :))aa bıde cantacı teyzeyı bulabılmek ıcın ...

beetlejuice dedi ki...

Yaprakelacım, şimdiden herkese salı günü doluyum demeye başladım:) Tezgahların alt tarafında numaraları yazıyor. Çantacı teyze 130 numaralı tezgahın arka tarafındaymış:)

yaprakela-y&d'nin dedi ki...

ayhh su numara ısı cok super oldu ogrendıgım bundan sonra not alcam noları teyzeyıde kolaylıkla bulabılrıımm:))

beetlejuice dedi ki...

Yaprakelacım, ben de annemden öğrendim, pazar hocam o:)

colors of angel dedi ki...

çok şeker.....güle güle kullan...şimdi İstanbul'da olmak vardı...:(((

beetlejuice dedi ki...

Colors of angel, teşekkür ederim canım. İstanbul'un pazarları da olmasa sevmeyeceğim:)