11.05.2009

Jen, kankam benim:)


Bir gün deseler ki "Çilli seni Hollywood'a götüreceğiz. Bir hakkın var, bir ünlü seç tanışmak için." Tereddütsüz Jennifer Garner derim. Pek bilindik, tercih edilen bir yıldız olmamasına rağmen benim için tüm Hollywood yıldızları arasında açık ara bir numara. Sevimliliği, doğallığı, kocaman gülümsemesi, gamzeleri, ailesine önem vermesi, anneliği benim gözümde onu bambaşka bir yere koyuyor. Güzel bıcırığı Violet ve yeni bıcırık Seraphina ise sanki bonusu gibi. Bir tek her daim yanında beş karış suratla gezen Ben Affleck'e ısınamıyorum. Ne güzel eşin iki tane fıstık kızın var, gülsene be adam:)

Jennifer'ın sevdiğim bir diğer özelliği ise kendisiyle barışık olması. Yeni doğum yaptığı için kilolarını tam olarak verememiş. 0 bedenden çok uzaklarda olmasına rağmen kocaman gülümsemesi, ışıl ışıl gözleriyle incecik ünlülerden çok daha güzel. Gündelik hayatında makyajı tercih etmiyor. Çocuğunu parka götürürken, yürüyüş yaparken takma kirpikler, kalın eyelinerlar yerine dupduru bir yüzü ve tokayla öylesine tutturulmuş saçları tercih ediyor.




Gerçekliği, doğallığı, kendi gibi olmayı erdem sayan ben nasıl sevmem Jennifer'ı? Arkadaşım olsa, Violet ve Seraphina ile parka gidip, elimizde kahvelerimizle Katie ve Victoria'yı çekiştirsek. Birlikte yürüyüş yapıp sonrasında hakettik ya diyip muffin yesek. Başka kızlar Brad Pitt ile, Johnny Deep ile aşk hayalleri kurar ben Jen ile kankalık hayalleri kuruyorum. Kendimi Gaffur gibi hissettim:)Kankaa:)


Biraz fazla fotoğraflı oldu bu yazı. Ama istedim ki Jen'in her hali olsun burada. Önünde Seraphina, sırtında Violet olan fotoğrafı 10 numara:)

Fotoğraflar: JustJared

14 yorum:

iyilik, güzellik dedi ki...

ay çok şekerler:)evet ya ben affleck nie mutsuz imaj çiziyor..?!!!!

Jojee dedi ki...

Son foto cidden 10 numara.Jen çok anneliğine düşkün.Yüzündeki gülümseme ve gamzeleri beni öldürüyor.Ben ise sıkıldı mı bilmiyorum Jenden dediğin gibi hep yüzü asık hiç gülümsemiyor.Acaba bekar günlerini fln mı özledi?

"PRETTYCOOL" dedi ki...

evet tatlım acayip sewimli duruyor,insanın yanına gidip direk arkadaşı olası geliyor,ben de aynen senin gibi her yerde bu benim kankam olabilir triplerinde olmuşumdur,millet erkek avındayken:))bilmiyorum ki yaa,düşündüğümüz gibi tek derdi kanka olmak olan kızlar varmı acaba, sahii beetle gerçek bir dostun var mı?tek kız arkadaş ,dost,anne,stil koçu,makyaj uzmanı,psikolog,one for all?

herşeyden azıcık dedi ki...

Çillim sen uyurken bi tarafın açıkmı kaldı ne Ben'de nerden yaptım 2 çocuk diye surat asıyordur kızda güzel ama Ben'de yakışıklı doğrusu birz kasılarak oynamasa dah yakışıklı olacak ama neyse:))

beetlejuice dedi ki...

Nurdan, eskiden uçanı kaçanı kapan Ben eski hallerini özlemiş olabilir belki.

Jojee, Jennifer Lopez gibi attığı her adım şaşaa olan birinden sonra Jennifer Garner fazla mı doğal geldi acaba? Adamda istikrar var ama Jenniferlardan gidiyor:)

Prettyim, öyle derin bir yarama öyle bir tuz bastın ki şimdi sen. Yok tatlım, öyle birini hiç bulamadım. Arkadaşlar oldu, yakın arkadaşlar oldu, en yakın arkadaş oldu ama ııh "one for all" birini bulamadım. Belki de o yüzden Hollywood starlarından kanka arıyorum kendime:)

Herşeyden azıcık, bakıcı var, bilmem kaç milyon dolar para var, 2çocuğu birden sırtlayan karısı da
var. Daha ne istiyor?:) Çıtır bir kız belki de:)

herşeyden azıcık dedi ki...

Belki erkek milleti değilmi kör olmayasıcalar:))

Prima Donna dedi ki...

Ben de Evayı sevmiyorum Jen'i seviyorum. Gaffur benzetmene hala gülüyorum ya:)) Ama Jenciimle madem kanka sayılırsınız söyler misin çok Türk annesi gördüm onu. Ben üzmesin sonra:)

beetlejuice dedi ki...

Prima Donnacım, belki de Türklere benzediği için böyle seviyorum onu. Güzel bir noktaya değinmişsin:) Kankası olarak onu üzerse Ben'in saçını başını yolarım:)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

ben de seni seviyorum beetleım;)

beetlejuice dedi ki...

Prettyim, duygularımız karşılıklı cicim:)

Primarima dedi ki...

son fotograf gercekden super:)

beetlejuice dedi ki...

Prima Rima, çok tatlılar o fotoğrafta üçü birden:)

seda dedi ki...

acaba diyoruuum, jennifer hakkında böyle hissetmende hatunun "13 going on 30" isimli filminin bir etkisi var mı? orada 30 yaşında olup da içine 13 yaşında kız kaçmış ruhuyla, ergen kızlarla arkadaşlık yaparkenki halleri var ki, gözümün önünden gitmiyor benim :)

beetlejuice dedi ki...

Seda, ilk o filmini izlemiştim. Çok tatlıydı. Belki de dediğin gibi o filmin etkisi vardır onu bu kadar sevmemde:)